Lol hoe langer die staat hoe dikker die wordt. Heel bijzonder. Ik ga er maar water bij doen of een lepel bij pakken.marina schreef:Ik vind de 2de minder lekker, vanmorgen best vloeibaar maar haalde hem net al een vast blok uit de koelkast.
Ben dol op kokos maar die smaak overheerst niet echt voor mij (weet ook niet wat dan wel)
Biggest Juice Challenge 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Biggest Juice Challenge 2018
- Inge en Bono
- 5-sterren

Ik had ook amandelmelk ipv kokosmelk, ik vond 'm wel flink vet, maar lekker
Waarom is dat; minimaal 4 uur ertussen?
Ik heb nu al koppijn, iets met koffie (of eigenlijk juist zonder koffie
)
Waarom is dat; minimaal 4 uur ertussen?
Ik heb nu al koppijn, iets met koffie (of eigenlijk juist zonder koffie
Ja kokosmelk eenmaal open en zeker gekoeld wordt vast
Maak van die eigenschap juist gebruik als een soort van pudding ( van cocosmelk) als ontbijt wil, en dan zit daar ook al water bij
Maak van die eigenschap juist gebruik als een soort van pudding ( van cocosmelk) als ontbijt wil, en dan zit daar ook al water bij
Zodat je spijsvertering tussendoor rust krijgt? Ik gok maar wat hoor.Inge en Bono schreef:Ik had ook amandelmelk ipv kokosmelk, ik vond 'm wel flink vet, maar lekker
Waarom is dat; minimaal 4 uur ertussen?![]()
Ik heb nu al koppijn, iets met koffie (of eigenlijk juist zonder koffie)
Ja hoofdpijn heb ik ook! Ik dacht, dat kan niet zo snel, maar inderdaad, die koffie...in de vakantie lekker relaxt sochtends met 3 of 4 koppen, en nu vanmorgen natuurlijk maar eentje...
Ach, went vanzelf!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zit nu inderdaad gewoon vla te eten, lekker hoor. Meer water erbij dan wordt het nog meer.Kaio schreef:Ja kokosmelk eenmaal open en zeker gekoeld wordt vast![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ik vind 'm ook wat flauwtjes, en de kokossmaak valt inderdaad mee (of tegenmarina schreef:Ik vind de 2de minder lekker, vanmorgen best vloeibaar maar haalde hem net al een vast blok uit de koelkast.
Ben dol op kokos maar die smaak overheerst niet echt voor mij (weet ook niet wat dan wel)
Ik moet wel zeggen dat ik nog geen honger heb gehad tussendoor. Heb wel een mandarijntje genomen, maar dat was voor de lekker. Nog geen behoefte aan zout gehad ook. En geen koffie vandaag! #wordtnogweleengrotemeid
Het zal bij mij wel tussen mijn oren zitten of ik heb totaal geen ruggengraat (of beide
maar ik gier van de trek met die smoothies... Het voldane gevoel van na het eten mis ik totaal. En het is niet dat ik normaal gesproken zo'n veelvraat ben en snoepen e.d. doe ik al helemaal niet. Ik heb het vandaag wel volgehouden maar ik kan niet wachten tot ik vanavond weer normaal ga eten (mijn plan was om 2x per dag een smoothie te drinken en 's avonds gewoon te eten). Ligt dit nu aan mij of hebben meer mensen daar last van?
Over mijn nieuwe vriendje de Nutribullet ben ik meer dan tevreden! De automatische stand zorgt ervoor dat hij zelf af en toe inhoudt zodat de inhoud van de beker naar beneden zakt. Ideaal!
Over mijn nieuwe vriendje de Nutribullet ben ik meer dan tevreden! De automatische stand zorgt ervoor dat hij zelf af en toe inhoudt zodat de inhoud van de beker naar beneden zakt. Ideaal!
Misschien het gebrek aan kauwen?
Bij mij spookt de gisteren niet meer opgegeten blok kaas steeds door mijn hoofd
met het idee, als ik hem nu vanavond opeet ben ik er in ieder geval vanaf en dan blijft het de rest vd week niet zeuren...
Bij mij spookt de gisteren niet meer opgegeten blok kaas steeds door mijn hoofd
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dat herken ik wel ja. Ik heb ook nooit echt hetzelfde voldane gevoel op een sapdieet. En dat mis ik inderdaad altijd ja.Elf schreef:Het zal bij mij wel tussen mijn oren zitten of ik heb totaal geen ruggengraat (of beidemaar ik gier van de trek met die smoothies... Het voldane gevoel van na het eten mis ik totaal. En het is niet dat ik normaal gesproken zo'n veelvraat ben en snoepen e.d. doe ik al helemaal niet. Ik heb het vandaag wel volgehouden maar ik kan niet wachten tot ik vanavond weer normaal ga eten (mijn plan was om 2x per dag een smoothie te drinken en 's avonds gewoon te eten). Ligt dit nu aan mij of hebben meer mensen daar last van?
Ik heb tussendoor niet echt honger, maar wel enorm trek. Gelukkig gaat dat over na een paar dagen. Dat zijn echt false hungers vrees ik.
Zometeen de auto ophalen bij de garage. Ik ga dan denk ik eerst sporten voor ik mijn laatste blend neem.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Jullie moeten Jason's motivatie filmpjes nodig kijken ! 
Ja ik kan dus niet meer inloggen...en ik krijg duidelijk ook alle mails niet. Vandaag een mail met de sappen voor morgen, maar die van vandaag heb ik niet gehad.Kaio schreef:Jullie moeten Jason's motivatie filmpjes nodig kijken !
De blend van vanmorgen was bitter maar denk dat dat door de limoen komt. Was eigenwijs en heb de schil eraf gesneden en de rest in de blend gedaan denk dat dat het wat bitter maakte. Naast de bittere nasmaak vond ik hem wel fris en lekker. De lunch blend vond ik ook lekker niet te dik en niet te dun en die van net vond ik ook lekker
Heb rond 12 en net rond 17 wel wat honger gehad maar niet overdreven. Had als sos 2 sinaasappels mee maar die heb ik nog niet genomen misschien vannavond nog. Heb trouwens wel een klein handje rauwe cashew nootjes genomen vlak voor de diner blend!
Heb rond 12 en net rond 17 wel wat honger gehad maar niet overdreven. Had als sos 2 sinaasappels mee maar die heb ik nog niet genomen misschien vannavond nog. Heb trouwens wel een klein handje rauwe cashew nootjes genomen vlak voor de diner blend!
Ik doe ook mee. Morgen heb ik pas tijd om naar de winkels te gaan en dan start ik.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ze sturen geen mails, alles gaat via je account deze keer. Maar er ging het een en ander mis blijkbaar.eelke schreef:
Ja ik kan dus niet meer inloggen...en ik krijg duidelijk ook alle mails niet. Vandaag een mail met de sappen voor morgen, maar die van vandaag heb ik niet gehad.
Ah. Nou ik kreeg vandaag en vorige week ook wel mails. En op mn account kan ik niet op, hij pakt t wachtwoord niet, al twee keer een nieuwe gevraagd en ik zou er mail over moeten krijgen om een nieuwe aan te maken, maar dat gebeurd dus niet.hannabelgje schreef:Ze sturen geen mails, alles gaat via je account deze keer. Maar er ging het een en ander mis blijkbaar.
Heb mn derde nu ook op. Die ging snel. Ook weer lekker hoor.