duimpjes zijn welkom, pag 11 castratie en hernia
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: duimpjes zijn welkom, pag 11 castratie en hernia
Ach, kijk 'm lekker zitten in z'n karretje
is best eng ja om met zo'n geblesseerde oude man over straat te gaan. Het stikt nou eenmaal van de fietsbellen daarbuiten 
Ahhhh die foto dat hij omkijkt, je zou hem toch helemaal nooit meer uit zijn kar halen als hij je zo aankijkt, wat lief.
Ja ik heb het ook meegemaakt, mijn oudje had jaren geleden ook een hernia, dan strompel je naar een grasveldje, loopt er een hond los, ik vraag met de uitleg waarom om haar hond bij zich te roepen, haar antwoord was waarom hij doet toch niks, het was een toller, reu, die aardig aan het domineren was en aan het overhangen. Ze werd boos toen ik haar hond van mijn hond afhaalde.(we zijn nooit meer vriendinnen geworden 8))
Begrijp ik het goed dat mensen oordelen, het dierenmishandeling vinden dat je Zimba laat leven??????
Je zou toch tegen ze zeggen, get a life, ipv op de mijne te letten
Ja ik heb het ook meegemaakt, mijn oudje had jaren geleden ook een hernia, dan strompel je naar een grasveldje, loopt er een hond los, ik vraag met de uitleg waarom om haar hond bij zich te roepen, haar antwoord was waarom hij doet toch niks, het was een toller, reu, die aardig aan het domineren was en aan het overhangen. Ze werd boos toen ik haar hond van mijn hond afhaalde.(we zijn nooit meer vriendinnen geworden 8))
Begrijp ik het goed dat mensen oordelen, het dierenmishandeling vinden dat je Zimba laat leven??????
Je zou toch tegen ze zeggen, get a life, ipv op de mijne te letten
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
yep die zeggen gewoon van dat ik hem een spuitje moet geven 
vanmorgen vroeg ook zo n hersenloze...met een staff....hond is prima hoor alleen die baas
staff is een kijkeenshoeleukiktegenalleseniedereenopkanbonken enikluistertochlekkerniet staff
dus ik zie die man aankomen, gentle aan de lijn en zimba terug in de kar.. die zat net in de kar en de staff kwam er al aan dus ik roep of ie dr bij hem wilt houden hij zei wat maar hoorde ik niet... ze kwam recht op de kar af dus ik ervoor en met mn voet/been haar blokken... man boos... ik boos... of ie dan niet een greintje begrip op kon brengen.. kreeg ik te horen dat ie me goed zat was nou zei ik dat treft want dat ben ik jou al jaren en nu doorlopen en neem je hond mee...
maar dat laatste dat ging niet makkelijk want tja ze luistert niet en hij liep gewoon door.. dus ik riep dat ie wat vergat.... ppfff.
hond weg dus ik lijn gentle los... zie ik in mn ooghoeken dat ze weer terug kwam en die man zag ik niet meer.... nou echt hoor dan gaat mn lichtje uit!
stond gewoon te trillen!
ga voortaan maar nog vroeger de jongens s ochtends uitlaten....
vanmorgen vroeg ook zo n hersenloze...met een staff....hond is prima hoor alleen die baas
staff is een kijkeenshoeleukiktegenalleseniedereenopkanbonken enikluistertochlekkerniet staff
dus ik zie die man aankomen, gentle aan de lijn en zimba terug in de kar.. die zat net in de kar en de staff kwam er al aan dus ik roep of ie dr bij hem wilt houden hij zei wat maar hoorde ik niet... ze kwam recht op de kar af dus ik ervoor en met mn voet/been haar blokken... man boos... ik boos... of ie dan niet een greintje begrip op kon brengen.. kreeg ik te horen dat ie me goed zat was nou zei ik dat treft want dat ben ik jou al jaren en nu doorlopen en neem je hond mee...
maar dat laatste dat ging niet makkelijk want tja ze luistert niet en hij liep gewoon door.. dus ik riep dat ie wat vergat.... ppfff.
hond weg dus ik lijn gentle los... zie ik in mn ooghoeken dat ze weer terug kwam en die man zag ik niet meer.... nou echt hoor dan gaat mn lichtje uit!
stond gewoon te trillen!
ga voortaan maar nog vroeger de jongens s ochtends uitlaten....
