Cis...update na operatie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Cis...update na operatie

Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

202spots schreef: Toen ik die andere foto van Cis d'r longen en hart had gemaakt,was ik vergeten om deze ook te nemen,ik wist niet dat de nietjes van de inwendige hechtingen in haar keel bleven zitten, en omdat ik vandaag de foto van Tor z'n rug had gemaakt,had ik gevraagd if ze deze ook even konden laten zien....raar gezicht he?
Afbeelding
Inderdaad  een heel apart gezicht zeg.
Blijven die nietjes daar altijd zitten?
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Bernie schreef: Inderdaad  een heel apart gezicht zeg.
Blijven die nietjes daar altijd zitten?
Ja,die blijven in d'r nek zitten....en als ik haar ooit in 'n vliegtuig zou nemen dan gaat die alarm of denk ik!! :D
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

202spots schreef: Ja,die blijven in d'r nek zitten....en als ik haar ooit in 'n vliegtuig zou nemen dan gaat die alarm of denk ik!! :D
;D ;D ;D ;D ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

202spots schreef: Toen ik die andere foto van Cis d'r longen en hart had gemaakt,was ik vergeten om deze ook te nemen,ik wist niet dat de nietjes van de inwendige hechtingen in haar keel bleven zitten, en omdat ik vandaag de foto van Tor z'n rug had gemaakt,had ik gevraagd if ze deze ook even konden laten zien....raar gezicht he?
Afbeelding
Nou ja! Dit is zeker een raar gezicht! Nee, Cis komt inderdaad niet meer door de alarmpoortjes Dory ;D

Plaats reactie