Lizzy schreef:
Ik vrees dat Biscuit er daar 1 van is. Ze hijgt vrij veel hoor. En ze is tussendoor (dus ook als de pups niet zogen) ook niet altijd even rustig. Maar goed, ik ben blij dat Door tevreden is met haar temperatuur, dat geeft de burger weer moed

. Ze had net trouwens 38,6.
Die coolpack is zo'n ding van de drogist, geen halsband. Het is wat je ook tegen je rug kunt leggen.
Ja, misschien heeft Stephanie in essentie ook wel gelijk maar niet bijverwarmen zie ik ook niet echt als optie...... Ik vind dat eng.
Alba is dus ook zo'n 'jééémig wat is het warm'-type terwijl de rest van de honden pas begint op te warmen. Dus die hijgde ook vrij veel. Je ziet snel genoeg of dat een spannings-hijg is, of een paniek-hijg, of een pijn-hijg. Waarschijnlijk is het gewoon een goh-warm-zeg hijg. Ze lijkt me tevreden, wat ik op de cam zie. Vind jij dat ook?
Ik ben na 4 dagen weer aan het werk gegaan, Wouter was thuis. De 2e dag belde hij op, of ik die dag aub vroeg thuis wilde komen. Alba miste mij echt, toen zag je ook een ándere hijg. Ik denk dat jij je meisje goed genoeg kent om het verschil ook te maken, ook nu in een nieuwe situatie.
Helemaal prima toch, zo'n koelpack? Alba heeft haar koelhalsband de eerste week een paar keer om gehad.
Overigens is het voor mij oa de reden dat ik een tweede nest met Alba in de winter plan. Ik denk dat het voor haar fijner gaat zijn. Natuurlijk zal zij ook die eerste weken 'veel' hijgen maar zo'n hittegolf-situatie als Lique beschrijft gaat Alba slecht trekken. Tijdens de dracht maar ook erna. Wel iets om evt. in je hoofd te houden bij een volgend nest

.