Huishouden doen enzo....
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Huishouden doen enzo....
Grrr doe daarstraks zo'n flesje calgonit schoonmaakspul voor de afwasmachine in de machine. Hele toer gedraaid. Is dat folie niet opgelost dus heeft het niks gedaan. Nu maar klein gaatje geprikt en weer opnieuw draaien. Zonde zeg!
Daar wordt je niet blij van....
Idd zonde. Zie maar zo, heeft ie eerst flink voorgespoeld
En de tweede keer, mét gaatje, ook niet leeg maar nog hartstikke vol. Ik heb het opgegeven, m'n vaat erin gedaan en 'm weer aangezet.
Wat stom! Ff mailtje naar calgonit?
Flesje stond al een tijdje. Mss ligt het daar aan.
Je mag bij ons ook wel even komen lappen hoorAnne in Duitsland schreef: Ja erg, van één keer per jaar ramenlappen (en ook alleen dan als er iets schoonfamilieachtigs dreigt langs te komen) naar één keer per week. Ik denk dat ik zo meteen maar even bij de buren ga aankloppen.![]()
Ik heb vandaag de wc en de wastafel van de woonkamer badkamer gereinigd (grote schoonmaakbeurt was vorige week al), met de Franse slag de huiskamer opgeruimd en - gestofzuigd en de keukenvloer gedweild.
*Schrijft ook vast in voor uuuuhhhhhm..... 8 ramen*Mowgli schreef: Je mag bij ons ook wel even komen lappen hoorHier 2 woningen die gelapt moeten worden *geeft het startschot voor de Kärcher-ramenlap-tour 2014*
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ohhhh, de Kärcher Window dinges. 
Ik sta sinds twee jaar nog steeds met plezier de ramen te zemen met dat ding. Is in de 25 jaar daarvoor nog nooit voorgekomen.
Niet dat ik nu veel vaker zeem, maar het gaat wel makkelijker. 
Ik sta sinds twee jaar nog steeds met plezier de ramen te zemen met dat ding. Is in de 25 jaar daarvoor nog nooit voorgekomen.
Zit er een steel aan? 
Ik heb van die achterlijk hoge ramen en sta doodsangsten uit op de hoogste trede van mijn ladder. En dan nog kan ik precies de bovenkant van de ramen niet bereiken. *dwerg-alert*
Ik heb van die achterlijk hoge ramen en sta doodsangsten uit op de hoogste trede van mijn ladder. En dan nog kan ik precies de bovenkant van de ramen niet bereiken. *dwerg-alert*
Grappig, dit topic werkt wel motivend. Gister onder het eten koken mijn keukenkastjes aan de buitenkant vast afgenomen 8)
Ik moet ook erkennen dat ik nu ook 'los' ben. 8) maar dat heeft er ook volledig mee te maken dat mijn zusje dit weekend in huis komt oppassen, en dan dus alleen van binnen en van buiten schoon en opgeruimd moet zijn, want die komt natuurlijk op meer plaatsen dan normale visite
Ik heb ook een planning.
Vandaag de beneden verdieping.
Morgen de boven verdieping.
Donderdag moet ik heel huishoudelijk 4 a 5 kg stoofpot maken, spullen pakken, en laatste klusjes doen; dan ook nog ramen zemen, trapkast opruimen, kast in de kamer opruimen, schuur opruimen, en alle was wegwerken. En da's extra was, want zo ben ik nu bv ook de kussenhoezen van de kussens op de bank aan het wassen enzo
En dan vrijdag nog eens alles nalopen want dan is het beneden uiteraard gewoon weer vies
Ik heb ook een planning.
Vandaag de beneden verdieping.
Morgen de boven verdieping.
Donderdag moet ik heel huishoudelijk 4 a 5 kg stoofpot maken, spullen pakken, en laatste klusjes doen; dan ook nog ramen zemen, trapkast opruimen, kast in de kamer opruimen, schuur opruimen, en alle was wegwerken. En da's extra was, want zo ben ik nu bv ook de kussenhoezen van de kussens op de bank aan het wassen enzo
En dan vrijdag nog eens alles nalopen want dan is het beneden uiteraard gewoon weer vies
En ik heb ook naar de vaatwasser gekeken, en het viel best mee.
Die sproeier dingen kunnen dus niet open toch? Alleen eraf?
Die sproeier dingen kunnen dus niet open toch? Alleen eraf?