vince wordt geopereerd/ thuis/filmpje
Moderator: Lizzy
Re: vince wordt geopereerd/ thuis!!
Ik ben met Borke bij Erwin geweest voor zijn scriptie, Borke had/heeft geen klachten, dus het was puur een onderzoek voor de studie van Erwin.
Borke heeft er een hekel aan om bij een DA onderzocht te worden, ook al is er nog nooit iets naars gebeurt bij de DA en is de onze heel geduldig.
Erwin gaat gewoon met jou en je hond op de grond zitten en gaat ter plekke aan de slag.
Borke reageerde daar heel goed op.
Dus stress zal een bezoek aan Erwin zeker niet geven!
Borke heeft er een hekel aan om bij een DA onderzocht te worden, ook al is er nog nooit iets naars gebeurt bij de DA en is de onze heel geduldig.
Erwin gaat gewoon met jou en je hond op de grond zitten en gaat ter plekke aan de slag.
Borke reageerde daar heel goed op.
Dus stress zal een bezoek aan Erwin zeker niet geven!
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoi Ellen...
Er staat mij bij dat je destijds van de echo, waar je dus op zag dat iets op de blaas drukte alleen de beelden hebt gezien, dus dat je niet bij de oorspronkelijke echo aanwezig was....?
Kan het zijn, of is dat te ver gezocht, dat die beelden niet van Vince waren maar van een andere hond?
Ik vind het (net als iedereen) zo gek dat het er toen wel was en nu niet....
Suzanne
Er staat mij bij dat je destijds van de echo, waar je dus op zag dat iets op de blaas drukte alleen de beelden hebt gezien, dus dat je niet bij de oorspronkelijke echo aanwezig was....?
Kan het zijn, of is dat te ver gezocht, dat die beelden niet van Vince waren maar van een andere hond?
Ik vind het (net als iedereen) zo gek dat het er toen wel was en nu niet....
Suzanne
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ben er hier in ridderkerk bijgeweest en toen zag ik het ook, heel duidelijk..
bij de echo in utrecht ben ik niet geweest maar heb wel de rontgenfoto's gezien en daar zag je het ook op..
ik hoop dat edwin een zondag tijd heb om even het geval vince door te nemen, ziet hij er heil in dan zal ik zeker naar hem toe gaan!
bij de echo in utrecht ben ik niet geweest maar heb wel de rontgenfoto's gezien en daar zag je het ook op..
ik hoop dat edwin een zondag tijd heb om even het geval vince door te nemen, ziet hij er heil in dan zal ik zeker naar hem toe gaan!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
http://www.champagnetoren.com/scopiedavinci.mov
weet niet of het zo lukt, maar dit is vince aan de binnenkant..
hij laat zien dat er niks op of onder, naast de blaas zit, de andere 2 dingen die ie laat zien dat zijn de dichtgebrande zaadstrengen waarachter de balletjes zitten..
weet niet of het zo lukt, maar dit is vince aan de binnenkant..
hij laat zien dat er niks op of onder, naast de blaas zit, de andere 2 dingen die ie laat zien dat zijn de dichtgebrande zaadstrengen waarachter de balletjes zitten..
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: vince wordt geopereerd/ thuis/filmpje
Kan het zijn dat de zaadstrengen teveel op de blaas drukken? 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
die veerde mee, heeft ie ook opgerekt met het maken van de echo, maar zal dat zeker nog eens aankaarten!
Jeetje Ellen, wat maak je toch allemaal mee met Vince. Ik blijf het vreemd vinden dat als hij voor zijn castratie geen last had, dit dus nu wel echt heeft...pffffff...heel veel succes met het vervolg!!!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
utrecht belde weer, ze willen vince med geven, blaasontspanners zodat hij minder snel het gevoel heeft een volle blaas te hebben, dat moet ie het liefst een week of 2 slikken, dan moet ik bellen of het helpt....
