Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Spikkelneus
- 5-sterren

Die laatste 2 portretfoto's... WOW!!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Blij ei

Zelfs queen B was blij

Zelfs queen B was blij

- constance.blokzijl
- 5-sterren

- Angelique
- 5-sterren

Prachtige foto's van prachtige honden Joel! (hou jij die centen voor een proffotograaf maar lekker in de zak
)
Dit vind ik echt een prachtfoto...hij heeft hier gewoon iets "menselijks".joel schreef:[/url]
actie foto's zijn dan helemaal niet mijn ding, maar portret lijkt wel goed te gaan(scheelt, model helpt goed mee
)
Wat een prachthond:smitten:
@Joel, prachtige foto's. Je langhaarmodel is ook echt een modelleke, prachtig hoe hij er altijd bijstaat en hoe die kijkt.
Moet niet gekker worden zeg! Wat heeft die "kleine" met haar gedaan zeg!MarijeEnBoomer schreef:Blij ei
Zelfs queen B was blij
Dank jullie wel. Tis leuk als je in zo'n mooie omgeving ook zulke foto's krijgt! Heerlijk om je hobby's te kunnen combineren.
En Qadir lijkt dan een fotomodel,( nouja qua uiterlijk heeft ie echt alles mee) poseren is er niet bij; ja als een gebochelde zoutzak
dus je moet het echt hebben van de spontaniteit van enkele seconden, maar hij blijft m'n allergrootste vriend, met alle air die hij heeft
En die kleine druif, die is me net zo lief.
En Qadir lijkt dan een fotomodel,( nouja qua uiterlijk heeft ie echt alles mee) poseren is er niet bij; ja als een gebochelde zoutzak
En die kleine druif, die is me net zo lief.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Tragisch he! Dat bedenk je toch niet als je een pupje aanschaft !Kaio schreef: Moet niet gekker worden zeg! Wat heeft die "kleine" met haar gedaan zeg!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Lola showt even snel haar nieuwe halsband

-
Shanti en co
- 5-sterren

Hello Kitty.
De stokken lagen allemaal mooi in een hoekje om opgeruimd te worden, maarja de honden hebben er zo'n plezier mee dus ons grasveld blijft een struikelveld.

De stokken lagen allemaal mooi in een hoekje om opgeruimd te worden, maarja de honden hebben er zo'n plezier mee dus ons grasveld blijft een struikelveld.

Zoveel leuke foto's hier, ik geniet van ze allemaal!
Oscar vanmiddag. Volgende keer portretjes maken met een tuig, die halsband is geen gezicht. Maar het portretje was wel geslaagd.

Oscar vanmiddag. Volgende keer portretjes maken met een tuig, die halsband is geen gezicht. Maar het portretje was wel geslaagd.

- Pauline
- 5-sterren

Dat was precies mijn gedachte!!zurca schreef:Dit vind ik echt een prachtfoto...hij heeft hier gewoon iets "menselijks".
Wat een prachthond:smitten:
Echt wel!Martine-Tom schreef:
Hier smelt je toch van
Vanmorgen vroeg, met druilerige regen, even naar het losloopveldje. Kon Oscar even de zondagskrant lezen. En stokstaartje spelen, bovenop de rioolpijp de omgeving scannen. Kon ik even klikken.

[/url]