Topic: foto van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Topic: foto van de dag

K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

Kaela schreef: Zoals jullie kunnen zien, waren er twee dames een beetje heel erg boos op mij gisteravond....

Afbeelding

Afbeelding
Lag je in hun bed?  :biggrin2:
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Leuke foto's weer van alle natte/nieuwe/blije beestjes.  ;D

zhiva schreef: tsjeumig..... wat hebbie gedaan dat ze zoooo boos waren? Nooit gedacht dat Pluk zo boos kon kijken trouwens. Vind haar zo'n lieve uitstraling hebben op je onderschrift.  :-X
Ze heb die arme poezels ontvlooid  :nono2:  :nono2:  :nono2: 
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

K&D schreef: Lag je in hun bed?  :biggrin2:
Zoals elke avond  :P

Ik had ze pipetje tegen wormen gegeven. Ze waren echt boos. Na een uurtje rondrennen en kwaad doen kwam Otje "knuffelen". Met haar voorpootjes op mijn hoofd. En ik trapte er in... Nu heb ik dus krassen op mijn hoofd, want dat knuffelen was natuurlijk alleen maar een dekmantel.
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Haha wat een mafkezen die katten van jou! Hebben ze je ook nog even een wenkbrauw piercing gegeven dus  :P

Vandaag Xavi zn mand van de woonkamer naar onze slaapkamer verhuisd. Hij gebruikt em in de woonkamer niet en ik wil hem eigenlijk s avonds in zijn mand hebben ipv bij ons op bed. Gezellie hoor maar hij neemt het halve (nouja bijna hele) bed in beslag en tis een beetje warm in de zomer  ::)

Nou, het kien helemaal blij, hij ging er meteen in liggen. Om vervolgens zijn nieuwe dekens te gaan slopen dus hij werd meteen verbannen uit de slaapkamer  :banned:

Afbeelding
joel
5-sterren
5-sterren

Bericht door joel »

Riek schreef: Af en toe mis ik de 'vind ik leuk' knop hier.
Moet soms hardop lachen om foto's!
JA IK OOK  :2funny:
jasmijn schreef: Loge aan het groen voer, thuis krijgt ze dat niet dus is het extra lekker  :)

Ook al aan het knutselen geweest voor haar, mijn wipwap is morgen klaar  :D
Onder kant
Afbeelding

Boven kant
Afbeelding

Gemaakt van houten eet stokjes die je bij de Japans eten krijgt.
Ik ga nog een schutting, een paar hoogte sprongen en een kattenhamsterloop voor haar maken  :biggrin2:
Ik wil kijken of ik haar via  clikker training kan leren het op commando te doen, als de baasjes terug komen hebben ze dan een getrainden hamster  :D  ;D

Ik ben niet raar hoor, alleen maar een klein beetje gek  :crazy2:  ::) :biggrin2:
o wat crea bea!! Je bent een geweldige oppas  :)
Hylos schreef: Haha wat een mafkezen die katten van jou! Hebben ze je ook nog even een wenkbrauw piercing gegeven dus  :P

Vandaag Xavi zn mand van de woonkamer naar onze slaapkamer verhuisd. Hij gebruikt em in de woonkamer niet en ik wil hem eigenlijk s avonds in zijn mand hebben ipv bij ons op bed. Gezellie hoor maar hij neemt het halve (nouja bijna hele) bed in beslag en tis een beetje warm in de zomer  ::)

Nou, het kien helemaal blij, hij ging er meteen in liggen. Om vervolgens zijn nieuwe dekens te gaan slopen dus hij werd meteen verbannen uit de slaapkamer  :banned:

Afbeelding

Zo das een mooie mand! Soms denk ik eraan zoiets te maken, maar ben veels te bang dat ie het niet goedkeurd en er straal voorbij loopt en ernaast ploft ;-)
We hebben een matras in de woonkamer gehad, was op zich leuk, maar tijk moest gesloopt, toen grote kussens, maar die waren niet goed, ging hij nooit, never op liggen, wel de loge die ze mee kreeg toen er een gouden mandje voor hem was, nu ligt ie weer op zn kale platte plaid, en die vind ie heerlijk  ::) en oja de bank he
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Hylos schreef: Haha wat een mafkezen die katten van jou! Hebben ze je ook nog even een wenkbrauw piercing gegeven dus  :P

Afbeelding

Zo,n mooie mand en toch nog bij de baas op bed  ::) :biggrin2:
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Tada!!!

De wipwap en schutting af  8)
Afbeelding
De schutting is gemaakt van de zijkant van een fruitkistje en de eetstokjes, was nog een heel werk om alles goed glad te schuren  ::)

Maar ze was er heel blij mee  8)

Voor ik begon met filmen was ze echt al iets van 5 keer achter elkaar over de wipwap gegaan, ze vond het echt super leuk  :D
En net na het laatste filmpje stopte is ze heel trots over de schutting heen geklommen, toen ze dat door had is ze daar ook een keer of 4 overheen gelopen  :biggrin2:

Dit is trouwens een tijdelijke speel doos, morgen ga ik een speel ren maken met karton.
Heb haar net even los laten lopen in mijn slaapkamer maar dat vond ze veel te groot en raakten ze van in paniek  :-\
Wel jammer anders had ze dat daar wel elke dag mogen los lopen :(
Maar goed een speel ren is ook leuk  ;)
Fenixjuh
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fenixjuh »

Als ik in een volgend leven een hamster word, wil ik jouw hamster worden
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

Hihihih je bent welkom hoor  :biggrin2:

Ik heb mijn vriend trouwens over gehaald dat als Lily weer naar haar eigen baasje gaat, er ook weer eigen hamster mag komen  :D

Ik wil dan graag een goudhamster, heb alles al weer uit gezocht en wil dan zo iets als kooi:
Afbeelding
Het is een Ikea kast genaamd detolf, afmetingen zijn:
Breedte: 43 cm
Hoogte: 37 cm
Lengte: 163 cm

Maar tot het zo ver is ga ik lekker genieten van Lily  :biggrin2:
zhiva
5-sterren
5-sterren

Bericht door zhiva »

Jeej wat een mooie kooi is dat! Ik ben heel bang voor goudhamsters op de 1 of andere vage manier. Waarschijnlijk een paar keer te veel gebeten door die beesten toen ik nog in de dierenwinkel werkte. De russen vind ik dan wel weer heel leuk  :biggrin2: Maar ik vind jou hindernisbaan geweldig!
Gizmo
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door Gizmo »

Gizmo zit alweer buiten van de zon te genieten. We zijn laatst verhuisd van een flat naar een huisje op de begane grond met een tuin (heeeeerlijk!  8)) en zodra de deur opengaat zit zij in de tuin.

Moet zo lachen om de manier waarop ze altijd zit. Echt op d'r kont met de achterpoten tussen d'r voorpoten. Zijn d'r meer honden die dit doen?
Laatst gewijzigd door Gizmo op wo 01 okt 2014, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ik heb ze ook altijd vreselijk leuk gevonden die hamstertjes. Bij mij liepen ze altijd gewoon over de vloer, reuze pret, en hard dat ze konden :o Ze gingen ook mee op vakantie, en ooit een schoenendoos gevuld met blaadjes en takjes en mosjes uit het bos maar oh jee, dat was wel heel erg eng al die wilde luchtjes  :-X :biggrin2:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Kijk nou wat ik vandaag gekregen heb!!!  :D :D :D

Afbeelding
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »