Kaela schreef:De riem om je hand wikkelen? Dat was bij de BAT workshop die ik heb gedaan héél nadrukkelijk niet de bedoeling. Je houdt de lijn juist zo vast dat je hem wel stevig vast hebt, maar in geval van nood zo los kan laten. Ik vind persoonlijk BAT ook niets met click to calm van doen hebben, althans, niet zoals ik het ervaren heb. Vreemd dat het boek zo anders is als wat er onderwezen wordt.
Ik heb een plaatje gezien met de lus van de riem on je pols en dan die lijn in je hand , omheenwikkelen was om het kort te willen zeggen. Maar ook die lus is voor dat formaatje wat ik heb problematisch zoals ik het zie. Ik kreeg echt het idee dat die was om juist niet los te laten. Morgen nog eens lezen...
Nou heb ik verder het boek niet gelezen he, maar ik zag toch wel gelijkenis ( dat gaat met name om die stress levels en clickmomenten) wellicht ook hetgene wat ik veel heb toegepast uit click to calm. En er zullen vast verschillen inzitten, beiden genoeg pagina's ervoor. Maar ik zal nog eens vergelijken als ik het uit heb
Ik weet niet meer precies hoe ik de lus moest doen, maar die ging om je duim. Zo kon je echt zomaar loslaten.
En clickeren deden we in het geheel niet. Het was puur meebewegen met de hond, heel subtiel sturen en afstanden vergroten en verkleinen. Geen gepraat, geen beloningen, geen clicks. Ik wordt nu ook wel nieuwsgierig naar het boekje, tenslotte is die geschreven door de bedenker van de methode. Ik weet niet meer dan de info van een lezing en een workshop.
Siberienne schreef:Goed gesprek met de bedrijfsarts, die me steunt.
Gesprek met collega die zegt 'ik zie hoe je worstelt en dat je het moeilijk hebt' en dat was net de goede zin
Bijgekletst met lieve buurvrouw
En lente wandeling in de zon met twee brave vrolijke heren
Zoveel energie dat ik ook nog eea aan mijn werk heb kunnen doen
'Life is good'
Wat enorm fijn om te lezen!
Geluksmomentje: heb mijn stem weer grotendeels terug en de last in mijn keel is grotendeels weg
Daarnaast tussen de middag heerlijk langs de hoornse plas gelopen
Nieuwe toet opgehaald! Eigenlijk min of meer dezelfde als de ouwe, wat jaartjes eraf, wat minder kilometers en ipv wit (wat ik supergaaf vond want hij had donkere ramen) een donkergrijze...
Hopen dat deze het net zo goed doet als onze witte.....
constance.blokzijl schreef:Nieuwe toet opgehaald! Eigenlijk min of meer dezelfde als de ouwe, wat jaartjes eraf, wat minder kilometers en ipv wit (wat ik supergaaf vond want hij had donkere ramen) een donkergrijze...
Gefeliciteerd en veel veilige kilometers toegewenst
Binnenkort kan ik 'm dus bewonderen !
constance.blokzijl schreef:Nieuwe toet opgehaald! Eigenlijk min of meer dezelfde als de ouwe, wat jaartjes eraf, wat minder kilometers en ipv wit (wat ik supergaaf vond want hij had donkere ramen) een donkergrijze...
Sjiek! en ik vind deze kleur veel mooier. Je kan die ramen achter alsnog donker laten maken, dat staat idd wel sjiek. Veel plezier ermee, gaat vast wel lukken
Leuke toet! Jammer dat je geen boevenruiten achter meer hebt
Ik heb ook het idee dat het qua warmtestraling scheelt die donkere ramen. Belangrijk voor de hondjes Naast dat het ook lekker sjiek staat.
Had voorheen een fiesta met donkere ramen Nu helaas cmax zonder, maar de galaxy heeft het wel weer.
Veel plezier met de nieuwe toet
Kaio schreef:Leuke toet! Jammer dat je geen boevenruiten achter meer hebt
Ik heb ook het idee dat het qua warmtestraling scheelt die donkere ramen. Belangrijk voor de hondjes Naast dat het ook lekker sjiek staat.
Had voorheen een fiesta met donkere ramen Nu helaas cmax zonder, maar de galaxy heeft het wel weer.
Veel plezier met de nieuwe toet
Dat idee heb ik ook hoor, ondanks dat dit warmtewerend glas is. Maar ach, donkere ruitjes zijn ook zo gefikst. Ik ken (gelukkig) een paar jongens die er een bedrijfje in hebben.
Heb ik het idee dat de hondjes het toch warmer hebben bel ik ze gewoon op, die hebben dat met een uurtje klaar!