Bonnie: ik heb gewoon mijn hond weer terug!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Bonnie is er nog steeds!! goed nieuws!!

Buran en Co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Buran en Co »

Hier draaien ze nog steeds hoor, ook al schrijf ik niet veel. En elke avond gaan de kaarsjes aan!!

:-* :-*
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

Bericht door Marlou-Kamiel »

zo, net telefonisch de uitslag van het urineonderzoek:
alles oke behalve een enkele ontstekingscel en een enkele rode bloedcel in het sediment
daarvoor zouden we natuurlijk bloedonderzoek kunnen doen nu.. maar dat gaan we nu niet doen..
ik wilde suiker uitgesloten hebben en ook een ernstig nierprobleem. dat is in elk geval nu niet aan de orde
volgende week als de uitslag van de bult er is kunnen we altijd verder onderzoek doen..
Bonnie heeft nu nog de ab tegen de vieze bacterie en aangezien die erg breed is kan die ook nog wel iets goeds doen tav bv ìets anders` dat eventueel gaande is..

zo meteen even Utrecht bellen en overleggen over die ab. in principe zouden we stoppen na deze week. dat is reuze spannend!!
immers, dát was heet grote ding, het grote gevaar, dat wat ze niet zou overleven.. die vieze multiresistente bacterie en die buikvliesontsteking
dat lijkt nu onder controle maar toch.. altijd spannend natuurlijk........

later meer.. er moet gegeten worden  :) ;)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ook hier word nog steeds aan jullie gedacht en voor Bonnie geduimd hoor...  :-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

En hier ook uiteraard.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

we blijven duimen, goed nieuws is natuurlijk altijd welkom :-* :-* :-* :-*

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Joyce1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door Joyce1985 »

Hier blijven we ook voor Bonnie duimen!  :-* :bigarmhug: :duimen:
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

hier Jos weer even met de dagsluiting..

Met "de late dienst" heb ik nog even tijd wat te schrijven en mijn licht over de afgelopen dag te laten schijnen.
Na vanmorgen even het plasje van Bon afgegeven te hebben ( uitslag goed  :) :) ) en de wandeling met de hondjes stond alleen het telefoontje met Utrecht nog "op het programma". Marlou was toch wel een beetje zenuwachtig maar het was een "bekend" persoon die Bonnie ook kende en het gesprek was dan ook vriendelijk en prettig. wéér een kleine horde te nemen want we stoppen dus na het weekend met de antibiotica. Dan heeft ze die 4 weken gehad, en dat moet ruim voldoende zijn de lelijke beestjes om zeep te helpen. wat mij betreft hebben we die horde al genomen, maar het is toch weer een moment van....
we hebben natuurlijk al het e.e.a. met haar meegemaakt, maar méér verrassingen hoeft nu echt toch niet meer !!  ;) ;)

straks nog even naar buiten, een hapje eten en die vervelende tramadol erin zien te krijgen en dan kunnen we weer gaan slapen. en hopelijk wat rustiger dan afgelopen nacht.... laten we dáár ook de duimen maar voor draaien  ;) ;)

:-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Lukt 't ook niet om 't pilletjes bolletje te geven en haar ook meteen een pilvrij voor te houden zodat ze snel door eet om 't volgende te hebben??
lust ze kaas?? dat kan je ook rond een pilletje kneden.
in een gebakken vleesballetje steken en geven als 't nog lauw is?
in een blokje salami??
als je 't ??? toevallig laat vallen??
Lastig hoor als ze 't niet willen opeten......en ze ruiken zoooo goed....iets van andere dan vleesgeur en.... :-X
Als ik nog wat uit m'n truckendoos herinner tik ik 't nog.

we duimen hier nog altijd gewoon door en hopen dat Bonnie 't zonder de AB ook kan (maar als je ziet wat ze al overwonnen heeft is de kans hééééééél reeel).

