Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Topic: foto van de dag
Het kon natuurlijk niet uitblijven vandaag... 

hihi, mijn zoon noemt dit altijd een 'stofzuiger' :-) maar stoffel is ook errug orgineelKaela schreef: Gister 6 nieuwe huisdiertjes gekregen, vriendin stopt met haar aquarium. Een neontetra, 4 blauwoogjes en deze plakkert. Stoffel is zijn naam en hij heeft een dominantieprobleem met onze gibiceps...Oepsie. Hopelijk kalmeren ze nog wat.
![]()
Vanavond dan toch maar grote wandeling, voor het eerst wandelen met een ander ghaantje uit de buurt, was superleuk, veel rennen en racen, een paar keer over de kop, dus flink modder happen, nu lekker bij komen op een kleedje, nat, moe en heel voldaan!!

Zelfs nat en vies is het een mooie hond.
Loge aan het groen voer, thuis krijgt ze dat niet dus is het extra lekker 

Ook al aan het knutselen geweest voor haar, mijn wipwap is morgen klaar
Onder kant

Boven kant

Gemaakt van houten eet stokjes die je bij de Japans eten krijgt.
Ik ga nog een schutting, een paar hoogte sprongen en een kattenhamsterloop voor haar maken
Ik wil kijken of ik haar via clikker training kan leren het op commando te doen, als de baasjes terug komen hebben ze dan een getrainden hamster

Ik ben niet raar hoor, alleen maar een klein beetje gek

Ook al aan het knutselen geweest voor haar, mijn wipwap is morgen klaar
Onder kant

Boven kant

Gemaakt van houten eet stokjes die je bij de Japans eten krijgt.
Ik ga nog een schutting, een paar hoogte sprongen en een kattenhamsterloop voor haar maken
Ik wil kijken of ik haar via clikker training kan leren het op commando te doen, als de baasjes terug komen hebben ze dan een getrainden hamster
maak maar een paar goede schuilplaatsen...bij ons is destijds de schitterendeKaela schreef: Gister 6 nieuwe huisdiertjes gekregen, vriendin stopt met haar aquarium. Een neontetra, 4 blauwoogjes en deze plakkert. Stoffel is zijn naam en hij heeft een dominantieprobleem met onze gibiceps...Oepsie. Hopelijk kalmeren ze nog wat.

Het zijn territoriumvissen...
In ons kleine aquarium, die hebben we al 15 jaar of zo, zit deze:

Ok zo'n mooie, alleen wat schuw. Dat is zo jammer. Overdag zit ie vaak achter een steen.

Ok zo'n mooie, alleen wat schuw. Dat is zo jammer. Overdag zit ie vaak achter een steen.
[quote author=jasmijn link=topic=119826.msg2954963#msg2954963 date=140485037

[/quote]
Hoe kom je daar nou bij ik vind het vrij normaal
[/quote]
Hoe kom je daar nou bij ik vind het vrij normaal
Hebben we! Hij heeft een rotsje waar hij wel in past en grote gibi niet.K&D schreef: maak maar een paar goede schuilplaatsen...bij ons is destijds de schitterende
doodgemaakt door de veel minder mooie maar grotere
Het zijn territoriumvissen...
Nu begint het toch al langzaamaan de overweging te worden of Gibi niet eens naar een grotere bak moet gaan verhuizen
Zoals jullie kunnen zien, waren er twee dames een beetje heel erg boos op mij gisteravond....

En jij hebt gewoon rustig geslapen? 
-
Lil
+ 1.Ronald schreef: En jij hebt gewoon rustig geslapen?![]()
Daar zou ik echt echt heeeeeeeeeel erg bang van worden!!!!!!!!!!
Af en toe mis ik de 'vind ik leuk' knop hier.
Moet soms hardop lachen om foto's!
Moet soms hardop lachen om foto's!
- Charlie Angel
- Moderator
Geweldig Ruisje, hetzelfde kapsel als Charlie heeft als hij nat is. Ik noem hem dan altijd Ruud Gullit. 
tsjeumig..... wat hebbie gedaan dat ze zoooo boos waren? Nooit gedacht dat Pluk zo boos kon kijken trouwens. Vind haar zo'n lieve uitstraling hebben op je onderschrift.Kaela schreef: Zoals jullie kunnen zien, waren er twee dames een beetje heel erg boos op mij gisteravond....
![]()