Geluksmomentje van de dag

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Geluksmomentje van de dag

Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Fijn Constance!!

Het voederhuisje voor de eekhoorn hangt :D
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Wat fijn Constance!

Ik heb vandaag meegekeken met de training van de onderwijs greyhound pubers en ga daar voortaan bij helpen. Wat een lieve honden zijn dat, ze wilde allemaal ontzettend graag knuffelen en waren heel enthousiast met de oefeningen. :) De tunnel door rennen was uiteraard wel de leukste oefening van de middag! :D
Met een groepje andere studenten moet ik dan voor zorgen dat ze elke dag uitgelaten worden, mee getraind en gespeeld wordt en ze gewend raken aan de oefeningen die studenten met hun doen.
Zo kan ik toch lekker met honden bezig zijn. :)
jasmijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door jasmijn »

O wat verschrikkelijk leuk zeg, kan je toch lekker met honden bezich zijn
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Heerlijk met vriendin bijgekletst en lekkere high tea gedaan :D
Werd na 5 maanden wel keer tijd dat ze mijn huis zag en daarna met de bus naar centrum gegaan voor de high tea :D
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

dinky89 schreef:Heerlijk met vriendin bijgekletst en lekkere high tea gedaan :D
Werd na 5 maanden wel keer tijd dat ze mijn huis zag en daarna met de bus naar centrum gegaan voor de high tea :D

Fijn dat je genoten hebt. :-*
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Thessa en Shanti schreef:Wat fijn Constance!

Ik heb vandaag meegekeken met de training van de onderwijs greyhound pubers en ga daar voortaan bij helpen. Wat een lieve honden zijn dat, ze wilde allemaal ontzettend graag knuffelen en waren heel enthousiast met de oefeningen. :) De tunnel door rennen was uiteraard wel de leukste oefening van de middag! :D
Met een groepje andere studenten moet ik dan voor zorgen dat ze elke dag uitgelaten worden, mee getraind en gespeeld wordt en ze gewend raken aan de oefeningen die studenten met hun doen.
Leuke bijbaan! Geniet ervan
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Spot heeft geen last tnt van zijn chui, dus het lijkt een geschikte knaag, deze rib uit mijn ;)

Ik zag op wandeling vanmiddag een zilverreiger en daarna twee buizerds die aan het flirten waren. De zon scheen: duidelijk lente

Verder mijn eerste sessie gehad met yoga therapeute die me gaat helpen met burn-out klachten. Gebeurde heel veel in mijn lijf met een paar simpele oefeningen. Daarna 'uit' en dat moest ik van haar zo houden en accepteren. Ik denk dat ik vannacht heel lekker ga slapen
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

Thessa en Shanti schreef:Wat fijn Constance!

Windhonden zijn de liefste die er bestaan! Ik zou nooit meer geen windhond willen :D
En de beste oefenhonden die er zijn (of eigenlijk niet, want het is te makkelijk....)
Spikkelneus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Spikkelneus »

@Siberienne fijn dat je iets gevonden hebt wat je verder helpt!

Ik zou ook graag weer yoga doen, maar dat kan hier in de buurt alleen op tijdstippen dat ik zo´n beetje in bed lig, dus dat red ik energietechnisch gewoon niet.
Shanti en co
5-sterren
5-sterren

Bericht door Shanti en co »

Spikkelneus schreef:

Windhonden zijn de liefste die er bestaan! Ik zou nooit meer geen windhond willen :D
En de beste oefenhonden die er zijn (of eigenlijk niet, want het is te makkelijk....)
Haha ja, die beagles waar ik nu toe mee heb kunnen oefenen vinden ook alles goed. Al moet ik zeggen dat dat wel fijn is als je voor het eerst een hond fixeert. En al helemaal voor de mensen zonder hondenervaring die zelfs de beagles moeilijk op hun zij kregen. :P
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Siberienne schreef:Spot heeft geen last tnt van zijn chui, dus het lijkt een geschikte knaag, deze rib uit mijn ;)

Ik zag op wandeling vanmiddag een zilverreiger en daarna twee buizerds die aan het flirten waren. De zon scheen: duidelijk lente

Verder mijn eerste sessie gehad met yoga therapeute die me gaat helpen met burn-out klachten. Gebeurde heel veel in mijn lijf met een paar simpele oefeningen. Daarna 'uit' en dat moest ik van haar zo houden en accepteren. Ik denk dat ik vannacht heel lekker ga slapen

Goede berichten :D

@Spikkelneus: Er staan ook heel veel yogalessen op youtube. Ik vind yin yoga fijn bij weinig energie.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Spikkelneus schreef:@Siberienne fijn dat je iets gevonden hebt wat je verder helpt!

Ik zou ook graag weer yoga doen, maar dat kan hier in de buurt alleen op tijdstippen dat ik zo´n beetje in bed lig, dus dat red ik energietechnisch gewoon niet.
Wat jammer! Ik heb prive les op afspraak,maar onze yoga studio heeft ochtend en avond lessen en de studio van mijn therapeut is open van 6 tot 22... geloof ik. Maar ja, Roermond, Sittard eb Maastricht zijn vast te ver weg...
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Eef+doggies schreef:Goede berichten :D

@Spikkelneus: Er staan ook heel veel yogalessen op youtube. Ik vind yin yoga fijn bij weinig energie.
Ja ik ook, ik doe nu ook mn yin en easy flow als ik les volg.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Mijn favo Pukka thee 3 halen 2 betalen. Heerlijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Scott z'n geluksmoment van vandaag

Afbeelding

Plaats reactie