Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Geluksmomentje van de dag
Shadow's geluksmomentje: we waren weer in de Eiffel 
O kan ik scott even van je lenen?
Ik ben bezig de tegels en het zand te vervangen voor tuin aarden en kan wel wat hulp gebruiken met graven.
Haku is waardeloos daarvoor vanwegen zijn smetvrees
Ik ben bezig de tegels en het zand te vervangen voor tuin aarden en kan wel wat hulp gebruiken met graven.
Doe mij Haku maar een week. Scheelt weer een ronde stofzuigen en dweilenjasmijn schreef:O kan ik scott even van je lenen?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Bij de appie hadden ze drie doosjes runderhart met 35% korting. Mijn vriezer heeft ze dankbaar in ontvangst genomen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik zie (tijdelijke) ruilmogelijkhedenpluk schreef:Doe mij Haku maar een week. Scheelt weer een ronde stofzuigen en dweilen
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoera!!! Eindelijk verkiezingssleuteldag!!!! Dank je wel Nederland voor het helpen aftellen!!

-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Fenixjuh schreef:Hoera!!! Eindelijk verkiezingssleuteldag!!!! Dank je wel Nederland voor het helpen aftellen!!![]()
Graag gedaan
Veel geluk!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Maandagavond vond ik een hommel in de kattenren die het allemaal zo goed niet meer wist. Uit de ren gehaald en in de tuin gezet. Vandaag kwam ik hem weer tegen nog steeds verzwakt. Tip van Nynke gevolgd en honingwater voor haar gemaakt en deze met een lepeltje gevoerd. De hommel heeft het dankbaar opgeslurpt en na een uurtje was zij mijn bloemetjes aan het bezoeken.
- Border Bandit
- 5-sterren

hannabelgje schreef:Maandagavond vond ik een hommel in de kattenren die het allemaal zo goed niet meer wist. Uit de ren gehaald en in de tuin gezet. Vandaag kwam ik hem weer tegen nog steeds verzwakt. Tip van Nynke gevolgd en honingwater voor haar gemaakt en deze met een lepeltje gevoerd. De hommel heeft het dankbaar opgeslurpt en na een uurtje was zij mijn bloemetjes aan het bezoeken.
- pearlsofpassion
- Moderator
Goed idee voor als ik nog eens een verzwakte hommel vind. Echt fijn dat het werkte!
-
src_esther
- 5-sterren

Ik geef altijd met succes een beetje biologisch honing. Waarom honingwater?hannabelgje schreef:Maandagavond vond ik een hommel in de kattenren die het allemaal zo goed niet meer wist. Uit de ren gehaald en in de tuin gezet. Vandaag kwam ik hem weer tegen nog steeds verzwakt. Tip van Nynke gevolgd en honingwater voor haar gemaakt en deze met een lepeltje gevoerd. De hommel heeft het dankbaar opgeslurpt en na een uurtje was zij mijn bloemetjes aan het bezoeken.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Wat liefhannabelgje schreef:Maandagavond vond ik een hommel in de kattenren die het allemaal zo goed niet meer wist. Uit de ren gehaald en in de tuin gezet. Vandaag kwam ik hem weer tegen nog steeds verzwakt. Tip van Nynke gevolgd en honingwater voor haar gemaakt en deze met een lepeltje gevoerd. De hommel heeft het dankbaar opgeslurpt en na een uurtje was zij mijn bloemetjes aan het bezoeken.
En fijn dat het gelukt is
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Honing is heel dik en dat verdun ik dan met wat warm water.src_esther schreef: Ik geef altijd met succes een beetje biologisch honing. Waarom honingwater?
-
src_esther
- 5-sterren

Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Oh, nou zover ik heb kunnen zien is dat verdunnen niet nodig. Je ziet het ze opslurpen! Echt gaaf. Dan even uitrusten en vliegen maar! Op die wijze al heel wat uitgeputte hommels en bijen weer in de vleugels gekregen.hannabelgje schreef:Honing is heel dik en dat verdun ik dan met wat warm water.
VL keek me de eerste keer dat ik met een uitgeputte bij aankwam zetten aan alsof ik gek was geworden.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
Mijn honing kun je met mes en vork eten. Is van die hele dikke creme. Denk niet dat dat makkelijk slurpt. [emoji6]src_esther schreef: Oh, nou zover ik heb kunnen zien is dat verdunnen niet nodig. Je ziet het ze opslurpen! Echt gaaf. Dan even uitrusten en vliegen maar! Op die wijze al heel wat uitgeputte hommels en bijen weer in de vleugels gekregen.
VL keek me de eerste keer dat ik met een uitgeputte bij aankwam zetten aan alsof ik gek was geworden.