Re: Wat heb je enzovoort....deel 620

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Martine-Tom schreef: Ohh jij ook hypermobiel??

Ik ook, mag binnenkort naar de reumatoloog omdat het nu te erg aan het worden is qua pijn klachten, zal iig wel her en der wat artrose zitten, en er word ook eens gekeken of er niet meer is als "alleen" HMS...
Yep, join the club.  :-*  En sterkte gewenst.  :bigarmhug:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Beterschap voor arme Foppe [emoji8] op zijn zieke neusje.
Vanavond geen Franse les dus zalig de ikea onveilig gemaakt. [emoji2]
K&D
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door K&D »

-Annemarie- schreef: Ja, dat is ook zo. Jullie eigen paard komt straks!  :)  Gaan jullie het zelf zadelmak maken/beleren of is dat al gedaan?
We willen hem zelf beleren maar er is een ervaren iemand (meerdere zelfs) op stal die helpt. We beginnen heel rustig met Parelli niveau 1 les 1 en bouwen het op met het tempo dat hij aankan en wij aankunnen. Hij is nog jong.
@ Pauline, bereid je maar vast voor...als hij is ingereden... :P
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Vanmorgen een hele korte rit gehad, was na 45 minuutjes alweer thuis  :P :P Daarna onze auto gekrabt en naar het schadebedrijf gebracht en de leenauto meegekregen. Een C1, citroën dus. Klein maar dapper. De bench past er niet in, dus maar even een kleed op de achterbank leggen. Ik had gedroomd dat ik een rode Porsche Carrera mee zou krijgen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: 

Straks schoolkindjes rijden, op woensdag vind ik dat niet zo erg, want dan heb ik alle tijd ::)
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Aan het zoeken naar een betaalbare leverancier voor kvv en barf. Caroba is niks meer, Darf had vorige keer geen melding gemaakt van de leverdatum (en reageerde niet op telefoon en mail) en stond onverwacht voor de deur terwijl de vriezers net bomvol gevuld waren. Oervoer word hier amper gegeten, het meeste vind ze echt niet lekker (duif, fazant ect). Bij Lupa betaal ik me scheel aan de bezorgkosten, ik haal dat grote bestelbedrag niet bij hun. Proodier blijkt hier niet te leveren, we wonen in achtergebleven gebied he? :P Nu voor nood maar wat bij de lokale dsz besteld, maar ook daar ben ik duurder uit dan online. Ik wil ook graag de maandelijkse barf bestelling bij dezelfde shop doen..

Ik zoek Alaska of all-animal, Bibi en evt haaksbarf. Iemand nog een idee voor een goede webshop?
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Ik ben erg tevreden over Degomeat, daar bestel ik mijn barfspul. Wat betreft KVV, ik weet niet of ze de merken die jij aangeeft verkopen, maar ze verkopen wel eigengemaakte (compleet) van een flink aantal verschillende diersoorten (bijvoorbeeld lam, geit, haas, konijn, rund, hert, fazant, eend etc.). Kijk maar eens hier: http://www.naturis.nu/index.php?main_pa ... 20a&page=1
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

M'n Jawbone doet het niet meer.  :-\ >:(    *first world problem*  :-[

Maar evengoed toch vervelend want ik heb er wel 75 euro voor betaald en hij is nog geen twee maanden oud.  :-X
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

-Annemarie- schreef: M'n Jawbone doet het niet meer.  :-\ >:(    *first world problem*  :-[

Maar evengoed toch vervelend want ik heb er wel 75 euro voor betaald en hij is nog geen twee maanden oud.  :-X
Wat doet dat ding? Lijkt een armbandje :P

De computerproblemen op het werk zijn nog niet voorbij. Kom ik eindelijk eens aan mijn reiskostendeclaratie toe. Da's nog een flinke spaarpot als je een eind achter loopt. Nu maar hopen dat ze er geen probleem van maken  :-[

Ha, ondertussen aan het luisteren naar een oude cd die ik eindelijk weer gevonden heb. Had er toen twee van een vriendin gekregen, voor in mijn eerste auto'tje; 'mee zing liedjes voor in de auto' en 'muziek voor de lange afstand ritten' heten ze. Zelf samengesteld, foute liedjes erop, lekker hoor.
Laatst gewijzigd door eelke op wo 21 jan 2015, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

- Judith - schreef: Ik ben erg tevreden over Degomeat, daar bestel ik mijn barfspul. Wat betreft KVV, ik weet niet of ze de merken die jij aangeeft verkopen, maar ze verkopen wel eigengemaakte (compleet) van een flink aantal verschillende diersoorten (bijvoorbeeld lam, geit, haas, konijn, rund, hert, fazant, eend etc.). Kijk maar eens hier: http://www.naturis.nu/index.php?main_pa ... 20a&page=1
Ik bestel inderdaad Barf ook graag bij dego want dat is altijd goed vlees, maar daar hebben ze deze kvv's dan weer niet. De huis-kvv van dego vind ik niet zo prettig, in zoveree dat Flow het er minder lekker op doet. En dus zit je dan aan meerdere webshops vast om toch alles in huis te krijgen.
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

-Annemarie- schreef: M'n Jawbone doet het niet meer.  :-\ >:(    *first world problem*  :-[

Is dat een soort luxe stappenteller?

Terug naar de shop!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Terugbrengen en het geld alsnog in een Vitamix stoppen! :P :biggrin2:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

K&D schreef: We willen hem zelf beleren maar er is een ervaren iemand (meerdere zelfs) op stal die helpt. We beginnen heel rustig met Parelli niveau 1 les 1 en bouwen het op met het tempo dat hij aankan en wij aankunnen. Hij is nog jong.
Komt goed!!!

En Martine ik ben ook hypermobiel, maar bij mij ligt de oorzaak in mijn afwijkende bindweefsel (syndroom van Stickler).
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Pauline schreef: Komt goed!!!

En Martine ik ben ook hypermobiel, maar bij mij ligt de oorzaak in mijn afwijkende bindweefsel (syndroom van Stickler).
Dat gaat bij mij nu onderzocht worden  :)
Ha dacht aan Ehlers Danlos, weet ff niet meer hoe hij de conclusie trok maar mijn bindweefsel schijnt ook afwijkend te zijn. Na 20 jaar tobben nu eindelijk een verwijzing voor de reumatoloog..
Robian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Robian »

K&D schreef: We willen hem zelf beleren maar er is een ervaren iemand (meerdere zelfs) op stal die helpt. We beginnen heel rustig met Parelli niveau 1 les 1 en bouwen het op met het tempo dat hij aankan en wij aankunnen. Hij is nog jong.
Wat gaaf joh.... mag ik een keer mee paardje knuffelen?
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Robian schreef: Wat gaaf joh.... mag ik een keer mee paardje knuffelen?
Gaan we samen Syl, goed?  :-*

Gesloten