gek genoeg ben ik blij dat je me zegt dat het misschien wel een jaar kan duren eer het weer een beetje beter is..
eer ze weer wat meer aankan.. want nu kreeg ik de indruk dat kiek nu na 4 maanden toch weer de normale hond van voor de knieproblemen had moeten zijn..
niet door de fysio hoor.. ik heb van haar een prima opbouw schema gekregen met tips en oefeningen..
misschien ben ik wel gewoon een dom baasje..
ik ben gewoon een beetje op het verkeerde been gezet denk ik.. of verschrikkelijk naief..
ook ongeduldig geef ik toe.. we missen allemaal de lekkere wandelingen en het plezier dat kiek en kayne met elkaar hebben..
maar als je leest en hoort hoe positief mensen zijn over zo'n tta operatie.. dat dat allemaal zoveel sneller gaat dan kruisbanden vervangen etc.
ook in de nazorg brief stond dat ze binnen 12 weken weer normaal moest kunnen functioneren..
eigenlijk met die 8 weken al..
als ze op die 8 weken nog steeds niet goed liep, moest er een controle foto gemaakt worden..
dan pak ik mijn hoop op snel herstel erbij en verwacht ik dat ze met 4 maanden toch weer gewoon alles moet kunnen doen..
naja.. ben blij dat je me jouw bevindingen ook schrijft.. het geeft me dus iig de rust dat het evengoed wel goedkomt en dat het niet gelijk helemaal mis hoeft te zijn..
kiek heeft geen nierproblemen.. dus die pijnstillers geef ik haar nog even.. misschien dat ze daardoor ook een beetje vergeet om steeds die ene poot te ontzien..
ze blijft maar tegen muurtjes of knieen aanhangen om links te kunnen staan en rechts te laten hangen.
feit blijft wel.. dat het voor die visite gewoon echt veel beter ging en dat ze dagen had zonder kreupelheid..
kortom.. kiek gaat (liep al) gewoon weer aan de lijn uit wandelen..
thanks lizzy