Biggest Juice Challenge 2018

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Biggest Juice Challenge 2018

hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Sorry maar tahini is duidelijk niet mijn ding. Ik vind het erg bitter. De volgende keer gaat er een andere pasta in.
Ik vond geen van de blends van vandaag echt lekker qua smaak. De gewone smoothies van het sapprogramma vind ik vele malen lekkerder eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik proefde het niet duidelijk terug, heb het niet eerst geproefd voor ik het er in deed, dus geen idee hoe het smaakt.

Owww dat ging dus toch mis met de kaas. Aaargh. Goed. Morgen weer een dag. Het was gelukkig ook niet de hele kaas.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

eelke schreef:Ik proefde het niet duidelijk terug, heb het niet eerst geproefd voor ik het er in deed, dus geen idee hoe het smaakt.

Owww dat ging dus toch mis met de kaas. Aaargh. Goed. Morgen weer een dag. Het was gelukkig ook niet de hele kaas.
Ach de rest van de dag was je braaf toch?

El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Hahahaha dus je hebt nog een stukje vor morgen :P hmmm bedenk me dat wij ook nog een stukje Beemster belegen hebben liggen ::)

Er is iets met tahini die bitter smaakt heb dat wel eens gelezen over hummus…
Even gegoogled https://www.culy.nl/inspiratie/het-vers ... en-tehina/
Hier zeggen ze dat je al snel te veel gebruikt en het dat bitter/te intens smaakt.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

hannabelgje schreef:Ach de rest van de dag was je braaf toch?

Zeker! De kaas was gewoon mijn sos ;D
Elf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Elf »

Kaio schreef:Jullie moeten Jason's motivatie filmpjes nodig kijken ! :biggrin2:
En dat al op dag 1 ::) ;D

En terwijl ik alleen maar smoothies neem bij ontbijt en lunch... ik ben echt een zwakkeling :biggrin2: Maar ik heb wel een beschuit met muisjes afgeslagen op mn werk! :P
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Die van morgenochtend is amper werk, fijn!
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Vandaag ging goed. Ik had veel klaar gezet, dus snel klaar. Niet uitgebreid koken en moeilijk doen, ik vind dat wel prettig.

Eerste smoothie met ananas en limoen kreeg ik wat zere slijmvliezen, heb dat van verse ananas ook, vond m wel oké. Maar misschien wat minder ananas erin doen (of ander fruit).
Tweede vond ik erg lekker. Ongebrande cashews handje i.p.v. pasta. Niet te fijn gemalen gaf een wat dikke smoothie.
De derde was ok, niet erg lekker/vies, volgende keer iets minder tahini proberen....
Wel 2x fruit genomen en veeeeel thee !
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Wat ik wel lastig vind is dat alles zo koud is. Normaal ontbijt ik warm, lunch warm (soep of restje vorige dag) en dan warm avond eten....
Enig idee of er ook warme varianten zijn ?
Anders denk ik dat ik een keer soep maak
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ik vond die van vanochtend goed te doen, maar de andere twee waren erg vlak van smaak. De sappen van Jason Vale zijn duidelijk stukken lekkerder. Nou ben ik gewend veel met kruiden en specerijen te koken, misschien zijn mijn smaakpapillen ook wat afgestompt. En ik had de amandelmelk niet gezoet, misschien ontbrak daardoor ook een smaakimpuls. Maar we hadden net naar een documentaire van Jamie Oliver over de suikerverslaving van de mensheid gekeken, en na die beelden (geamputeerde voeten agv diabetes, kinderen van 5 die al hun tanden moeten laten trekken agv overmatige frisdrankconsumptie :-X ) heb ik maar even een boog om de agavesiroop gemaakt.

Om een uur of halfzeven werd ik echt een beetje nijdig op de wereld door het gebrek aan iets hartigs, dus toen heb ik een pakje kikkererwten opengemaakt en daar met wat olijfolie, citroensap, gerookt paprikapoeder, basilicum, peper, zout en een half rood uitje mijn honger-SOS van gemaakt. Ik voelde me meteen stukken beter. Meneer Anne mag daarom 2/3 ipv 1/2 van de smoothie van vanavond nuttigen, de bofferd! :biggrin2:

Verder heb ik nog wat mandarijntjes genast. En... de hele dag dus geen koffie!
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Elf schreef:En dat al op dag 1 ::) ;D

En terwijl ik alleen maar smoothies neem bij ontbijt en lunch... ik ben echt een zwakkeling :biggrin2: Maar ik heb wel een beschuit met muisjes afgeslagen op mn werk! :P
De eerste 3 dagen zijn het moeilijkst zegt hij, dus je voldoet helemaal :biggrin2:
Chouka
5-sterren
5-sterren

Bericht door Chouka »

Ik ben vanavond begonnen met een smoothie op basis van wat ik in huis had. Nu heb ik kou en ik raak niet opgewarmd. Hebben jullie dat ook?
Het kwam allemaal uit de kelder. Het was ruim 750 ml.
Ik zit al een uurtje met een kersenpitkussentje op mijn buik.
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Ja, ik schreef het ook al dat ik het zo koud had.
Ik heb voor morgen de diepvries porties al in de koelkast gezet, dat zal schelen dan is het niet ijskoud.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Chouka schreef:Ik ben vanavond begonnen met een smoothie op basis van wat ik in huis had. Nu heb ik kou en ik raak niet opgewarmd. Hebben jullie dat ook?
Het kwam allemaal uit de kelder. Het was ruim 750 ml.
Ik zit al een uurtje met een kersenpitkussentje op mijn buik.
Meneer Anne heeft het ook koud, maar die is volgens mij ook verkouden aan het worden.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Ik had het ook koud, maar dat is normaal voor mij.
Dag 2 is gearriveerd. Ik ben er weer klaar voor. Gezorgd sat ik minimaal 7 uur geslapen heb. Dat was wel lekker. Ook slaap en rust is belangrijk tijdens het programma.
Veel succes weer iedereen vandaag!!

Plaats reactie