Wat leuk om te horen! Dank voor je complimentendinky89 schreef: wo 28 okt 2020, 08:56 Aangezien het mij niet lukt om onder je blog te reageren maar even via deze weg: Wat schrijf jij heerlijke blogs! Jij schrijft op zo'n manier dat ik het helemaal voor mij kan zienEen genot om te lezen inclusief de moeilijkheden die je als Nederlander in Noorwegen ervaart
![]()
Naar Noorwegen met Shadow
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Naar Noorwegen met Shadow
Heel leuk om te lezen! 
-
src_esther
- 5-sterren

@Siberienne, kun je het linkje naar je blog in je profiel zetten? Ik ben het steeds kwijt (((ik heb te veel computers en devices))).
Linkje staat in ieder geval in eerste bericht van dit topic ;-)src_esther schreef: wo 28 okt 2020, 18:00 @Siberienne, kun je het linkje naar je blog in je profiel zetten? Ik ben het steeds kwijt (((ik heb te veel computers en devices))).
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Staat het er nu?src_esther schreef: wo 28 okt 2020, 18:00 @Siberienne, kun je het linkje naar je blog in je profiel zetten? Ik ben het steeds kwijt (((ik heb te veel computers en devices))).
Ik kom iig via de wereldbol in je profiel uit op je blog
-
src_esther
- 5-sterren

Ja zeker. Leuk!
Ik lees ook met veel plezier mee! Zowel hier als op je blog. Ontzettend leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. En om mee te genieten van de prachtige foto's.
+1!Kaela schreef: do 29 okt 2020, 16:29 Ik lees ook met veel plezier mee! Zowel hier als op je blog. Ontzettend leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. En om mee te genieten van de prachtige foto's.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij waren in oktober een lang weekend naar Utladalen, in jotunheimen, dat is het dal van de watervallen.vandaag eindelijk de foto’s uitgezocht en in een filmpje gezet
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Verder is onze huizen zoektocht beetje in stroomversnelling gekomen. Onze verhuurder willen het huis gaan verkopen en ons er snel uit hebben. In eerste instantie was ik niet zo blij, maar misschien is het wel goed, want we willen wel weer eens iets voor de langere termijn. En dit huis is toch onhandig ingedeeld en je gaat je aan steeds meer dingen ergeren dan
vooral als met nat regenweer en open hal, je hond zich steeds uit staat te schudden in de woonkamer 
Een overweldigende schoonheid, altijd weer.Siberienne schreef: za 07 nov 2020, 22:17 Wij waren in oktober een lang weekend naar Utladalen, in jotunheimen, dat is het dal van de watervallen.vandaag eindelijk de foto’s uitgezocht en in een filmpje gezet
Een echte vaste stek lijkt me ook wel prettig en uiteindelijk gaat alles al maanden in een stroomversnelling voor jullie, dus waarom dit niet........Siberienne schreef: za 07 nov 2020, 22:38 Verder is onze huizen zoektocht beetje in stroomversnelling gekomen. Onze verhuurder willen het huis gaan verkopen en ons er snel uit hebben. In eerste instantie was ik niet zo blij, maar misschien is het wel goed, want we willen wel weer eens iets voor de langere termijn. En dit huis is toch onhandig ingedeeld en je gaat je aan steeds meer dingen ergeren danvooral als met nat regenweer en open hal, je hond zich steeds uit staat te schudden in de woonkamer
![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja dat is ook zo hèTanna schreef: za 07 nov 2020, 23:02 Een echte vaste stek lijkt me ook wel prettig en uiteindelijk gaat alles al maanden in een stroomversnelling voor jullie, dus waarom dit niet........
Wat een prachtige foto's!!
Ik hoop dat jullie snel een prachtig huis vinden waar je helemaal kunt aarden!!
Ik hoop dat jullie snel een prachtig huis vinden waar je helemaal kunt aarden!!