verders hebben ze ruimte gereserveerd op 18 december voor hem, de uroloog wil toch een biopt aan de binnenkant van zijn blaaswand nemen, ze denkt dat daar een bacterie opzit die maakt dat hij zijn plas niet lang op kan houden, of zoiets....ook willen ze dan weer een uitgebreide echo maken niet alleen van zijn blaas maar van heel zijn buik.........vindt het fijn dat ze meedenken en dat ze er mee bezig zijn maar jeetje zeg, daar gaan we weer, dan moet/krijgt ie weer een roes en aan een roesje heeft vince niet genoeg, die is dan zo weer wakker....ik wil hem niet weer een roes/narcose geven maar wat is wijsheid?
verders hebben ze ruimte gereserveerd op 18 december voor hem, de uroloog wil toch een biopt aan de binnenkant van zijn blaaswand nemen, ze denkt dat daar een bacterie opzit die maakt dat hij zijn plas niet lang op kan houden, of zoiets....ook willen ze dan weer een uitgebreide echo maken niet alleen van zijn blaas maar van heel zijn buik.........vindt het fijn dat ze meedenken en dat ze er mee bezig zijn maar jeetje zeg, daar gaan we weer, dan moet/krijgt ie weer een roes en aan een roesje heeft vince niet genoeg, die is dan zo weer wakker....ik wil hem niet weer een roes/narcose geven maar wat is wijsheid?
waren nou laatst in de urine ontstekingscellen gevonden...weet het effe niet meer ???
Ik zit net iets te lezen over het risico van de combinatie AB kuren en narcose. Het artikel gaat ergens anders over, viel me alleen op dat honden na deze combinaties als bijwerking meer urine kunnen gaan produceren.
Ik zit net iets te lezen over het risico van de combinatie AB kuren en narcose. Het artikel gaat ergens anders over, viel me alleen op dat honden na deze combinaties als bijwerking meer urine kunnen gaan produceren.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja maar die kuur was al weer voorbij, nu was zijn urine 'schoon'
ik zit echt in dilemma wat te doen..
ik zit echt in dilemma wat te doen..
Jeetje Ellen, ik lees nu pas
wat voor een ellendige nasleep de castratie voor Vince heeft gehad
. Ik zou denk ik eerst naar een osteopaat gaan en vandaar uit verder kijken?
Kun je intussen niet een hondenluik in de deur maken zodat Vince zelf naar buiten kan gaan als hij nodig moet? Scheelt jullie een gestoorde nachtrust Of laat hij het in zijn slaap lopen? (heb alles even vluchtig gelezen).
Kun je intussen niet een hondenluik in de deur maken zodat Vince zelf naar buiten kan gaan als hij nodig moet? Scheelt jullie een gestoorde nachtrust Of laat hij het in zijn slaap lopen? (heb alles even vluchtig gelezen).
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heb al aan zo'n luik gedacht maar wordt dan wel een grote....
Ik zou Erwin van de week even bellen Ellen, en hem vragen wat hij er van denkt. Je kunt het allicht proberen, een osteopatische behandeling. Helpt dat niet, dan kun je altijd nog een uitgebreide echo laten maken.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
pillen gehaald, Oxybutynine...
bijwerkingen, wazig zien, verstoppingen, droge mond-ogen en mond, maagdarmklachten,hoofdpijn, NERVOSITEIT!!!(nachtmerries, hallicinaties ed), epilepsieaanvallen..
lekker middel, maar id dat de blaas meer urine aankan en niet een seintje geef dat ie bij een klein beetje al plassen moet..
overigens heb ik flink nagedacht en denk toch dat ik kies voor edwin ipv weer door de malle molen...
bijwerkingen, wazig zien, verstoppingen, droge mond-ogen en mond, maagdarmklachten,hoofdpijn, NERVOSITEIT!!!(nachtmerries, hallicinaties ed), epilepsieaanvallen..
lekker middel, maar id dat de blaas meer urine aankan en niet een seintje geef dat ie bij een klein beetje al plassen moet..
overigens heb ik flink nagedacht en denk toch dat ik kies voor edwin ipv weer door de malle molen...
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
nah ja, je was me net voor!!*Natasja* schreef: Ik zou Erwin van de week even bellen Ellen, en hem vragen wat hij er van denkt. Je kunt het allicht proberen, een osteopatische behandeling. Helpt dat niet, dan kun je altijd nog een uitgebreide echo laten maken.