Nelson proudly presents. Update

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Nelson proudly presents. Update: weer in zkh

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Ik lees alles mee, reageer niet altijd.
Je bent een bijzondere vrouw met een dito man - succes en sterkte :daisy:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Hope schreef:Naah, nee echt, niemand kan dit makkelijk(er) hebben. Ik ben nu aanbeland in week 9 en daarmee al zes weken zo ziek als nu. Minder werken is hier niet aan de orde, ik kan gewoon helemaal niks. Zodra ik overeind kom om naar het toilet te gaan begint de wereld te draaien en moet ik hopen dat ik niet begin te spugen. Meer dan naar de wc gaan kan ik niet, ik kan zelfs niet meer staand douchen. Staan is namelijk trigger om te spugen.
Mijn man moet momenteel thuis zijn om voor me te zorgen, ik kan niet meer even zelfstandig naar boven om iets te pakken. De hele dag is een gevecht om voldoende vocht binnen te krijgen. En daar heb ik hem bij nodig. Hij kan niet zomaar even een paar weken vrij nemen dus het begint echt ingewikkeld te worden.
Ik ben niet depressief maar daar niet ver meer vandaan ondertussen. Dit is namelijk gewoon geen doen. Niet meer kunnen eten, drinken, douchen, mijn haar föhnen, met de hond knuffelen. Gewoon niks, en dat de hele dag. 's Nachts lig ik er wakker van, omdat ik te misselijk ben om te slapen.

Online kleertjes shoppen zit er niet in. Daarvoor ben ik echt te ziek.
Ik hoop dat er een tijd komt dat het beter zal gaan. Voor nu ben ik ook niet zo in de stemming om te shoppen moet ik bekennen, en ik ben natuurlijk ook nog maar negen weken. Ik zie geen bezoek, te ziek. Ik ga niet het huis uit, te ziek. Onze roze wolk is momenteel gewoon donkergrijs.

Afijn, niets aan te doen. Ik weet wel dat je het niet zo bedoelde, maar 20 kilo extra gewicht had dit echt niet makkelijker gemaakt. Sorry, het viel me even niet zo lekker, die opmerking.
Ik bedoelde alleen met afvallen door het spugen, meer niet... Je bent er inderdaad niet minder ziek van, geloof me... Misschien kwam mijn boodschap anders over dan ik het bedoelde, excuses daarvoor.

Ik ben dan niet zo misselijk met spugen geweest, maar mijn eerste 12 weken waren echt een hel. Ik ben in die weken ook bijna 8 kilo afgevallen, dus ik weet wat het met je doet (in iets mindere mate dan jij, maar toch). Ik was er gelukkig met 13 weken (echt op de dag nauwkeurig) van af. In die eerste weken heb ik ook niets anders gedaan dan lamlendig zijn en ziek in bed liggen. Ik ben blijven werken, maar wel veel minder uren en eigenlijk was dat achteraf gezien heel onverstandig ( heb oa 2 keer een deuk in m'n auto gereden ).

Ik hoop voor je dat je, net als ik, je verderop in de zwangerschap beter zult voelen. Niet per se een roze wolk, maar lichtgrijs of wit is ook al fijn! Heel veel sterkte voor jullie beide!
Els&Flow
5-sterren
5-sterren

Bericht door Els&Flow »

Gefeliciteerd met je zwangerschap.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ook van mij

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Ik kijk hier elke keer in de hoop dat er, al was het maar af en toe, wat betere momenten zijn. Blijkbaar mag het niet zo wezen. Ik vind het echt heel erg voor je en duim dat dit toch maar snel mag overgaan.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Thx!

Nee, het gaat niet beter. Integendeel.
Ik zit op 900 caloriën per dag (lijkt de weight watchers wel joh!) en ik spuug gal. Of niks, dat soms ook. Hang ik wel boven de wasbak maar komt het niet.
Ach ja. Week 9 deze week. Laten we hopen dat ik wat betreft de HG ruim over de helft ben.

Volgens manlief lijken mijn benen op saté-prikkers :biggrin2:
Lizetta
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lizetta »

Ik heb zo met je te doen :'(
pluk
5-sterren
5-sterren

Bericht door pluk »

Lizetta schreef:Ik heb zo met je te doen :'(
+1!

Hopelijk heb je naast je geweldige liefdevolle man ook mensen om je heen die je verder kunnen steunen en helpen. Als is het maar met wat huishoudelijke dingen ofzo.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Hope schreef:Thx!

Nee, het gaat niet beter. Integendeel.
Ik zit op 900 caloriën per dag (lijkt de weight watchers wel joh!) en ik spuug gal. Of niks, dat soms ook. Hang ik wel boven de wasbak maar komt het niet.
Ach ja. Week 9 deze week. Laten we hopen dat ik wat betreft de HG ruim over de helft ben.

Volgens manlief lijken mijn benen op saté-prikkers :biggrin2:
Dan moet je hem vragen of hij wil zorgen dat er wat vlees op de prikkers komt!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

pluk schreef:+1!

Hopelijk heb je naast je geweldige liefdevolle man ook mensen om je heen die je verder kunnen steunen en helpen. Als is het maar met wat huishoudelijke dingen ofzo.
Ja, gelukkig wel. Geen bezoek, daar heb ik echt geen zin in maar wel mensen die met de paarden en het huis helpen. Fijn is dat!
Mijati
4-sterren
4-sterren

Bericht door Mijati »

fijn dat je wel hulp hebt voor de normale dingen.
Ik hoop echt dat je met 13 weken je beter gaat voelen. Je hoeft niet op die roze wolk te komen (heb ik ook niet op gezeten), maar je gewoon kunnen verheugen op wat komen gaat is wel leuk.
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Mijati schreef:fijn dat je wel hulp hebt voor de normale dingen.
Ik hoop echt dat je met 13 weken je beter gaat voelen. Je hoeft niet op die roze wolk te komen (heb ik ook niet op gezeten), maar je gewoon kunnen verheugen op wat komen gaat is wel leuk.
Ja, dat hoop ik ook. Gewoon rechtop kunnen zitten, een wandelingetje maken, iets eten. Dat lijkt me nu al zo fijn.
dribbeldiesel
2-sterren
2-sterren

Bericht door dribbeldiesel »

Mijn dochter heeft iets gekregen tegen de misselijkheid wat goed hielp.
Ik weet niet of jij al wat gekregen heb ( heb geen 12 blz teruggelezen), wil wel eens vragen wat het geweest is.

:bigarmhug:
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

dribbeldiesel schreef:Mijn dochter heeft iets gekregen tegen de misselijkheid wat goed hielp.
Ik weet niet of jij al wat gekregen heb ( heb geen 12 blz teruggelezen), wil wel eens vragen wat het geweest is.

:bigarmhug:
Ik heb een probleem met mijn lever waardoor ik bijna geen medicijnen mag hebben. De twee middelen die ik mag gebruiken, gebruik ik. Met gróót succes ::)

Plaats reactie