- TOSCA EN SPIKE
- 3-sterren

wat zit ie daar heerlijk in zn kar...
tis toch te zot voor woorden dat je nog eerder moet gaan wandelen omdat andere mensen geen hersens hebben....hun hond niet opvoeden en denken dat ze alleen op de wereld zijn samen met hun hond.
tis toch te zot voor woorden dat je nog eerder moet gaan wandelen omdat andere mensen geen hersens hebben....hun hond niet opvoeden en denken dat ze alleen op de wereld zijn samen met hun hond.
Ohhh wat een koppie in die kar

Heel fijn dat de pijnmedicatie aanslaat en hij vrolijk is!
Ik vind zulke (aso) reacties ook moeilijk te begrijpen, maar helaas is het niet anders. Je zult er gewoon maar het beste van moeten proberen te maken.
Beterschap met je lieve ventje
Heel fijn dat de pijnmedicatie aanslaat en hij vrolijk is!
Ik vind zulke (aso) reacties ook moeilijk te begrijpen, maar helaas is het niet anders. Je zult er gewoon maar het beste van moeten proberen te maken.
Beterschap met je lieve ventje
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dat doe ik ook maar valt niet mee als sommige mensen werkelijk waar overal sch*t aan hebben... dan kan ik wel er alles aan doen maar dat is dan gewoon niet genoeg, maar goed ik ga id gewoon eerder... maar t feit is dat een vroege ochtendwandeling niet voldoende is en ik nog 2x met ze naar buiten moet.... nou ja ik zie wel ik neem gewoon de onmogelijkste paadjes en dan maar hopen he..
snap gewoon niet dat mensen met honden zich niet kunnen indenken dat er een andere hond wat mankeert... hoe zullen zij doen met een hond met blessure oid?
snap gewoon niet dat mensen met honden zich niet kunnen indenken dat er een andere hond wat mankeert... hoe zullen zij doen met een hond met blessure oid?
Ja frustrerend is dat he, gewoon een beetje begrip, hulp met dat ze hun hond bij zich houden, het zou zoveel ellende en boosheid schelen.
"gelukkig" kan je nog achteraf paadjes nemen, hier in de randstad is dat onmogelijk.
Ik kan me echt helemaal voorstellen hoe je daar hebt staan trillen, en dan ook nog die achterlijke opmerkingen, pffff.
Nee hoor nu zit majesteit zimba in zijn koets, maar binnenkort hobbelt hij weer lekker met je mee.
"gelukkig" kan je nog achteraf paadjes nemen, hier in de randstad is dat onmogelijk.
Ik kan me echt helemaal voorstellen hoe je daar hebt staan trillen, en dan ook nog die achterlijke opmerkingen, pffff.
Nee hoor nu zit majesteit zimba in zijn koets, maar binnenkort hobbelt hij weer lekker met je mee.
- Aurora Borealis
- 4-sterren

- Contacteer:
Hoi Ellen zit net je bericht te lezen, ik vind het geweldig zoals je het doet met de jongens daar kunnen nog heel wat mensen hun pet voor afnemen. wat een zeikerds heb je toch altijd. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan met de jongens ze zijn om op te vreten. ben natuurlijk wel bevooroordeeldMe and my boys! schreef:
ik heb t commando 'zachtjes' aangeleerd dus als zimba uit de kar is dat ie ook echt voorzichtig doet want tja de wil is er wel natuurlijk!
Hij blijft ontzettend vrolijk, heeft overal zin in, kwispelt er nog lustig op los....
heb nu een zwenkwiel aan de voorkant van de kar en dat is een verademing!
Gentle doet t ook super, maandag gecastreerd maar eet niet maar vreet!!!
Dat hebben we alvast!
