Welkom in het BP-café!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- CindyMayella
- 5-sterren

Re: Welkom in het BP-café!
Spannend! Succes!!! Toitoi...
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oooww, wat zou dat fijn zijn, als de klik er is! Ik duim dat jullie wederzijds verliefd worden!Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 10:53 Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?
We gaan vanmiddag kijken. In Groningen![]()
Edit: niks mis met Groningen uiteraard, maar niet écht om de hoek![]()
Ze zeggen dat toeval niet bestaat hè. Duimen draaien voor een goede klik!Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 10:53 Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?
Dit is wel heel erg toevallig en mooi. Ik snap dat je erom moest huilen hoor...Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 10:53 Gisteravond kreeg ik een tip over een bullterrierreu die een nieuw thuis zoekt, bericht ook aan de meneer laten lezen en contact gezocht. Blijkt tijdens het gesprek, dat het om een half broer van Pummeke gaat.... Ik moest ervan huilen, hoe dan dit?
Groningen is niet zo gek ver weg hier trouwens. Gewoon om de hoek
- Inge en Bono
- 5-sterren

We waren om 21:30 thuis, dus ik ga een poging doen om op de bank te slapen
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooooowww, gefeliciteerd met de nieuwe liefde! Wat fijn dat hij een nieuw leven gaat krijgen bij mensen die verstand van zaken hebben! Heel veel plezier met elkaar, en slaap lekker op de bank!Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 23:53bedankt allemaal! Zuko zit naast me op de bank, wat is hij
![]()
![]()
We waren om 21:30 thuis, dus ik ga een poging doen om op de bank te slapenHij heeft ook weer een beste rugzak, maar die gaan we samen uitpakken. Degenen die hem opvingen, zijn daar al een heel eind in gevorderd, hij heeft vooral veel rust nodig in zijn bol, enigst hondje zijn.
- Charlie Angel
- Moderator
Heel veel geluk en plezier met Zuko. [emoji8]
Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 23:53bedankt allemaal! Zuko zit naast me op de bank, wat is hij
![]()
![]()
We waren om 21:30 thuis, dus ik ga een poging doen om op de bank te slapenHij heeft ook weer een beste rugzak, maar die gaan we samen uitpakken. Degenen die hem opvingen, zijn daar al een heel eind in gevorderd, hij heeft vooral veel rust nodig in zijn bol, enigst hondje zijn.
Kijk aan.....dat zijn de leukste onverwachtse verrassingen in het leven
Soms lopen dingen nu eenmaal omdat ze zo moeten lopen ..... heel veel geluk met Zuko (en we willen morgen wel graag heeeeeeel veel foto's van jullie nieuwe 4voeter
- CindyMayella
- 5-sterren

Gefeliciteerd!!! Heel veel plezier met Zuko.... enne... idd graag veel foto’s
.....
Wat leuk!! Veel plezier met zuko! 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd! En veel geluk met elkaar gewenst !Inge en Bono schreef: ma 28 jun 2021, 23:53bedankt allemaal! Zuko zit naast me op de bank, wat is hij
![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker hoor! Geniet ervan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Gefeliciteerd met Zuko en wens jullie een hele mooie lange tijd samen!
Oh wat fijn! Héél veel geluk samen! En ook ik kijk uit naar de foto's 
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Oooh, wat bijzonder:)
Heel veel geluk
Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk
Heel veel geluk
Verstuurd vanaf mijn M2102J20SG met Tapatalk