Longproblemen met Linga / Franse hartworm besmetting / Eindelijk vrij van Franse Hartworm
Moderator: Lizzy
Re: Longproblemen met Linga
Wat fijn om te lezen dat het de goeie kant opgaat!
Blije Linga. Daar word je zelf ook blij van. Afleiding helpt, super!
En strakjes mag t mopje fijn weer mee. Nu eerst nog rondje om de kerk.
Fijn om te lezen.
En strakjes mag t mopje fijn weer mee. Nu eerst nog rondje om de kerk.
Fijn om te lezen.
Heerlijk dat ze zo lekker relaxed was! Zet hem op in 2016 Linga!
Morgen pil 3 als ik het goed heb Liz? Hoe gaat het?
Yep, morgen pil drie dus weer 5 dagen heel spannend.Erna schreef:Morgen pil 3 als ik het goed heb Liz? Hoe gaat het?
Maar, het gaat verder super met Linga. Ze is vrolijk, actief, blij, ze eet goed, poept goed, doet alles perfect. En ze is hartstikke lief en geduldig, ondanks dat ze zo strak rustig gehouden wordt.
Poeh gelukkig maar ! Hopen dat deze pil ook weer zo goed gaat !Lizzy schreef:Yep, morgen pil drie dus weer 5 dagen heel spannend.
Maar, het gaat verder super met Linga. Ze is vrolijk, actief, blij, ze eet goed, poept goed, doet alles perfect. En ze is hartstikke lief en geduldig, ondanks dat ze zo strak rustig gehouden wordt.
Fijn dat het zo goed gaat! Bij iedere pil lijkt mij de kans dat het mis kan gaan wat kleiner worden, maar of dat ook écht zo is weet ik niet maar is meer gevoelsmatig.Lizzy schreef:Yep, morgen pil drie dus weer 5 dagen heel spannend.
Je bent in ieder geval al op de helft nu! We duimen stug verder!
Dat dus. Go Linga!Doranto schreef:Fijn dat het zo goed gaat! Bij iedere pil lijkt mij de kans dat het mis kan gaan wat kleiner worden, maar of dat ook écht zo is weet ik niet maar is meer gevoelsmatig.
Ja, dit dacht ik ook, maar dat schijnt helaas toch niet het geval te zijn. Zodra je gaat ontwormen worden de Franse hartwormen zeer alert en gaan ze zich een soort van schuil houden. In de hoop de chemische aanval te overleven. En veel doen dat dus ook. Vandaar dat er ook 4 kuren achter elkaar nodig zijn en er elke keer weer wormen worden gedood.Doranto schreef:Fijn dat het zo goed gaat! Bij iedere pil lijkt mij de kans dat het mis kan gaan wat kleiner worden, maar of dat ook écht zo is weet ik niet maar is meer gevoelsmatig.
Maar goed, ondertussen hoest Linga weer sinds gisterenavond dus ik zit hier toch wel met dichtgeknepen billen eerlijk gezegd
Getver! Pfff wat een stress.Lizzy schreef:Ja, dit dacht ik ook, maar dat schijnt helaas toch niet het geval te zijn. Zodra je gaat ontwormen worden de Franse hartwormen zeer alert en gaan ze zich een soort van schuil houden. In de hoop de chemische aanval te overleven. En veel doen dat dus ook. Vandaar dat er ook 4 kuren achter elkaar nodig zijn en er elke keer weer wormen worden gedood.
Maar goed, ondertussen hoest Linga weer sinds gisterenavond dus ik zit hier toch wel met dichtgeknepen billen eerlijk gezegd. Leo is vandaag werken (iemand moet het geld verdienen
), dus ik ga zo even met de pukkies wandelen en dan krijgt Linga daarna d'r pil en blijf ik de rest van de dag naast haar zitten.
Tóch denk ik dat bij iedere pil de kans op complicaties wat afneemt, immers na de 4de pil zou alles toch weg moeten zijn?
ps. Wat ik bedoel is dat het mij lijkt dat de eerste "bulk" gevaarlijker is qua verstopping dan de laatste "restjes", toch?
Ik denk dat de kans op een allergie voor het eiwit van de worm wel is afgenomen tot misschien wel nul. Maar volgens Rolf is de kans op embolieën pas weg na de 4de behandeling. Gevoelsmatig denk ik ook dat hoe minder wormen je nog uit hebt te moorden, hoe minder kans op embolieen. Maar ik reken mezelf pas rijk 5 dagen na het gebruik van de 4de tablet.Doranto schreef:Getver! Pfff wat een stress.![]()
Tóch denk ik dat bij iedere pil de kans op complicaties wat afneemt, immers na de 4de pil zou alles toch weg moeten zijn?
ps. Wat ik bedoel is dat het mij lijkt dat de eerste "bulk" gevaarlijker is qua verstopping dan de laatste "restjes", toch?
Begrijpelijk! Maar een beetje vertrouwen en goede hoop, maakt het misschien wat minder stressvolLizzy schreef:Ik denk dat de kans op een allergie voor het eiwit van de worm wel is afgenomen tot misschien wel nul. Maar volgens Rolf is de kans op embolieën pas weg na de 4de behandeling. Gevoelsmatig denk ik ook dat hoe minder wormen je nog uit hebt te moorden, hoe minder kans op embolieen. Maar ik reken mezelf pas rijk 5 dagen na het gebruik van de 4de tablet.
Houdt moed! We blijven duimen!
hehe, naar de laatste helft dus.....een schuifeltje achteruit, we zetten dus een tandje bij met duimen.
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
En hoe is het gevallen?
Blijven rustig doorduimen hier.
Is ze na de pil weer gaan hoesten?
Is ze na de pil weer gaan hoesten?