Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Heb je al iemand voor het vlees? Ik heb anders wel interesse. Vriezer kan ik helaas niet kwijt.
Ben het net allemaal kwijt haha! Vriezer wordt morgen opgehaald.skotta schreef: Heb je al iemand voor het vlees? Ik heb anders wel interesse. Vriezer kan ik helaas niet kwijt.
-
Shifare
- 3-sterren

Zijn er nog mensen die binnenkort gaan bestellen ergens? 
-
Breeze
Wat wil je hebben?Shifare schreef: Zijn er nog mensen die binnenkort gaan bestellen ergens?![]()
Tanneke
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
Zou er ook wel een aantal willen maarja dan moeten ze nog hier in de buurt komen...............
eind van de maand bij degomeatShifare schreef: Zijn er nog mensen die binnenkort gaan bestellen ergens?![]()
ze komen ook hierheen...petramarcel schreef: Zou er ook wel een aantal willen maarja dan moeten ze nog hier in de buurt komen...............
- petramarcel
- 5-sterren

- Contacteer:
En hierheen is?bordie schreef: ze komen ook hierheen...
iig aalsmeerpetramarcel schreef: En hierheen is?
- dreumelaartje
- 3-sterren

http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=8
Ik heb alle interesse tot nu toe genoteerd. Voor de mensen die al interesse kenbaar hebben gemaakt: willen jullie checken en evt wijzigen of bevestigen?
Voor de geinteresseerden: morgenavond bespreek ik met leverancier de datum en stopplaatsen. Bij 300 geitjes rijdt hij gratis, we zijn er bijna!
Groeten, Nadine
Ik heb alle interesse tot nu toe genoteerd. Voor de mensen die al interesse kenbaar hebben gemaakt: willen jullie checken en evt wijzigen of bevestigen?
Voor de geinteresseerden: morgenavond bespreek ik met leverancier de datum en stopplaatsen. Bij 300 geitjes rijdt hij gratis, we zijn er bijna!
Groeten, Nadine
Ik niet perse maar wanneer ik een beetje kan meebestellen dan wil ik wel wat dingetjes voor kat Sam. Heb je al besteld? En zo nee, waar word de bestelling afgeleverd? Woon zelf in Alkmaar en wil best een stukje tuffen maar moet niet te ver zijntess06 schreef: eind van de maand bij degomeat
-
sella
Er wordt bij mij in krommenie donderdag geleverd door degomeat, je kan vragen of je er nog wat bij kan doen? als je interesse hebt, stuur dan maar even een pb en dan probeer ik het nog erbij te krijgen.
Hey Bordie,
Net even bij Degomeat op de website gekeken maar dat zou dan om 2 kg bosduif gaan veel andere kleine dingen zag ik zo snel niet voor Sam of ik vind het veel te duur en muizen vangt hij tegenwoordig zelf
Heb ook net een bestelling in het "wild en kip" topic geplaatst als de duif meebesteld kan worden bij Dego kan ik ze dan samen met de rest ophalen?
Gr. Karen
Net even bij Degomeat op de website gekeken maar dat zou dan om 2 kg bosduif gaan veel andere kleine dingen zag ik zo snel niet voor Sam of ik vind het veel te duur en muizen vangt hij tegenwoordig zelf
Heb ook net een bestelling in het "wild en kip" topic geplaatst als de duif meebesteld kan worden bij Dego kan ik ze dan samen met de rest ophalen?
Gr. Karen
-
sella
Ehm ik ben bordie niet he 
Ik wil wel kijken of het meekan, dan gaat het met bordie mee naar wormerveer, en kan je dat met haar regelen, wel wil ik graag de centjes voor do op mijn rekening hebben.
Ik wil wel kijken of het meekan, dan gaat het met bordie mee naar wormerveer, en kan je dat met haar regelen, wel wil ik graag de centjes voor do op mijn rekening hebben.