Gefeliciteerd!Silvia44 schreef: Alweer 26 jaar getrouwd , gevierd met een etentje en een mooie bos rozen van mijn mannetje gekregen!
![]()
![]()
Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd!!!
- Angelique
- 5-sterren

Ja en ik zag iets van herkenning en zie net dat ik die ene met dat schaap ook heb. Ook al heel langhannabelgje schreef: Leuk hè. Die heb ik al heeeel lang.
Vanmorgen training met Oscar. De pupjes voor ons hadden binnen les. Terwijl wij stonden te wachten gingen de vier buurpaarden compleet uit hun stekker. Keihard racen, bokken, hinniken en sliding stops. Niet best, Oscar raakte er in de auto al overstuur van. Dus verzocht of we binnen konden trainen
. Omdat we alleen waren kon dat ook makkelijk en wow wat ging ie goed! Vooruit sturen vanuit hele moeilijke posities, moeilijke bochten en wat afstandswerk. Hij was ook helemaal happy bezig, wat het aller leukste is!
Daarna naar de ikea voor een kastje voor in de wc en een schoenenkastje. Voor beide geslaagd en beide ook al in elkaar gezet. We zijn er erg content mee!
Daarna naar de ikea voor een kastje voor in de wc en een schoenenkastje. Voor beide geslaagd en beide ook al in elkaar gezet. We zijn er erg content mee!
de barones geniet. Vandaag veel regen en lekker wat frisser. Foppe heeft lekker gewandeld. De Barones ook een klein stukje, nieuwe route dus helemaal leuk. Cake gebakken, vier poten geknipt en een zijkant geborsteld. Verder een heel leuke dvd gekeken, echt iets voor een regenachtige zondag.Ronald schreef: De karos is dus weer onderweg naar het mooie kasteel met bediendenGeniet ervan, dames!
Erg benieuwd of het interieur voor de bolide van de Barones gaat passen en bevalt, de Barones kon in de kennel van de ene bus niet meer zitten, draaien of liggen. Iets met best groot gegroeid en breekbaar lichaam.
Pauline sterkte vandaag, je moeder was een mooie lieve echte moeder moeder volgens mij.
Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 660
Ik zit op dit vreselijke tijdstip op de bank te wachten tot de bouwvakkers van de woningbouw komen om onze keuken te gaan vervangen, pfff.
Door omstandigheden heb ik sinds vrijdagmiddag 3 hondjes, en af en toe nog een 4e. Ben kapot
gelukkig doen ze allemaal braaf naar elkaar en loopt dat allemaal wel goed.
3 uitlaten alleen is gelukkig wel te doen. 4 wordt een beetje te gek, dus dat moet dan met zn tween. Kan ze alleen niet alleen thuis laten, dus ook nog eens aan huis gekluisterd als meneer weg is.
Nou ja, we zien wel hoe we de dagen door komen
3 uitlaten alleen is gelukkig wel te doen. 4 wordt een beetje te gek, dus dat moet dan met zn tween. Kan ze alleen niet alleen thuis laten, dus ook nog eens aan huis gekluisterd als meneer weg is.
Nou ja, we zien wel hoe we de dagen door komen
Na een goed begin tijdens de ochtendwandeling waar Ilan een interessant spoortje had maar toch achter me aan kwam rennen toen ik de andere kant op rende, maar verder gegaan met de keuken: groot onderhoud
Alle kastjes een voor een leeg, schoonmaken en alleen terugzetten wat ik gebruik, de rest of in de kliko of in een doos naar boven. Nou vind ik het wel weer genoeg voor vandaag
Straks alleen nog even stofzuigen en dweilen, na het wandelen en boodschappen doen.
- Angelique
- 5-sterren

