ja inderdaad heel vreemd, maar ja het is maar eenmalig...Aquillo schreef: Dat vind ik wel heel raar ik bestel vaak mee met lijntjes en dat gaat nooit via dit topic. wel oproepjes of mensen mee willen doen en dan de link van bewuste topic erbij.
Misschien is dat een tip voor volgende keer?
Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
-
Marpa
Op 10 april is het mijn bedoeling naar Bergen op Zoom te rijden voor het lijntje van Orinake.
Zie topic 10 april diversen Nevele eventueel BOZ.
Ik kan extra vlees meenemen voor mensen uit de omgeving Delft. De eventuele vvk zijn 0.10 max. 0,15 cent per kilo.
Zie topic 10 april diversen Nevele eventueel BOZ.
Ik kan extra vlees meenemen voor mensen uit de omgeving Delft. De eventuele vvk zijn 0.10 max. 0,15 cent per kilo.
Laatst gewijzigd door Marpa op vr 13 mar 2015, 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie kan ik blij maken met 750 gr wilde eend karkas? Verpakt in zakjes van 150 gram.
Gratis af te halen in Nootdorp.
-
Marpa
pluk schreef: Wie kan ik blij maken met 750 gr wilde eend karkas? Verpakt in zakjes van 150 gram.
Jaa graag! Wil er ook gewoon voor betalen hoor!
-
Marpa
Zijn er nog mensen die willen bestellen bij het lijntje van Orinake?
- MerelsMommy
- 3-sterren

Ik. Maar dat wist je al, toch? 
Ik wacht even jouw "GO" af.
-
Marpa
GOMerelsMommy schreef: Ik. Maar dat wist je al, toch?
Na alle organisatorische regeldingen las ik net dat de levering van 21 maart helaas niet door gaat
ik neem aan dat het geld wordt teruggestort?
-
Marpa
Ja, uiteraard.Gio89 schreef: Na alle organisatorische regeldingen las ik net dat de levering van 21 maart helaas niet door gaatik neem aan dat het geld wordt teruggestort?
Debbie zal deze week (vermoedelijk vanavond al) het geld aan jullie allen retourneren.
Ze boekt het terug naar dezelfde rekening als waar het vandaan komt dus Milk, in jouw geval zijn dat 2 rekeningen!
- Stacey1987
- 2-sterren

Kunnen we niet even kijken of het mogelijk is om het lijntje door te laten schuiven naar een andere datum? Zag dat ze als het goed is 4 april ook een levering gaan doen tot aan Vianen.
Als dat logistiek kan vind ik dat primaStacey1987 schreef: Kunnen we niet even kijken of het mogelijk is om het lijntje door te laten schuiven naar een andere datum? Zag dat ze als het goed is 4 april ook een levering gaan doen tot aan Vianen.
-
Marpa
Ja, ik zat er ook aan te denken, dat kan een optie zijn.Stacey1987 schreef: Kunnen we niet even kijken of het mogelijk is om het lijntje door te laten schuiven naar een andere datum? Zag dat ze als het goed is 4 april ook een levering gaan doen tot aan Vianen.
Ik zal Debbie appen, zij is diegene met het busje..
-
Marpa
Ik heb Debbie geappt en zij wil die dag rijden mits iedereen dan kan en ophalen is dan in Berkel.Stacey1987 schreef: Kunnen we niet even kijken of het mogelijk is om het lijntje door te laten schuiven naar een andere datum? Zag dat ze als het goed is 4 april ook een levering gaan doen tot aan Vianen.
Ze heeft t dan namelijk razend druk met een verhuizing en moet haar dienst wisselen
Bij wie in Berkel moeten we het ophalen dan?
-
Marpa
DebbieVJouls schreef: Bij wie in Berkel moeten we het ophalen dan?