zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: zimba/volgende week scopie..
hetzelfde..
hij is wel weer helder nu maar vanmorgen was zijn ontlasting weer knudde......
hij is wel weer helder nu maar vanmorgen was zijn ontlasting weer knudde......
- luka en kira
- 5-sterren

welke in je onderschrift is Zimba?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
de eerste knul!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

En hoe gaat het met jou? Heb je nog nagels over om te bijten, of ben je er redelijk rustig onder? 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ben vrij rustig moet ik zeggen, ik merk dat als ik gestresst ben dat de jongens dat ook worden......ik wacht gewoon af en geniet gewoon van ze.....
tuurlijk gaat het wel een paar keer per dag door m'n hoofd heen en vraag ik me heel veel af.....maar ik kan er nu niks mee, het is wachten op de uitslag..
tuurlijk gaat het wel een paar keer per dag door m'n hoofd heen en vraag ik me heel veel af.....maar ik kan er nu niks mee, het is wachten op de uitslag..
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Verstandige instelling. Fijn ook, dat je daartoe in staat bent! Soms blijft een mens zo malen malen malen...
Fijn dat het onderzoek goed verlopen is.
We duimen mee voor de uitslag
We duimen mee voor de uitslag
hoe oud is zimba eigenlijk?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
volgende week wordt ie 7
Wat duurt wachten toch lang,hier wordt ook nog geduimd voor een goede uitslag.
Sterkte met dat verdraaide lange wachten Ellen!
Klinkt gek maar ik hoop voor jullie dat ze iets vinden, iets wat verholpen kan worden zodat het weer allemaal beter gaat met Zimba
Klinkt gek maar ik hoop voor jullie dat ze iets vinden, iets wat verholpen kan worden zodat het weer allemaal beter gaat met Zimba
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb een vraag, want ja het laat me natuurlijk niet los...
als een hond al een paar jaar chronische gastritus heeft, dan raakt zijn darmen ook aangetast, eigenlijk dus het hele spijsverteringsgestel.....spugen, regelmatig diarree en slecht verteren van voedsel.....dus dat zimba nu last van zijn darmen heeft is in feite een gevolg van de gastritus...
nu lees ik steeds dat het hebben van een gastritus chronische of niet erg veel pijn doet...........................nu moet ik zeggen dat behalve zimba veel slaapt, erg rustig is, regelmatig strekt ik verders geen tekenen van veel pijn op merk...maar hij heeft die gastritus al zolang en omdat honden zich veel meer in dingen berust.....vraag ik me toch af of ik hem niks voor eventuele pijn moet gaan geven, want ik zou het mezelf niet vergeven als blijkt dat die jongen pijn zou hebben.....maar wat kan ik hem gaan geven...
als een hond al een paar jaar chronische gastritus heeft, dan raakt zijn darmen ook aangetast, eigenlijk dus het hele spijsverteringsgestel.....spugen, regelmatig diarree en slecht verteren van voedsel.....dus dat zimba nu last van zijn darmen heeft is in feite een gevolg van de gastritus...
nu lees ik steeds dat het hebben van een gastritus chronische of niet erg veel pijn doet...........................nu moet ik zeggen dat behalve zimba veel slaapt, erg rustig is, regelmatig strekt ik verders geen tekenen van veel pijn op merk...maar hij heeft die gastritus al zolang en omdat honden zich veel meer in dingen berust.....vraag ik me toch af of ik hem niks voor eventuele pijn moet gaan geven, want ik zou het mezelf niet vergeven als blijkt dat die jongen pijn zou hebben.....maar wat kan ik hem gaan geven...
Misschien heb je het al eens gegeven, maar ik zit aan probiotica te denken.
Of misschien boekmaag van dieren die ook buiten hebben gelopen, daar zit pre en probiotica in.
Misschien als je hem daar iedere dag een beetje van geeft 100 gram of zo, dat hij beter ontlast.
Of hij pijn heeft, heb ik geen idee.
Of misschien boekmaag van dieren die ook buiten hebben gelopen, daar zit pre en probiotica in.
Misschien als je hem daar iedere dag een beetje van geeft 100 gram of zo, dat hij beter ontlast.
Of hij pijn heeft, heb ik geen idee.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
probiotica raadde de internist niet aan, dat helpt niet meer bij zimba..hij heeft dat wel heeeeel vaak gehad......
het is niet dat ie moeilijk gaat, was het maar waar, hij gaat te gemakkelijk......
het is niet dat ie moeilijk gaat, was het maar waar, hij gaat te gemakkelijk......
Ik weet dat Zimba veel te makkelijk gaat, met beter ontlasten bedoel ik dan ook vastere hopen.
Ook aleens boombastpoeder geprobeerd?
Ik roep maar wat hoor,en pompoen!!!
Ook aleens boombastpoeder geprobeerd?
Ik roep maar wat hoor,en pompoen!!!