Fijn en rustig weekend.
Roef & Hidde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Roef & Hidde »

mischien ken je het trukje al,maar hier werkt het met vieze pillen om het te verstoppen in een lepeltje pindakaas.
beetje pindakaas op de lepel,pil er op en dan met een andere lepel nog wat pindakaas er op doen.

hier vinden ze pindakaas te lekker om uit te spugen,en het kleeft ook een beetje in de bek.
deze tip kreeg ik van een oude DA.en werkt hier nog steeds als een trein!
Marlou-Kamiel
5-sterren
5-sterren

daar zijn we weer met een nieuw dagje :) :)
een wat rustiger nacht voor Bon en dus ook voor ons.. al blijf ik me zorgen maken.. is het niet om het 1 dan wel om het ander..
die f*cking tramadol bv daar droom ik nu dus over... en pijn en gillen.. pff..

vanochtend ook weer niet gelukt
gisteravond ook niet dus heb ik er maar een gabapentine in gestopt..
straks met eten weer proberen..
ook het eten moet ik anders gaan doen want ze krijgt teveel denk ik.. ze moet wel wat hongerig blijven anders wordt ze natuurlijk selectief en krijg ik er nog minder pilletjes in..
nu zijn de vlees dingen al `spannend` in haar hoofd en doet ze met alle vlessdingetjes moeilijk.. terwijl zij een ontzettende vleeseter is! kaas en pindakaas en garnaaltje ofzo.. mmmwah.. maar vlees normaal gaat er altijd in..

toch ga ik die pindakaastruc eens doen, bedankt!! en ik heb ook nog smeerkaas staan.. wie weet.. daar wil ze normaal niks van weten maar proberen kan altijd

verder is ze wat minder pijnlijk lijkt het (ondanks dat ze minder pijnstilling krijgt dus vanwege gaba afbouw en tramadol die ze uitspuugt.. ze heeft gisteren 2 gehad ipv 3..)
ze is wat aan het rondlopen net en gilt niet meer elke keer bij opstaan

én.. ik heb een spelletje met haar gedaan! zo`n Nina Otteson spelletje met 3 draaischijven die erg soepel bewegen en waar Bonnie erg goed in is  ;) ;)
dat was ik al van plan om haar nek en hoofd wat meer te laten bewegen.. naar eigen kunnen dan
ook hier doet ze moeilijk met de vleesjes. ik had er bewust stukjes worst in gelegd en ook mini mini gehaktballetjes gemaakt zodat ze niet de associatie gehakt of vlees pil zou maken..
straks nog maar eens doen! ze vond het wél leuk!!

ah, ze ligt op de bank nu met haar eigen foto erboven. ik zal even een foto maken nu het licht is
ook hangt er een (zeer expressief!!)kunstwerk van Sten bij. gemaakt bij Yvette tijdens een creatieve cursus schilderen voor de hond. of mét de hond  :) ;) :D :)

oja, de gehakt balletjes net even aanbraden vind ik ook een hele goede!! heb ik heel toevallig vannacht over liggen denk-dromen en ja.. doen dus straks!!

duimpjes mogen doorgaan graag!!]
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
voor jullie!!
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

rare vraag misschien, maar kun je tramadol ook niet injecteren? Met jouw achtergrond zou dat toch geen probleem moeten zijn? Weet alleen niet of het ook in vloeibare vorm bestaat? Spuugt ze dan de tramadol uit, kun je haar misschien alsnog een injectie geven????

ik stuur weer een heleboel positieve gedachten jullie kant uit en we blijven doorduimen :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

tuurlijk draaien de duimen hier ook nog  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :duimen: :duimen: :duimen:
Elke dag toch weer lichtpuntjes  :-*
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Misschien de pillen in wat smuldier pens stoppen? Dat gaat hier ook goed. De truc met de pindakaas vind ik ook een hele goede die ga ik onthouden.
galgo
3-sterren
3-sterren

Bericht door galgo »

Marlou-Kamiel schreef: hier Jos weer even met de dagsluiting..

straks nog even naar buiten, een hapje eten en die vervelende tramadol erin zien te krijgen en dan kunnen we weer gaan slapen. en hopelijk wat rustiger dan afgelopen nacht.... laten we dáár ook de duimen maar voor draaien  ;) ;)
kun je niet aan van die gelcapsules komen die je zelf kan vullen? die ook voor mensen gebruikt worden en in de maag uiteen vallen. desnoods iets bij kruidvat qua vitamine's in gelcapsules kopen en de inhoud eruit gooien. kun je daar die vieze pil indoen
yvette_van_alert
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door yvette_van_alert »

kan je geen butranspleisters gebruiken?

Plaats reactie