Niet van vandaag maar ik kwam hem wel vandaag weer tegen op mijn mobiel.
Dit is regelmatig Boekes houding wanneer je langsloopt, hij heeft last van chronisch aandacht tekort en hoopt op deze manier een beetje aandacht te krijgen.
hannabelgje schreef:Leuke tokkies! Van welk merk zijn ze?
Da's een goeie vraag. Die jongen had vanalles door elkaar lopen, dus ik denk ook dat het kruisingen zijn. Maar misschien ook wel niet. Ik heb het niet gevraagd, en ik vind het ook niet zo belangrijk - ik wilde vooral wat kleur erbij. Want ik had nog 3 zwarte en 1 grijze kip.
Ze waren uitstekend verzorgd, met een immense buitenruimte en niet bang voor mensen en ze zagen er allemaal gezond uit. En toen was de beslissing genomen - ras of geen ras.
constance.blokzijl schreef:Onder strakke supervisie weer nieuwe longsnoepjes gesneden!
Hoe herkenbaar . Hier voor Amber net orgaanmix gemaakt , kleine smurf er eerst pal naast . Maar wat duurt het lang zeg voordat ik wat krijg
Ik ga maar op de deurmat liggen hoor , poeh hee
Spikkelneus schreef:Da's een goeie vraag. Die jongen had vanalles door elkaar lopen, dus ik denk ook dat het kruisingen zijn. Maar misschien ook wel niet. Ik heb het niet gevraagd, en ik vind het ook niet zo belangrijk - ik wilde vooral wat kleur erbij. Want ik had nog 3 zwarte en 1 grijze kip.
Ze waren uitstekend verzorgd, met een immense buitenruimte en niet bang voor mensen en ze zagen er allemaal gezond uit. En toen was de beslissing genomen - ras of geen ras.
Ik gok ook op kruisinkjes. Iets met zijdehoen, gezien de soms aanwezige lichte voetbevedering en de blauwe oortjes. Kleur genoeg en idd ze zien er goed verzorgd uit! Mooie kippies!