De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Oh die bh's wilde ik voor gaan kijken. Ik heb alleen geen flauw idee qua maat.
Helaas is in mijn bekende omgeving niemand zwanger geweest.
-
Martine-Tom
JaNadia schreef: Ohh heb je een miskraam gehad![]()
Heel raar idee, dan had ik nu een kind van 12 gehad
Ja dat geloof ik dat dat een raar idee is. Al heb ik geen idee hoe oud je bent.
Heb je dat niet heel moeilijk gevonden. Bedoel was toch al bijna op de helft, ver ontwikkeld Enzo.
* kap me maar gewoon af als je wilt
*
Heb je dat niet heel moeilijk gevonden. Bedoel was toch al bijna op de helft, ver ontwikkeld Enzo.
* kap me maar gewoon af als je wilt
Ja echt waardeloos is dat, bh's shoppen met groeiende tieten en niet weten wanneer ze daar klaar mee zijn.Nadia schreef: Oh die bh's wilde ik voor gaan kijken. Ik heb alleen geen flauw idee qua maat.
Deze bh's zijn volgens mij beide 75D, zitten geen beugels in, wel voorgevormd.
1 heb ik nooit aangehad, ander paar x en is nu 1 x gewassen en doe m nooit meer aan.
Ben je de eerste in je omgeving die zwanger is??
In mijn omgeving ware babyboom, heb nu 4 zwangere vriendinnetjes momenteel en een schoonzus die net bevallen is.
Dat lijkt me ook een raar idee, moeilijk voor te stellen hoe je leven er dan nu had uitgezien...Martine-Tom schreef: Ja
Heel raar idee, dan had ik nu een kind van 12 gehad
Ja van mijn vriendinnen wel. Mijn collega is pas bevallen. Ik ga wat kleding van haar passen maar vrees ervoor.
Een andere vriendin is 2 jaar geleden bevallen. Die heeft nog wel wat kleding, maar mij ook veel te groot.
Een andere vriendin is 2 jaar geleden bevallen. Die heeft nog wel wat kleding, maar mij ook veel te groot.
-
Martine-Tom
Ik ben nu 33Nadia schreef: Ja dat geloof ik dat dat een raar idee is. Al heb ik geen idee hoe oud je bent.
* kap me maar gewoon af als je wilt*
Nee eigenlijk niet echt, ik was nog jong, te jong, en heb en had nooit een kinderwens, het was ook totaal niet de bedoeling om zwanger te worden, en al helemaal niet van die papa
Maar ja, dwars door de pil heen...
Abortus kon ik niet omdat ik er te laat achter kwam en ik ook al kon zien dat ik zwanger was, maar geen idee wat ik gedaan had als het wel gekomen was...
En nee ik heb er geen moeite mee, voor mij persoonlijk is het geen zwaar of beladen onderwerp
Ik heb 2 positie jeans broeken en 2 stoffen. Die zijn nu te dun. Verder een aantal tshirts met lange mouwen en 2 sweaters. And that's it. Ik vind niet veel wegens te klein en heb ook geen zin er erg veel aan uit te geven. Zag een leuke jas maar die was 250€. Voor nog een maand of 2.2,5 te dragen vind ik dat veel te duur...
Verder heb ik nog geen doopsuiker, geen adressen voor geboortekaartjes, ...
Ik ben niet zo van het praktische en voorbereidende. Ik wou eerst geen kaartjes sturen omdat ik nu al weet dat ik mensen ga vergeten en die dan boos gaan zijn. Maarja... Ik kan er niet echt onderuit vrees ik.
Ik moet ook dringend wat kleertjes gaan sorteren en bekijken wat ik nog nodig heb..
Hier ondertussen bijna 30 weken... Nu een halve kg bijgekomen. Geen last van vocht. Wel sinds een aantal dagen erg last van rug en heupen....
Ik ben niet zo van het praktische en voorbereidende. Ik wou eerst geen kaartjes sturen omdat ik nu al weet dat ik mensen ga vergeten en die dan boos gaan zijn. Maarja... Ik kan er niet echt onderuit vrees ik.
Ik moet ook dringend wat kleertjes gaan sorteren en bekijken wat ik nog nodig heb..
Hier ondertussen bijna 30 weken... Nu een halve kg bijgekomen. Geen last van vocht. Wel sinds een aantal dagen erg last van rug en heupen....
Voedingsbh's ga ik voorlopig ook nog niet kopen. Ik ben nu al aardig wat maten gegroeid en dat zal straks met stuwing enzo natuurlijk nog meer worden.
Ik heb wel wat zwangeren/kleine kinders in mijn omgeving, maar niet overdreven veel. Maar het is niet dat die allemaal net precies mijn maat hebben; veel is te kort of te smal of juist te groot. Of ze willen zelf nog hun positiekleding en babyspul houden, omdat ze nog niet uitgebaard zijn.
Ik vond het heel aardig dat ik een positespijkerbroek maat 36 aangeboden kreeg, maar dat is voor mij een leuke sjaal
Ik heb wel wat zwangeren/kleine kinders in mijn omgeving, maar niet overdreven veel. Maar het is niet dat die allemaal net precies mijn maat hebben; veel is te kort of te smal of juist te groot. Of ze willen zelf nog hun positiekleding en babyspul houden, omdat ze nog niet uitgebaard zijn.
