- pien - schreef:Gister heb ik Poef (kater, 11 jaar) gevangen en opgesloten in het reismandje voor een ritje da...hij at niet, terwijl hij hier echt de grootste vreetzak is, en bromde naar alles wat maar naar 'm keek.
Bij de da stond ik voor Jan Jurk want hij liet geen pijn zien![]()
Het was koorts, waarschijnlijk een abces...nu krijgt 'ie z'n medicijnen fijngestampt in een dotje leverworst want bij de da was 'ie mak als een lammetje maar als wij 'm een pil zouden moeten geven liggen we helemaal openEn hij is sterk
![]()
Ik heb 'm gister steeds verteld dat ik voor 'm zou zorgen en dan vond 'ie 't maar niet fijn maar het moest wel even!
Vanmorgen heeft hij weer gegeten en klom hard knorrend op mijn schooten hebben we heerlijk gekoekeld en hij heeft me helemaal ondergekwijld
![]()
Hij was toch weer blij met me geloof ikEn ik ben heel blij dat het weer goed gaat met m'n lieveling!
Gelukkig houdt ie toch nog van je
Wat schattig
Gefeliciteerd Renate!
Wij zijn net in december verhuisd, mijn hobby zal het niet worden
Ik kan je aanraden eens naar een verhuisbedrijf te kijken, veel goedkoper dan je denkt (dan ik dacht) en veel minder stress.
Mijn geluksmoment: ons huis is verkocht
Nog wel ovv financiering, dus dat is nog even afwachten. Maar ik ga er vanuit dat het goedkomt