Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Lizetta schreef:Ik ben thuis uit het ziekenhuis!
Wel een lang herstel voor de boeg, want m'n HB is maar 3.8...
Maar zo blij weer lekker thuis te zijn. Jacob doet het ook prima, alhoewel hij wel moet wennen aan de nieuwe omgeving
Echt waar???!!! 3,8? En ze hebben je laten gaan zonder een bloedtransfusie? Volgens mij ligt de ondergrens toch bij 4.0? Of wilde je zelf geen transfusie?
Op deze site kun je een folder downloaden met voedingsmiddelen die veel ijzer bevatten en welke preparaten je het beste kunt gebruiken als extra ondersteuning.
http://www.antoniusziekenhuis.nl/182286 ... _bevalling

Enneh: gefeliciteerd met de geboorte van je kind! :D
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag

Bericht door Lizetta »

MillyMol schreef:
Echt waar???!!! 3,8? En ze hebben je laten gaan zonder een bloedtransfusie? Volgens mij ligt de ondergrens toch bij 4.0? Of wilde je zelf geen transfusie?
Op deze site kun je een folder downloaden met voedingsmiddelen die veel ijzer bevatten en welke preparaten je het beste kunt gebruiken als extra ondersteuning.
http://www.antoniusziekenhuis.nl/182286 ... _bevalling

Enneh: gefeliciteerd met de geboorte van je kind! :D
Het was 4.6 en toen moest ik blijven ivm koorts (oorzaak niet te vinden). Pas op de dag van ontslag bleek mijn HB onder de 4 gezakt. Maar omdat het verder goed ging (relatief natuurlijk) en een transfusie ook best veel nadelen heeft, hebben ze me toch naar huis laten gaan.
Ik ben bekend met lage HB waardes, vroeger als kind vaak gehad. Dus alle voeding etc wordt ingezet. Ik gebruik nu dus ook floradix en ijzertabletten.
Ik doe heel rustig aan (zeg maar gerust bijna niets) en laat alles over aan de kraamzorg/visite/vriendlief... en ik ga uit van 6-8 weken herstel, voordat ik iets kan (dus niet eens volledig).

Bedankt voor de felicitaties!
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Lizetta schreef:Het was 4.6 en toen moest ik blijven ivm koorts (oorzaak niet te vinden). Pas op de dag van ontslag bleek mijn HB onder de 4 gezakt. Maar omdat het verder goed ging (relatief natuurlijk) en een transfusie ook best veel nadelen heeft, hebben ze me toch naar huis laten gaan.
Ik ben bekend met lage HB waardes, vroeger als kind vaak gehad. Dus alle voeding etc wordt ingezet. Ik gebruik nu dus ook floradix en ijzertabletten.
Ik doe heel rustig aan (zeg maar gerust bijna niets) en laat alles over aan de kraamzorg/visite/vriendlief... en ik ga uit van 6-8 weken herstel, voordat ik iets kan (dus niet eens volledig).

Bedankt voor de felicitaties!
Klinkt verstandig! En gefeliciteerd! :)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gewoon even 3,5 km met Oscar gefietst. Inclusief flinke sprint erin. Als ie niet zo grijs was geworden had ik gedacht 2 jaar terug in de tijd te zijn gereisd, héérlijk!
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Tom die na 4 uurtjes bij zijn vriendjes en een grote boswandeling weer thuis bezorgd is en nu heerlijk naast me ligt te slapen :-*
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Afbeelding
Ze mochten vandaag voor het eerst naar buiten. Hondjes mee, trotse ouders en lieve Sterre. Zo schattig, Mandy (mijn nichtje) was zo trots op de hondjes die het zo goed doen.... Kijk! Daar houd ik van. :smitten:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Wat een prachtig poppetje :smitten: Pauline !
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Na een tip bij de Maxizoo een nieuw tuigje gekocht voor Zoë. Eentje van AniOne. Hij past super mooi. Ik hoop dat ze deze wel graag om wil. Haar oude tuig wil ze echt niet aan. Vanwege haar uitvalgedrag heb ik haar liever niet aan haar halsband. Zeker niet aan de fiets. En het tuig kostte maar 15 euro. Heel blij mee!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

De husky van mijn Zweedse vrienden, die er op oudejaarsdag vandoor ging toen zijn tuig brak, is terecht! Gisteren heelhuids en in goede gezondheid teruggevonden, mbv zijn oude bazinnetje en een stel honden uit zijn oude roedel. Iedereen is opgetogen! Hoera!
BlissSpirit
5-sterren
5-sterren

Bericht door BlissSpirit »

Anne in Duitsland schreef:De husky van mijn Zweedse vrienden, die er op oudejaarsdag vandoor ging toen zijn tuig brak, is terecht! Gisteren heelhuids en in goede gezondheid teruggevonden, mbv zijn oude bazinnetje en een stel honden uit zijn oude roedel. Iedereen is opgetogen! Hoera!
Ohhhh geweldig!!!
Wat een super goed nieuws!!![emoji322] [emoji256]

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Anne in Duitsland schreef:De husky van mijn Zweedse vrienden, die er op oudejaarsdag vandoor ging toen zijn tuig brak, is terecht! Gisteren heelhuids en in goede gezondheid teruggevonden, mbv zijn oude bazinnetje en een stel honden uit zijn oude roedel. Iedereen is opgetogen! Hoera!
Wat enorm fijn om te lezen dat hij toch weer terecht is! En dan ook nog in goede gezondheid :) Wel nieuwsgierig waar ergens hij terug is gevonden? In de buurt van zijn oude huis of in de buurt van zijn nieuwe/huidige huis?
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Wat fijn!!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Eef+doggies schreef:
Wat fijn!!
+1!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Fijn!!
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

:thumbup: Geweldig!

Plaats reactie