Ik vond het heel aardig dat ik een positespijkerbroek maat 36 aangeboden kreeg, maar dat is voor mij een leuke sjaal
Heb ook nog geen kaartjes hoor, heb ik in mijn beleving ook nog alle tijd voor.Sieglinde schreef: Ik heb 2 positie jeans broeken en 2 stoffen. Die zijn nu te dun. Verder een aantal tshirts met lange mouwen en 2 sweaters. And that's it. Ik vind niet veel wegens te klein en heb ook geen zin er erg veel aan uit te geven. Zag een leuke jas maar die was 250€. Voor nog een maand of 2.2,5 te dragen vind ik dat veel te duur...
Hoeveel ben je nu in totaal aangekomen (of ben je 0.5 kg in totaal aangekomen), ik nu een kg of 5.... Geen idee of dat gemiddeld is of niet met 29 weken.
Op marktplaats staan soms ook best leuke positiejassen, al vind ik ze dan soms nog te duur voor die korte tijd.... Maar €250
Zullen we ruilen van de aangeboden kleding??
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ik snap dat ook nooit zo goed, maar idd gewoon lekker niets van aantrekken.Nadia schreef: Ik geloof je graag. 1 voordeel, het lijkt erop dat ik mijn hersenen kwijt aan het raken ben. Dus kan het links erin en rechts eruit.
Maar zoals de info wat koek kreeg. Wat heb je daar aan? Lekkere nuttige mededelingen![]()
Kaartjes maakt mn zus. Zal wel last minute zijn want ze heeft het erg druk maar ze weet wat ik ongeveer wil en ik vind haar stijl wel leuk dus komt goed( ze is grafisch ontwerpster). Ik ga denk ik enkel sturen naar dichte familie en vrienden. Geen zin om 100 en meer kaartjes te versturen.Else! schreef: Heb ook nog geen kaartjes hoor, heb ik in mijn beleving ook nog alle tijd voor.
Hoeveel ben je nu in totaal aangekomen (of ben je 0.5 kg in totaal aangekomen), ik nu een kg of 5.... Geen idee of dat gemiddeld is of niet met 29 weken.
Op marktplaats staan soms ook best leuke positiejassen, al vind ik ze dan soms nog te duur voor die korte tijd.... Maar €250, kan me voorstellen dat je die hebt laten hangen....
In totaal een halve kg bijgekomen. Maar dat is niet geheel gemiddeld hoor. Denk dat de meeste rond deze periode wel al rond de 8 a 10 kg zitten... Ik eet een pak meer maar wel gezonder. Heb snoepgoed geband en drink een pak minder frisdrank. En ik blijf veel bewegen. Bovendien ben ik de eerste weken redelijk wat vermagerd door de misselijkheid...
Qua positiejas is het vooral een probleem dat ik zo klein ben. Positiejassen zijn standaard nog wat langer dan een gewone jas. Dus elke jas die ik al aangehad heb( nuja, behalve die ene
In de sportwinkel dan maar wat regenjacks gepast. Gewone maar wat maten groter. Ik heb normaal s of xs, heb tot een large aangehad maar de buik zat al heeeeeel erg krap terwijl de mouwen bijna op de grond lagen
Ik heb het dus bijna opgegeven... Zal de winter wel doorgeraken..
Nadia, zijn jurken met hoge taille iets voor je? Als ze soepel vallend zijn, heb je niet zo heel veel last van stof met niets, want dat valt dan weg. En door de hoge taille geen last van knellende of raar zittende modellen.
http://www.hm.com/nl/product/11760?article=11760-B (ik vind deze heel mooi; voor mij helaas een te kort model)
http://www.hm.com/nl/product/18729?article=18729-A
http://www.hm.com/nl/product/16845?article=16845-A
Maillot of legging met sokken eronder en je bent gekleed. Maillots en legging pas je waarschijnlijk wel van de gewone afdeling; voor de zekerheid kan je een maatje groter als normaal nemen.
http://www.hm.com/nl/product/11760?article=11760-B (ik vind deze heel mooi; voor mij helaas een te kort model)
http://www.hm.com/nl/product/18729?article=18729-A
http://www.hm.com/nl/product/16845?article=16845-A
Maillot of legging met sokken eronder en je bent gekleed. Maillots en legging pas je waarschijnlijk wel van de gewone afdeling; voor de zekerheid kan je een maatje groter als normaal nemen.
-
fem fatale
- 5-sterren

Ik ben 1,60. Als mijn zwarte cape (geen lekkere hondenwandeljas gok ik zo, maar wel een jas) met een lijntje jouw kant op moet komen, dan wil ik hem best aan iemand afgeven hoor.Sieglinde schreef: Qua positiejas is het vooral een probleem dat ik zo klein ben. Positiejassen zijn standaard nog wat langer dan een gewone jas. Dus elke jas die ik al aangehad heb( nuja, behalve die ene) komt tot onder mijn knieën. Geen zicht als je maar 1m53 bent
In de sportwinkel dan maar wat regenjacks gepast. Gewone maar wat maten groter. Ik heb normaal s of xs, heb tot een large aangehad maar de buik zat al heeeeeel erg krap terwijl de mouwen bijna op de grond lagen
Ik heb het dus bijna opgegeven... Zal de winter wel doorgeraken..