Ja dat valt dan ff tegen. Blijven ze lang?eelke schreef: Door omstandigheden heb ik sinds vrijdagmiddag 3 hondjes, en af en toe nog een 4e. Ben kapotgelukkig doen ze allemaal braaf naar elkaar en loopt dat allemaal wel goed.
Nou ja, we zien wel hoe we de dagen door komen![]()
Geen idee. Ziekenhuisgebeuren, dus das niet te plannen.Angelique schreef: Ja dat valt dan ff tegen. Blijven ze lang?
Ik woon ook nog om de hoek bij het ziekenhuis, dus komen er hier ook nog eens steeds mensen op bezoek na het bezoek daar
Ding krijgt ook nog eens 2 keer per dag eten, dus daar moet je dan ook aan denken. Poeh poeh, tis allemaal wat.
Grootste gedeelte slapen ze allemaal hoor 8) eigenlijk valt het best mee. Denk dat ze inmiddels denken dat ze allemaal hier blijven wonen.
Ik ga ze maar es uitlaten en dan kijken of ik ook een dutje kan doen. 3 slapende honden is erg slaapverwekkend!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gezellig Eelke zo'n vol huis.
Net terug van boodschapjes op de fiets. Moest naar de stad verderop fietsen. Wat een pokkeweer om te fietsen zeg!! Maar ik heb mijn dagelijkse beweging gehad en ik heb mijn boodschapjes weer binnen. Inclusief een zak kattenbakvulling. Petje af voor mensen die geen auto hebben en alles op de fiets moeten doen.
Net terug van boodschapjes op de fiets. Moest naar de stad verderop fietsen. Wat een pokkeweer om te fietsen zeg!! Maar ik heb mijn dagelijkse beweging gehad en ik heb mijn boodschapjes weer binnen. Inclusief een zak kattenbakvulling. Petje af voor mensen die geen auto hebben en alles op de fiets moeten doen.
3 hondjes, aan de flex, en een hand over om te filmen 8)
Op het veldje de riemen helemaal lang gelaten, gevlochten en ontvlochten, alle 3 gepoept, en van alle 3 netjes opgeruimd. 8) ik weet het, ik word de nieuwe dogwhisperer 8) 8) 8)
Op het veldje de riemen helemaal lang gelaten, gevlochten en ontvlochten, alle 3 gepoept, en van alle 3 netjes opgeruimd. 8) ik weet het, ik word de nieuwe dogwhisperer 8) 8) 8)
- Pauline
- 5-sterren

En ook hier even showen, in de juiste topic:

En met flits:

En met flits:

-
cj
Mmmm Eelke weet er alles van. Hier ook opvang vanwege ziekte maar gaat gelukkig goed.
Mooi Pauline.
Vandaag de laatste administratie van Cees gedaan; opzeggen hondenbelasting, laatste rekeningen opgestuurd naar verzekering en crematie betaald. Zag er tegenop, het is zo definitief.
Maar ondanks het verschrikkelijke gemis van Cees, ook goed nieuws.
Joepie doet het zo goed!!! Lijkt wel of hij meer in z'n element is dan met Cees erbij. Alleen blijven bouwen we op, maar gaat subliem. Hij is lief en strontmakkelijk. Moet hem nog even helpen herinneren dat hij een teckel is.
Saskia
Mooi Pauline.
Vandaag de laatste administratie van Cees gedaan; opzeggen hondenbelasting, laatste rekeningen opgestuurd naar verzekering en crematie betaald. Zag er tegenop, het is zo definitief.
Maar ondanks het verschrikkelijke gemis van Cees, ook goed nieuws.
Joepie doet het zo goed!!! Lijkt wel of hij meer in z'n element is dan met Cees erbij. Alleen blijven bouwen we op, maar gaat subliem. Hij is lief en strontmakkelijk. Moet hem nog even helpen herinneren dat hij een teckel is.
Saskia
- Pauline
- 5-sterren

Fijn dat Joep het goed doet Sas!!
Blijft altijd afwachten als ze gewend zijn om met zijn tweeën te zijn.....