Het is alleen zo jammer dat mensen snel klaar staan met hun oordeel...ze weten niet eens wat er aan de hand is en ze roepen al dierenmishandeling... krijg zelfs berichtjes met de vraag hoe lang ik hier nog mee doorgaat, bizar gewoon..
wat ook bizar is dat als zimba ff uit de kar is, harnas om dus duidelijk te zien dat ie iets heeft, mensen gewoon hun hond op hem af laten gaan terwijl ik al had gevraagd ze bij zich te houden..... ongelooflijk.... dan moet ik daar gewoon niet lopen met die hond.... grrrr vanmiddag heb ik toch echt een hond met mn voet geblokt...... geen baas te vinden!
Als er nu een hond tegen hem springt of tegen hem aan knalt is de ellende niet te overzien!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Thanks!
Ik ga acupunctuur bij Zimba laten doen, hij lijkt wat beter te lopen maar die paar naaldje kunnen geen kwaad....alles is meegenomen om het hem zo makkelijk mogelijk te maken
Ik ga acupunctuur bij Zimba laten doen, hij lijkt wat beter te lopen maar die paar naaldje kunnen geen kwaad....alles is meegenomen om het hem zo makkelijk mogelijk te maken
- Aurora Borealis
- 4-sterren

- Contacteer:
je weet het, niet geschoten is altijd misMe and my boys! schreef: Thanks!
Goed plan Ellen!
Beterschap en n knuffel voor je mannetje
Hoe is het met Gentle?
Beterschap en n knuffel voor je mannetje
Hoe is het met Gentle?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Gentle gaat goed!
eet als een dijker, lijkt ook wel wat rustiger......vd week een loops teefje en wat nou geen ballen meer hihihi
eet als een dijker, lijkt ook wel wat rustiger......vd week een loops teefje en wat nou geen ballen meer hihihi
Me and my boys! schreef: dat doe ik ook maar valt niet mee als sommige mensen werkelijk waar overal sch*t aan hebben... dan kan ik wel er alles aan doen maar dat is dan gewoon niet genoeg, maar goed ik ga id gewoon eerder... maar t feit is dat een vroege ochtendwandeling niet voldoende is en ik nog 2x met ze naar buiten moet.... nou ja ik zie wel ik neem gewoon de onmogelijkste paadjes en dan maar hopen he..
Die laten hem inslapen of zetten hem op marktplaat of iets in die aard en rijden naar de eerste de beste fokker en kopen een hele nieuwe......probleem opgelost
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
tja..... stond van de week met zimba buiten de kar... ik en vriendin om zimba heen want er kwam een dolle aandenderen... op mijn vraag of ze heel even de hond bij zich wilde houd, begon ze gewoon te lachen toen ik t uitlegde haalde ze dr schouders op, kan er niks aan doen maar ach als ze toch ook eens een hernia krijgt...
Zimba heeft gisteren zn eerste acupunctuur behandeling gehad...
Zimba heeft gisteren zn eerste acupunctuur behandeling gehad...
Volgens mij is onze dierenarts zo al meermalen aan zijn honden gekomen... die stuurt die mensen gewoon weg en houdt die hond achter - geweldige ventinni schreef:
Die laten hem inslapen of zetten hem op marktplaat of iets in die aard en rijden naar de eerste de beste fokker en kopen een hele nieuwe......probleem opgelostToen ik 's met Berre bij de da zat kwam er iemand kloppen om een afspraak te maken om haar hond te laten inslapen.........hij had vaak diarree en dat was smerig op het gazon........mijn da ging er nogal tegen te keer, zoiets ging niet door, eerst 's zien wat er scheelde.........ik weet niet of die nog ooit terug naar die da gekomen is.
![]()
Voor veel mensen geldt: wat stuk is dat vervang je, dus ook honden of katten...
Hoe ging die accupunctuur Ellen?
Als ik zelf accupunctuur kreeg, dan was het advies om daarna veel te drinken en liefst ook te rusten.
Geen idee of dat voor honden ook zo werkt?