Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gisteravond heerlijk 'prutje' van sperziebonen, zoete aardappel en paddestoelen met een Aziatisch sausje.
Vanavond gestoofde runderwang (ui/knoflook/tomatenpuree/wijn/kruiden) met maiskolf.
Vanavond gestoofde runderwang (ui/knoflook/tomatenpuree/wijn/kruiden) met maiskolf.
Bietjes salade. Met gekookte aardappelen.
Pasta. Ik heb wel een lekkere tomatensaus gemaakt vind ik zelf. Lekker pittig.
-
fransbulletje
Stampot rauwe andijvie met aardappel/zoete aardappel, shoarmavlees en knoflooksaus.
Puree, worteltjes en vissticks.
Morgen sajoerboontjes met mie en kipfilet.
En dan woensdag een maaltijdsalade kip.
Morgen sajoerboontjes met mie en kipfilet.
En dan woensdag een maaltijdsalade kip.
- Angelique
- 5-sterren

Lizzy schreef:Pasta. Ik heb wel een lekkere tomatensaus gemaakt vind ik zelf. Lekker pittig.
En vond Le dat ook
Die heeft zijn pasta begraven onder de Parmezaanse kaasAngelique schreef:En vond Le dat ook
- Angelique
- 5-sterren

Hij moest een drol lekker makenLizzy schreef:Die heeft zijn pasta begraven onder de Parmezaanse kaas![]()
![]()
Hahahahaha ja zoietsAngelique schreef:Hij moest een drol lekker maken![]()
![]()
![]()
Nee, maar hij was echt lekker. En met Parmezaanse kaas erover maak je alles NOG lekkerder
Lizzy, lijkt dit je wat http://moniquevandervloed.nl/vegan-smeerkaas/ ?
Gisteravond bezorg-roti...was prima, maar daar was dan ook alles mee gezegd
Vanavond iets met tomatensaus want ik heb zelf saus gemaakt van soeptomaten, o o o, wat een geklieder
Gisteravond bezorg-roti...was prima, maar daar was dan ook alles mee gezegd
Vanavond iets met tomatensaus want ik heb zelf saus gemaakt van soeptomaten, o o o, wat een geklieder
-
frodo quin
- 5-sterren

Er staat een smoothie, soep, brood en zelfgemaakte cashewkaas op mij te wachten, maar kans is groot dat het ijs wordt, want veel te warm.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Interessant, dank je voor de link- pien - schreef:Lizzy, lijkt dit je wat http://moniquevandervloed.nl/vegan-smeerkaas/ ?
Gisteravond bezorg-roti...was prima, maar daar was dan ook alles mee gezegd![]()
Na een aantal dagen MacDonals, friet, BBQ, BBQ en friet (jeetje dit is wel heel erg) vandaag maar ff normaal; gebakken aardappeltjes uit eigen tuin, met gebakken puntpaprika, courgette en runderreepjes.
Morgen een maaltijdsalade.
Vanmorgen wel weer baantjes gezwommen ter compensatie van de afgelopen dagen
Morgen een maaltijdsalade.
Vanmorgen wel weer baantjes gezwommen ter compensatie van de afgelopen dagen
Vandaag wordt er, zoals bijna eljje dinsdag, voor me gekookt.. altijd fijn en meestal erg lekker.
Morgen lijkt me een vega- of visvariatie op de spinazie rol lekker, is een recept van de lidl : laag verse spinazie op bakvel in de oven , beetje sojasaus ( of iets wat past bij je andere ingrediënten) erover. 15 min 160graden
Daarna gebruik je deze spinazie plak als bodem voor lekkere ingrediënten, rolt het geheel op... klaar is klara
Morgen lijkt me een vega- of visvariatie op de spinazie rol lekker, is een recept van de lidl : laag verse spinazie op bakvel in de oven , beetje sojasaus ( of iets wat past bij je andere ingrediënten) erover. 15 min 160graden
Daarna gebruik je deze spinazie plak als bodem voor lekkere ingrediënten, rolt het geheel op... klaar is klara