Morgen weer-Annemarie- schreef:![]()
![]()
Leuk, die kipsen in de sneeuw!
Er is gene kip IN de sneeuw geweest hoor, die hebben de hele dag vlak voor en in het hok zitten klaagkippen
Zo, één dag sneeuw was hartstikke leuk! 8)
Topic: foto van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Topic: foto van de dag
nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....Angelique schreef: Moet zeggen dat ik dat ook niet echt over vind houden.
Ik twijfelde daar ook over, maar toen werd dat hier wel groot genoeg gevonden. Mijn ren is 2 x 4,5 en mijn hok 1,20 x 1,20zhiva schreef: nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
het lijkt me leuk om legbatterijkipjes een 2e leven te geven, volgens mij zouden die heel blij zijn met 2 x 4 m.
Maar acht wat zever ik nou, ik heb niet eens een tuin.
Maar acht wat zever ik nou, ik heb niet eens een tuin.
Nou aangezien wederlief het echt niet zit zitten zal het de eerst komende 3 jaar er ook wel niet van komen. Echter is mijn buuf van het windklingelding als de dood voor kippen dus mij lijkt het wel wat :evilsmiley:eelke schreef: Ik twijfelde daar ook over, maar toen werd dat hier wel groot genoeg gevonden. Mijn ren is 2 x 4,5 en mijn hok 1,20 x 1,20
[quote="zhiva"]
Nou aangezien wederlief het echt niet zit zitten zal het de eerst komende 3 jaar er ook wel niet van komen. Echter is mijn buuf van het windklingelding als de dood voor kippen dus mij lijkt het wel wat :evilsmiley:
[/quote]

Nou aangezien wederlief het echt niet zit zitten zal het de eerst komende 3 jaar er ook wel niet van komen. Echter is mijn buuf van het windklingelding als de dood voor kippen dus mij lijkt het wel wat :evilsmiley:
[/quote]
- Angelique
- 5-sterren

[quote="zhiva"]
nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....
[/quote]
2 kipjes zou nog wel kunnen. Maar 2 kipjes zijn geen kip natuurlijk
nee? Is 8 m2 niet genoeg voor 2 kipjes? (van die kleine zijdehoentjes bedoel ik) Ik heb echt geen idee namelijk....
[/quote]
2 kipjes zou nog wel kunnen. Maar 2 kipjes zijn geen kip natuurlijk
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ja, het tuinpad wat we hier eind van de middag schoongeveegd hadden is inmiddels weer wit.Angelique schreef: Morgen weer![]()
Hond kwam na de laatste avondronde heulemaal niet vrolijk terug.
-
hannabelgje
- 5-sterren

NopeAngelique schreef: 2 kipjes zou nog wel kunnen. Maar 2 kipjes zijn geen kip natuurlijk![]()
Nou, mijn 3 vinden 3 prima hoor. Maar 3 is ook geen 2 natuurlijk.
2 is zielig?
Het probleem met 2 is wel dat als er 1 dood gaat de ander alleen zit. En daar kunnen kippen erg slecht tegen.zhiva schreef: 2 is zielig?
ach zo.... Daarom dus altijd minimaal 3eelke schreef: Het probleem met 2 is wel dat als er 1 dood gaat de ander alleen zit. En daar kunnen kippen erg slecht tegen.