Mijn broertje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Mijn broertje
Klinkt goed 
Wat fijn om te lezen. Het gaat de goede kant op.
Wat een goede berichten!
Hihihi, that's the spirit 
Wat een fantastisch positief nieuws. Fijn dat hij zich zo goed voelt om al naar huis te willen. Lekker eigenwijs en er vol voor gaan
Moet al een hele geruststelling voor jullie gezin zijn om hem weer 'bij' te hebben. Het zal nog een lange weg van herstel zijn maar de eerste belangrijke stappen zijn gezet.
Moet al een hele geruststelling voor jullie gezin zijn om hem weer 'bij' te hebben. Het zal nog een lange weg van herstel zijn maar de eerste belangrijke stappen zijn gezet.
Hoe is het nu met petje pitamientje?
- KarenH
- 5-sterren

- Contacteer:
Goeie berichten zeg, top!
Vandaag koorts en echt niet lekker. Weer aan de antibiotica. Dus een mindere dag.Fioon schreef:Hoe is het nu met petje pitamientje?
Maar de vooruitzichten op herstel zijn toch wel erg goed dus daar zijn we blij mee. En hopelijk voelt hij zich morgen weer beter.
Mindere dag is niet leuk, morgen vast weer een betere!Cathelijn schreef:Vandaag koorts en echt niet lekker. Weer aan de antibiotica. Dus een mindere dag.
Maar de vooruitzichten op herstel zijn toch wel erg goed dus daar zijn we blij mee. En hopelijk voelt hij zich morgen weer beter.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

+1!Fioon schreef:Mindere dag is niet leuk, morgen vast weer een betere!
![]()
+2Fioon schreef:Mindere dag is niet leuk, morgen vandaag vast weer een betere!
![]()
Cathelijn schreef:Vandaag koorts en echt niet lekker. Weer aan de antibiotica. Dus een mindere dag.
Ik ga heel hard duimen dat het vandaag weer beter gaat
+1!Lizzy schreef:Ik ga heel hard duimen dat het vandaag weer beter gaat
Helaas niet, vermoeden van hersenvliesontsteking. Hij heeft een punctie gehad en had het vannacht weer zo zwaar dat ze hem weer in slaap hebben gebracht en weer aan de beademing. Een grote stap terug. We wachten maar weer af.
Pap en mam zijn al vertrokken en blijven de hele dag. Ik ga vandaag niet, moet volgende week 40 uur werken en Ilan is al zoveel alleen geweest. Wij zijn vandaag een hele dag samen thuis.
Pap en mam zijn al vertrokken en blijven de hele dag. Ik ga vandaag niet, moet volgende week 40 uur werken en Ilan is al zoveel alleen geweest. Wij zijn vandaag een hele dag samen thuis.
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
He gadverdamme wat een tegenvaller. Ik ga weer loeihard duimen voor je broer!