Ontevreden over Lotgering

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Ontevreden over Lotgering

deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Ik kan niet over het brengen oordelen, voor mij wordt het altijd gehaald door een kennis die werkt er vlak bij, gebruikt het ook voor zijn honden en belt altijd als hij gaat halen.
Ik rij dan naar Ranzijn tuin en dier daar komt hij langs en ik pik het dan zo op. Ik heb tot op heden geen klagen ziet er goed uit en ruikt ook goed.
Als ik Udo bel en vragen heb wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan, heb ook wel met Tim gesproken maar die kletst mij te veel. Daar kom je haast niet meer af. Rijden ze trouwens tegenwoordig met koelwagens of nog niet.[quote="Sigbrid"]
Was ook niet Udo , er is gezegd dat ze maar een klein klantje waren [ en hadden voor eerste keer besteld ]
en de boel was gewoon in de zon voor de deur gemikt [ konden net als ik , zeer regelmatig meemaak , niet de chauffeur of een ander bereiken hoelaat hij zou komen] Heeft uiteindelijk iemand de volgende dag te pakken gekregen en moest niet zeuren , dat deden ze zo vaak en anders moest ze maar niet bestellen. Ik moet ook zeggen ik wil ook absoluut niet dat de boel buiten neer word gezet [ ik betaal contant en zoveel mogelijk en liefst alle kratten gaan mee terug en controleer ter plekke of t klopt ] dus wil ik wel dat de chauffeur zn tel aan heeft staan s morgens zodat ik een richtlijn heb van de tijd [ ik kan ook Tim bellen als hem niet te pakken krijg maar dan klopt de tijd niet , al vaker meegemaakt]
[/quote]
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

[quote="deja"]
Ik kan niet over het brengen oordelen, voor mij wordt het altijd gehaald door een kennis die werkt er vlak bij, gebruikt het ook voor zijn honden en belt altijd als hij gaat halen.
Ik rij dan naar Ranzijn tuin en dier daar komt hij langs en ik pik het dan zo op. Ik heb tot op heden geen klagen ziet er goed uit en ruikt ook goed.
Als ik Udo bel en vragen heb wordt ik altijd vriendelijk te woord gestaan, heb ook wel met Tim gesproken maar die kletst mij te veel. Daar kom je haast niet meer af. Rijden ze trouwens tegenwoordig met koelwagens of nog niet.
[/quote]

Nee Klopt als je Tim hebt lult ie de oren van je kop hahaa Nee nog altijd geen koelwagen , wel nieuwe bus gezien maar volgens chauffeur nog niet gekoelt [ ook een minpuntje , zeker met warm weer , laatst was de visvarriant om 14.00 al voor de helft ontdooit ] Ik had alleen laatse 2 keer dat de totaal niet was zoals het normaal was , verder met het vlees tevreden hoor . Wat ik alleen als vervelend ervaar is dat de chauffeur die hier altijd komt zn telefoon uit heeft staan , en ik dus uiteindelijk Tim maar bel en die geeft een heel andere tijd dan. En inderdaad bereikbaarheid is niet altijd zo best , en mailen kan niet
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="Sigbrid"]
Nee Klopt als je Tim hebt lult ie de oren van je kop hahaa Nee nog altijd geen koelwagen , wel nieuwe bus gezien maar volgens chauffeur nog niet gekoelt [ ook een minpuntje , zeker met warm weer , laatst was de visvarriant om 14.00 al voor de helft ontdooit ] Ik had alleen laatse 2 keer dat de totaal niet was zoals het normaal was , verder met het vlees tevreden hoor . Wat ik alleen als vervelend ervaar is dat de chauffeur die hier altijd komt zn telefoon uit heeft staan , en ik dus uiteindelijk Tim maar bel en die geeft een heel andere tijd dan. En inderdaad bereikbaarheid is niet altijd zo best , en mailen kan niet
[/quote]Kan je dan weigeren of niet?
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="Sigbrid"]
[/quote]

Dan is dat niet goed gekoeld hoor....als ik naar vse rijdt is alles savonds nog bevroren, in mijn busje met raampjes...
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

[quote="eelke"]
Dan is dat niet goed gekoeld hoor....[/quote]

of nooit goed bevroren geweest  ;)
deja
5-sterren
5-sterren

Bericht door deja »

Bij mij is het altijd stijf bevroren nooit wat ontdooid gehad, maar het komt rechtstreeks van Zaanstad af.
malinois.
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door malinois. »

