Jippie, de vorige was al zon'n teleurstelling mss dat dat nu goedgemaakt wordEls&Flow schreef: Ja zet de zandzakken maar vast klaar dames, opoe op zolder en Tom op tafel, we gaan het meemaken.![]()
![]()
![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Het weer
Vooral noordwesten krijgt morgen harde wind, eilanden kracht 9 ;-)
Is hier nu begonnen met regenen, had de regen vanmiddag al verwacht :-p Is al hele middag dreigend geweest.
Is hier nu begonnen met regenen, had de regen vanmiddag al verwacht :-p Is al hele middag dreigend geweest.
Had ik al gezegd dat een Ford Fusion lichtelijk (zij)wind gevoelig is, en ik morgen Den Haag - Groningen - Den Haag doe?dinky89 schreef: Vooral noordwesten krijgt morgen harde wind, eilanden kracht 9 ;-)
Ik denk dat ik kotszakjes meeneem.
Kom je gewoon na Groningen hier een bakkie doen. Das heul ver van de kust af, vast veel minder wind-Saskia- schreef: Had ik al gezegd dat een Ford Fusion lichtelijk (zij)wind gevoelig is, en ik morgen Den Haag - Groningen - Den Haag doe?
Kim_S schreef: Kom je gewoon na Groningen hier een bakkie doen. Das heul ver van de kust af, vast veel minder wind![]()
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ohw jakkie.-Saskia- schreef: Had ik al gezegd dat een Ford Fusion lichtelijk (zij)wind gevoelig is, en ik morgen Den Haag - Groningen - Den Haag doe?
Ik mag morgen naar Beilen, ga lekker met de auto van meneer, die ligt een stuk beter op de weg dan mijn koekblikje.
Edit: ga je door de polder, Sas?
-Saskia- schreef:Kan ik wel de waterblazer meenemen, hang ik die uit het raam, voor de tegenwind.
Als je hem nou andersom hangt, ben je heul snel in Groningen
Yup.-Annemarie- schreef: Edit: ga je door de polder, Sas?
Briljant! 8)Kim_S schreef:![]()
![]()
Als je hem nou andersom hangt, ben je heul snel in Groningen![]()
8)-Saskia- schreef: Briljant! 8)
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ah, dan kom je niet hier langs. Anders had ik even gezwaaid terwijl je voorbij waaide.-Saskia- schreef: Yup.
Mocht je nog eens vastzitten dan woont mijn huis best wel dicht bij Groningen.
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

pfff en natuurlijk nét op de dag dat ik geen auto heb en echt de deur uit moet he 
+1Roef & Hidde schreef: pfff en natuurlijk nét op de dag dat ik geen auto heb en echt de deur uit moet he![]()
Maar dat is eigenlijk elke dag zo
Groningen wordt windkracht 7, is meer richting binnenland. Vooral zuidwesten stormachtig.-Saskia- schreef: Had ik al gezegd dat een Ford Fusion lichtelijk (zij)wind gevoelig is, en ik morgen Den Haag - Groningen - Den Haag doe?
Moet zelf morgen op de fiets hele stad door...
Het is hier erg nat , maar boterzacht . Liep me lam te zweten in mijn regenjas . Opoe is maar thuis gebleven