Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Wat een zeikweer 
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Pffffffff ben dat weer zat, wordt weer een rondje kerk in plaats van een lekkere wandeling door bos.eelke schreef: Wat een zeikweer![]()
Ja, hier wordt het zelfs nog steeds afgeraden de bossen in te gaan door vallende takken en bomen...Lazy Garfield schreef: Pffffffff ben dat weer zat, wordt weer een rondje kerk in plaats van een lekkere wandeling door bos.
Zoals wij het hier noemen: stinky piss weather
Het was hier ietsje beter dan gisteren
Minder harde wind en wat minder harde buien
Minder harde wind en wat minder harde buien
Hier ook regen, regen en nog eens regen.
Maar over paar dagen geen last meer van
Maar over paar dagen geen last meer van
- - Judith -
- 5-sterren

Ik heb gisteren via internet maar eens een regenjas besteld voor Sam, want we zijn deze week al tig keer zeiknat geregend
. En ik vind dat je je dat als bijna 15-jarige niet meer hoeft laten welgevallen (hoewel ze het zelf geloof ik geen probleem vindt). Dus ik hoop dat 'ie er morgen is.
Hier waai je uit je jas. Wat een drama.
Dat was precies wat er vanmorgen met Oscar gebeurde! Maar dat kwam dan ook omdat ik de buikband niet vast mocht maken. Toen de jas uit was baalde hij toch wel, maar ik vond het wel best, als je eigenwijs bent is het je eigen schuld. Ik had zelf een stormparaplu mee 8)Hope schreef: Hier waai je uit je jas. Wat een drama.
Zo klaar met die storm en regen. Of winter of voorjaar nu graag maar geen eeuwigdurende herfst. Da's hier in de polder echt zo niet fijn!!!
Hier nu een lekker zonnetje [emoji106]
- Angelique
- 5-sterren

Hier ook eindelijk weer eens zo . Dan ziet de wereld er toch echt wat vriendelijk uit 
Hier is het echt heeeeeeeeeeeeeeeerlijk inderdaad!
-
Martine-Tom
Wij zijn net heerlijk een uurtje wezen moddertrappen in het bos 
Kwamen een vrouw tegen zonder hond in stevige pas, 100 meter verderop ofzo lag er ineens een border collie te focussen in de berm, die schoot op Tom af, er gebeurde verder niks maar hij luisterde 0.0 naar zijn vrouwtje dus bleef om ons heen hangen. Zo irritant. Heb de eigenaresse teruggeroepen en die kwam op dr dooie akkertje de hond ophalen....volgende keer loop ik gewoon door, Tom vond het ook echt niet leuk meer, het was een volle reu die half kwijlend op Tom gefocust was...
Kwamen een vrouw tegen zonder hond in stevige pas, 100 meter verderop ofzo lag er ineens een border collie te focussen in de berm, die schoot op Tom af, er gebeurde verder niks maar hij luisterde 0.0 naar zijn vrouwtje dus bleef om ons heen hangen. Zo irritant. Heb de eigenaresse teruggeroepen en die kwam op dr dooie akkertje de hond ophalen....volgende keer loop ik gewoon door, Tom vond het ook echt niet leuk meer, het was een volle reu die half kwijlend op Tom gefocust was...
Het wordt ineens heel koud in de vrachtwagen. De thermometer verklaart het wel, dus zou het dan toch?