Ik voer nu ongeveer 3 jaar kvv waarvan 2 jaar Lotgering. Ik moet zeggen dat ik nog steeds erg tevreden ben over de kwaliteit. De honden doen het er super op, zeker gezien de toch behoorlijke fysieke inspanning die ze hebben, vachten zijn uitstekend, blinkende witte tanden ook die oude muts van bijna 12 jaar en weinig poep en mooi stevig. Ik heb net gisteren weer een volle vriezer thuisbezorgd gekregen en van de 3 varianten die ik voer nu 2 inmiddels geprobeerd en die zijn uitstekend. Grof (dat was de levering hiervoor helaas niet het geval, erg fijn gemalen en daar heb ik weinig aan met 3 vrij grote honden, maar goed daar hangt kwaliteit voor mij niet aan vanaf), mooi rood en diep gevroren. Ik laat het overigens altijd bezorgen vanaf de fabriek en niet via een verkooppunt.
Sigbrid
4-sterren
4-sterren

Bericht door Sigbrid »

[quote="Martine-Tom"]
Kan je dan weigeren of niet?
[/quote]

Ja dat kan je gewoon weigeren , dan neemt ie t mee terug , en word van de rekening afgehaald meteen .

[quote="malinois."]
Ik voer nu ongeveer 3 jaar kvv waarvan 2 jaar Lotgering. Ik moet zeggen dat ik nog steeds erg tevreden ben over de kwaliteit. De honden doen het er super op, zeker gezien de toch behoorlijke fysieke inspanning die ze hebben, vachten zijn uitstekend, blinkende witte tanden ook die oude muts van bijna 12 jaar en weinig poep en mooi stevig. Ik heb net gisteren weer een volle vriezer thuisbezorgd gekregen en van de 3 varianten die ik voer nu 2 inmiddels geprobeerd en die zijn uitstekend. Grof (dat was de levering hiervoor helaas niet het geval, erg fijn gemalen en daar heb ik weinig aan met 3 vrij grote honden, maar goed daar hangt kwaliteit voor mij niet aan vanaf), mooi rood en diep gevroren. Ik laat het overigens altijd bezorgen vanaf de fabriek en niet via een verkooppunt.
[/quote]

Ik voer t nu 2 jaar en voer 5 soorten , de enige waar ik dus laatst niet tevreden over was , was de gewone totaal , was inderdaad niet zo grof maar fijn smeuig ,plakkerig en alles behalve rood[ grauw ] en rook.
Nu is die weer goed [ ik had meteen een pakje eruit gelaten om te kijken ] Ik laat ook bezorgen door hun zelf
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

[quote="*Dorothea*"]
of nooit goed bevroren geweest  ;)
[/quote]

:doh: Ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook
KarinW
1-ster
1-ster

Bericht door KarinW »

als er nog iemand interesse heeft in een half krat Paard, die van mij vind het niet te vreten.
Ik woon in Maassluis
DebbieV
4-sterren
4-sterren

Bericht door DebbieV »

Had het graag overgenomen, alleen zit ik krap in de tijd :(
KarinW
1-ster
1-ster

Bericht door KarinW »

Heb ondertussen nog 8 pakjes over.. De rest heb ik vergeven
Duman
1-ster
1-ster

Bericht door Duman »

Nooit gedacht dat dit mijn eerste post zou worden op BP, maar is het iemand opgevallen dat de kleur van de 'wild' variant erg veranderd is?
Ik had nog 3 oude pakken en heb zojuist mijn nieuwe lading binnen. Waar de oude nog mooi rood van kleur is, is het nieuwe bruinachtig van kleur.
Ziet er een beetje vies uit  :puke:
De normale Totaalvoer variant is meen ik ook veranderd al enige tijd. Het plakt meer en is lichter van kleur.
Vivianneb
5-sterren
5-sterren

Bericht door Vivianneb »

[quote="Duman"]
Nooit gedacht dat dit mijn eerste post zou worden op BP, maar is het iemand opgevallen dat de kleur van de 'wild' variant erg veranderd is?
Ik had nog 3 oude pakken en heb zojuist mijn nieuwe lading binnen. Waar de oude nog mooi rood van kleur is, is het nieuwe bruinachtig van kleur.
Ziet er een beetje vies uit  :puke:
De normale Totaalvoer variant is meen ik ook veranderd al enige tijd. Het plakt meer en is lichter van kleur.
[/quote]

Bruin voor wild is niet zo gek... haas is bruin/rood, hert is bruin/rood... het is pas raar als het een lichte kleur heeft of grijzig...
Als het verder niet stinkt (en dan echt stinken - wild geur is gewoon een aparte geur) lijkt het mij vrij normaal.
Duman
1-ster
1-ster

Bericht door Duman »

Alle leveringen tot nu toe waren mooi rood, vandaar dat het opviel, maar ik weet niet beter.
Het stonk niet opvallend. Het is nog wel bevroren in de verpakking he..

Plaats reactie