Laat ons maar vaak meedelen in het plezier!Angelique schreef:Deze is er niet zonder IS, die keuze heb je volgens mij alleen bij de 70-200. Maar ik beschouw mezelf idd als mazzelkont. Dit is echt zo'n lensje "nooitgedacht".
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Blij met de fotografen op de club!
-
fransbulletje
Wildlands?
Kaela schreef:Smeerpeuk op de uitkijk.
Ja, donderdag heen geweest en heerlijk een dagje in mijn eentje rond gestruind. Ik had natuurlijk nog wel meer plaatjesfransbulletje schreef:Wildlands?

- Angelique
- 5-sterren

Ze zijn allemaal gaaf, maar die laatste vind ik wel heel erg leuk!
Hier kwam nog net even het zonnetje goed door om het nieuwe vriendje even kort te testen. Kat vond het ook errug leuk

Hier kwam nog net even het zonnetje goed door om het nieuwe vriendje even kort te testen. Kat vond het ook errug leuk

-
fransbulletje
Wat een prachtige foto's!!! Wij zijn er een paar weken geleden geweest en gaan komende week nog een dagje.Kaela schreef:Ja, donderdag heen geweest en heerlijk een dagje in mijn eentje rond gestruind. Ik had natuurlijk nog wel meer plaatjes
Dank je! Ik kon donderdag of vandaag. En aangezien ze voor vandaag slechter weer hadden voorspeld, heb ik op donderdag gegoktfransbulletje schreef:Wat een prachtige foto's!!! Wij zijn er een paar weken geleden geweest en gaan komende week nog een dagje.
Nou ja, kon ik vandaag even met Otje in de tuin spelen!

- Pauline
- 5-sterren

Vandaag had ik toevallig de telefoon in mijn hand toen ze over kwamen vliegen!!!
P
P

Ow die voeten, zo lief!! Nouja eigenlijk helemaal lief om te zien!constance.blokzijl schreef:
Blij met de fotografen op de club!
Mooie foto ook Angelique, speeltje bevalt dus wel?!
Jj ook weer mooie foto's Kaela, heerlijk he in je eentje struinen met je toestel
- Spikkelneus
- 5-sterren

Dali heeft weer eens wat nieuws, hij zit op zijn billen met zijn achterpootjes aan weerszijden van de leuning. Op zijn gemakje naar buiten te kijken. Hij begrijpt niet wat ik daar zo grappig aan vind. Wat een hond!

Haku heeft een stoffe Bench gekregen, hij staat nu een paar dagen met een vertrouwd kussentje er in.
Zonder verder iets te doen van mijn kant heeft mijn bange ventje het huisje zijn eigen gemaakt, best een beetje trots op mijn kleine

Wat doe je ik sliep hoor

Zonder verder iets te doen van mijn kant heeft mijn bange ventje het huisje zijn eigen gemaakt, best een beetje trots op mijn kleine

Wat doe je ik sliep hoor

-
Shanti en co
- 5-sterren

Wat zit Dali er charmant bij!

-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Je krijgt er toch al nekpijn van door ernaar te kijken
:

- Spikkelneus
- 5-sterren

En dan heb ik nog niet eens een foto van de voorkant laten zien waarbij hij zijn edele delen tentoonstelt...... want die liggen precies in het midden uitgestald en duidelijk zichtbaar (ook een hond moet bepaalde dingen in de privacy van zijn eigen huis kunnen doen, he?)Thessa en Shanti schreef:Wat zit Dali er charmant bij!![]()
![]()
- Ruby/Billy
- 5-sterren

fransbulletje schreef:Lekker weertje vandaag!