Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

- pien - schreef:Gister heb ik Poef (kater, 11 jaar) gevangen en opgesloten in het reismandje voor een ritje da...hij at niet, terwijl hij hier echt de grootste vreetzak is, en bromde naar alles wat maar naar 'm keek.
Bij de da stond ik voor Jan Jurk want hij liet geen pijn zien ::)
Het was koorts, waarschijnlijk een abces...nu krijgt 'ie z'n medicijnen fijngestampt in een dotje leverworst want bij de da was 'ie mak als een lammetje maar als wij 'm een pil zouden moeten geven liggen we helemaal open :-X En hij is sterk :o
Ik heb 'm gister steeds verteld dat ik voor 'm zou zorgen en dan vond 'ie 't maar niet fijn maar het moest wel even!
Vanmorgen heeft hij weer gegeten en klom hard knorrend op mijn schoot :smitten: en hebben we heerlijk gekoekeld en hij heeft me helemaal ondergekwijld ;D
Hij was toch weer blij met me geloof ik :biggrin2: En ik ben heel blij dat het weer goed gaat met m'n lieveling!

;D ;D
Gelukkig houdt ie toch nog van je :biggrin2:
Wat schattig :smitten:

Gefeliciteerd Renate!
Wij zijn net in december verhuisd, mijn hobby zal het niet worden :P
Ik kan je aanraden eens naar een verhuisbedrijf te kijken, veel goedkoper dan je denkt (dan ik dacht) en veel minder stress.

Mijn geluksmoment: ons huis is verkocht :D :D
Nog wel ovv financiering, dus dat is nog even afwachten. Maar ik ga er vanuit dat het goedkomt :)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Nieuwe handtas en halsband voor Oscar besteld. Ondanks dat het niet helemaal in de planning zat, word ik daar toch wel blij van :biggrin2:

En in de dierenwinkel, waar we op zoek gingen naar een halsband, vonden we een hele mooie nieuwe riem. Zwart, stevig en 3 meter. Die lengte is meestal in verstelbare versies, waardoor er overal ringen zitten (om je ernstig pijn aan te doen in noodsituaties!), maar deze is mooi zonder ringen. Super blij mee, kan het stinkhondje weer tegen bomen aan piesen zonder dat wij het gras op moeten!
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

Kaela schreef:Nieuwe handtas en halsband voor Oscar besteld. Ondanks dat het niet helemaal in de planning zat, word ik daar toch wel blij van :biggrin2:
Wat moet Oscar met een handtas? :P
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

src_esther schreef:Wat moet Oscar met een handtas? :P

Als je een mechelaar met smetvrees bent, kun je ook best met handtas lopen toch ;D
MillyMol
5-sterren
5-sterren

Bericht door MillyMol »

Deze kleine schrokop, die nog maar kort geleden bijna gestikt was in een geplette kippenvleugel omdat hij dacht deze wel in een keer naar binnen te kunnen slokken, heeft vandaag heerlijk gesmikkeld van een half kwartelkarkas a 180 gram, vastgehouden door mij, en keurig zelf de botten gekraakt met zijn piranha tandjes.

Dank je wel Hope e.a. voor het advies. Heb hem vanmorgen en vanmiddag iets minder spier- en orgaan gegeven, en vanavond eerst nog weer wat vlees en toen het karkasje. Ging super!

'Laat maar komen!' lijkt hij te denken :biggrin2:
Afbeelding
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Wat fijn Millymol!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Volgens mij krijgen de dieren de lente in de kop. Vanmorgen toen ik de gordijnen opende meerdere hazen in de weilanden druk aan het rennen. Nog niet eerder zoveel hazen hier tegelijk gezien en zeker niet zo druk ;D Op gegeven moment 2 heel druk samen aan het rennen alsof ze wilden dekken.
Erg gaaf schouwspel in ieder geval :D
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Een groot geluksmoment toen ik al dit moois zag.
Ook leuk dat er een stukje over geplaatst is.
http://www.de-veluwenaar.nl/2017/02/06/ ... nd-sneeuw/
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Riek schreef:Een groot geluksmoment toen ik al dit moois zag.
Wat ontzettend leuk Riek! Die foto's waren sowieso al prachtig!
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Zo gaaf Riek en wat heb je prachtige foto's gemaakt!
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Riek schreef:Een groot geluksmoment toen ik al dit moois zag.
Wat gaaf Riek !
Ik moest in Zweden , op fietsvakantie eens heel hard in mijn remmen . Een vos , schitterend gewoon
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Freek Vonk bij Lucky tv ;D
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Elza heeft er tegenwoordig een handje van om te lachen in haar slaap :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Nu is dus niet meer alleen wakker constant aan het lachen maar ook als ze in dromenland is :smitten: :smitten: :smitten:

God wat heb ik een geweldige baby :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Ze doet het hartstikke goed, draait zich zowel van buik naar rug als van rug naar buik, brabbelde alles bij elkaar, heeft vandaag voor het eerst gericht gekrapd omdat ze jeuk had ( explosie poepbroek ::) poep op je rug jeukt :biggrin2: ), ze is vandaag voor het eerst sinds heel lang met de kinderwagen mee geweest en vond het gewoon leuk :D ( was te bang om uit te glijden met de draagdoek) al met al het gaat hier super :D

Ik had geen beter droom kindje kunnen wensen :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
src_esther
5-sterren
5-sterren

Bericht door src_esther »

jasmijn schreef:Ik had geen beter droom kindje kunnen wensen :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Pas maar op, straks wil je er toch nog een. ;) Wat fijn dat je zo van je kleine meisje geniet! Klinkt ook wel als een heel fijne baby.
Border Bandit
5-sterren
5-sterren

Bericht door Border Bandit »

Fijn dat je zo van je meisje geniet Jasmijn! :)

Nou, dan is mijn geluksmomentje wel een heel kleine, maar IK werd er wel blij van. :)

Bandit vond dat het tijd werd voor mij om op te staan. Hij duwde zijn neus onder mijn nek en tilde mij zo omhoog (ik lag op mijn rug).
Ik vond het zo'n geweldige actie en slimme vonst dat ik hem beloond heb en ben opgestaan. :) :-*

Plaats reactie