Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Rita had nog 5 kilo voor me liggen, dus qua paard ben ik voorzien voor de komende tijd, dank !! Voor rund zal ik even kijken op de link van Annemieke, HIA is in de buurt

-
judith1967
- 5-sterren

Zie dat je al voorzien bent,Nynke 
De Rijmond slager(zit bij mij op WC Hoogvliet,binnenban) die verkoopt ook paardenvlees stukjes in kleinere verpakkingen.Zal wel iets van 3.50/4.00 per kilo zijn,gok ik!
Mss iets voor de volgende keer,wss zit er ook wel een Rijmond slagerij bij jouw in de buuurt
De Rijmond slager(zit bij mij op WC Hoogvliet,binnenban) die verkoopt ook paardenvlees stukjes in kleinere verpakkingen.Zal wel iets van 3.50/4.00 per kilo zijn,gok ik!
Mss iets voor de volgende keer,wss zit er ook wel een Rijmond slagerij bij jouw in de buuurt
Ik heb een interessepeiling neergezet voor een levering van Dogmeat (voorheen Degomeat) op 4 juli in Nootdorp.
Laten jullie weten of er interesse is?
Laten jullie weten of er interesse is?
Ja, Rita had nog wat liggen en dat komt morgen, mooi !! Nu ben ik nog op zoek naar een paar kilo's rundvleesjudith1967 schreef: Zie dat je al voorzien bent,Nynke
Mss iets voor de volgende keer,wss zit er ook wel een Rijmond slagerij bij jouw in de buuurt![]()
-
judith1967
- 5-sterren

Voor rundvlees heb ik helaas geen adresje voor jeNynke schreef: Ja, Rita had nog wat liggen en dat komt morgen, mooi !! Nu ben ik nog op zoek naar een paar kilo's rundvlees![]()
in plaats van rund kon ik aan een paar kilo's hert komen. Eens kijken of de freule dat lust

-
judith1967
- 5-sterren

Nynke schreef: in plaats van rund kon ik aan een paar kilo's hert komen. Eens kijken of de freule dat lust![]()
![]()
is geluktjudith1967 schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
-
judith1967
- 5-sterren

Nynke schreef: is gelukt![]()
![]()
fijn !!!!
-
Bo/ Hummer
- 1-ster

Iemand interesse in 5 kilo kipkarkassen.
Mijn vriezer wordt teklein vandaar. Ze zijn €1.- de kilo.
Ophalen in Zoeterwoude
Mijn vriezer wordt teklein vandaar. Ze zijn €1.- de kilo.
Ophalen in Zoeterwoude
Wie o wie wil er meebestellen: http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,129548.msg3137389/topicseen.html#msg3137389
ik zie wel wat maar zou je dan naar Den Haag kunnen komen en wat ben je van plan te bestellen? Ik heb dan o.a. wel interesse in 10 kg fazantkarkas .pluk schreef: Wie o wie wil er meebestellen: [url=http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg3137389]http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg3137389[/url
stuur me anders even een pbtje
-
TomsBorders
- 5-sterren

regio den haag hier (zoals ik in dat topic ook schreef). Ik ben voor maximaal 1-2 kilo van de verschillende onderdelen van de bestellingen en ben niet heel kritisch wat het dan is, als de kwaliteit maar goed is en het een beetje verschillende diersoorten zijn (of is dat wel kritisch?haha).
Ik doel specifiek op mijn bericht in dat topic.Aquillo schreef: ik zie wel wat maar zou je dan naar Den Haag kunnen komen en wat ben je van plan te bestellen? Ik heb dan o.a. wel interesse in 10 kg fazantkarkas .
stuur me anders even een pbtje![]()
pluk schreef: Ik doe graag mee! Misschien zijn er meerdere met een kleine vriezer en/of hond die mee willen doen?
Ik ben vooral geïnteresseerd in de reeribben, hert/reespiervlees en kalkoenspiervlees. Van alles max 2 kg.
Een kilo piemels en een kilo parelhoenkarkas zijn ook welkom.
pluk schreef: Ik doel specifiek op mijn bericht in dat topic.
ja oke..ik snap je nu had die post van je daar niet gezien vandaar dat ik alleen in de productenlijst heb gekeken.. In dat geval wil ik wel met je delen de reeribben en kalkoenvlees. maar aangezien ik wel een grote vriezer heb en meer nodig heb o.a. diei fazantenkarkas.. en dan ook meer kalkoenvlees omdat ik geen auto heb vraag ik wel of je naar me toe wilt/kunt komen?pluk schreef: Ik doel specifiek op mijn bericht in dat topic.