Nee, heb hem de tabletten niet meer gegeven, leek ook niet nodig. Het blije effect is nu wel weer afgenomen. Hij is nu weer meer als vanouds, hoewel hij wel waakser is (meer blaffen)...maar hij sjokt weer in plaats van dartelenHitam schreef: Heb je hem die tabletten ook nog gegeven? Dan kan het best de pijnstilling geweest zijn. Die prik werk 24 uur, dus die was dan al lang uitgewerkt.
Lachgas mag niet meer, volgens mij uit milieuoverwegingen, maar aangezien ik de inkoop niet doe heb ik nooit helemaal begrepen hoe dat zit. We kunnen er niet meer aan komen.
Doorzakken achterpoten...of loopt het op zijn eindje???
Moderator: Lizzy
Re: Doorzakken achterpoten...of loopt het op zijn eindje???
Het gaat best goed met mijn oude mannetje 
Eindelijk is de tijd verstreken waarin de narcose dusdanig uit het lichaam gewerkt is, dat er weer osteopathie op hem losgelaten kan worden!! Jippieeeee!!
Dus heel blij naar AnyAnimal gebeld om een vervolgafspraak te maken met Erwin....
en wat denk je....heeft ie zijn vinger gebroken
en kan dus niet behandelen 
Zou hij het misschien even iets rustiger aan moeten doen???
Heel veel beterschap Erwin en tot over een week of 6 dan maar!!!
(ondertussen probeer ik maar een afspraak te maken bij Martine Burgers)
Eindelijk is de tijd verstreken waarin de narcose dusdanig uit het lichaam gewerkt is, dat er weer osteopathie op hem losgelaten kan worden!! Jippieeeee!!
Dus heel blij naar AnyAnimal gebeld om een vervolgafspraak te maken met Erwin....
en wat denk je....heeft ie zijn vinger gebroken
Zij is er de 10de weer, ik heb net gebeld en kreeg de voicemail.yuki13 schreef: Het gaat best goed met mijn oude mannetje
en wat denk je....heeft ie zijn vinger gebrokenen kan dus niet behandelen
Als de genezing voorspoedig gaat dan kan meneer met het gebroken vingertje vanaf 22 augustus weer aan de gang.
Hij is nu al niet meer te houden
maar wordt ondertussen wel heeeeeel handig met links 
Hij is nu al niet meer te houden
Laatste up-date! Dokter is net terug uit het ziekenhuis.Fido schreef: Als de genezing voorspoedig gaat dan kan meneer met het gebroken vingertje vanaf 22 augustus weer aan de gang.
Hij is nu al niet meer te houdenmaar wordt ondertussen wel heeeeeel handig met links
Zoals het nu gaat mag over 3 weken het gips eraf. Controle foto vonden ze niet nodig dusssssssssssss
Goede berichten dus, dat is mooi. Handig als je dat zelf even kan doen