Ik heb ze zelf gefoktRoosj schreef: Hey, nog een Bouvier!!Ik heb er zelf ook 1, maar je ziet ze niet veel meer.
Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
LeukPollekeD schreef: Ik heb ze zelf gefokt. Ik heb er een zwak voor en dat blijf ik houden. Maar ik ben ook wel erg van het borderkarakter gaan houden. Daarentegen heb ik vroeger ook een Benner Sennen gehad, en ook dat beviel wel. Alleen dat zou ik nu niet meer zo snel doen omdat je er niet erg goed mee kan sporten of werken.
Een border is mij te actief lol
Een Bouvier kan gerust een dagje toe met minder beweging en kan heerlijk rustig zijn. De borders die ik gezien heb, zijn allemaal echt hyper, wat niet aan mij besteed is
Waarom fok je niet meer?
Hey PollekeD,
Welkom op het forum!
Jaren geleden had ik een Bouvier/DuitseHerder kruising. Een heerlijke hond!
Nu twee Duitse\Herders en een Border Collie en ook ik ben verliefd geraakt op dit ras.
Prachtig karakter en een heerlijke sport/werkhond.
Welkom op het forum!
Nu twee Duitse\Herders en een Border Collie en ook ik ben verliefd geraakt op dit ras.
Klopt. Ik doe nu met mijn kruising, een echte schotse overigens, aan schapendrijven. Dat is zooo leuk om te doen, en zo fijn op op dat moment die band met je hond te ervarenRamses1 schreef: Hey PollekeD,
Welkom op het forum!
Leuk, wij doen ook aan schapen drijven. Ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn.PollekeD schreef: Klopt. Ik doe nu met mijn kruising, een echte schotse overigens, aan schapendrijven. Dat is zooo leuk om te doen, en zo fijn op op dat moment die band met je hond te ervaren![]()
Frisbee doen we ook, ook erg leuk om te doen.
Waar doen jullie dat?Ramses1 schreef: Leuk, wij doen ook aan schapen drijven. Ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn.
Frisbee doen we ook, ook erg leuk om te doen.
PBPollekeD schreef: Waar doen jullie dat?
Omdat Wicka nu nog maar enkele diersoorten eet ivm allergie heb ik de rest te koop.
1950 gr haaskarkas
Kalkoenrugstuk 940 gr
divers spiervlees paard en hert/ree 4,5 kg
Gewichten zijn ongeveer. Afhalen in Medemblik, het liefst vandaag nog omdat het bevroren is, of anders morgen ochtend.
Doe een goed bod.
1950 gr haaskarkas
Kalkoenrugstuk 940 gr
divers spiervlees paard en hert/ree 4,5 kg
Gewichten zijn ongeveer. Afhalen in Medemblik, het liefst vandaag nog omdat het bevroren is, of anders morgen ochtend.
Doe een goed bod.
-
rex en luna
- 1-ster

Hoi medebarfers!
Ik ben net nieuw hier en heb samen met mijn vriend twee geweldige bulgaren
we zijn met ze allebei al snel over op vers vlees gegaan en nu zijn we zo'n 300 euro per maand kwijt. We zijn zelf vegan dus hebben het liefste biologisch vlees. Zijn hier meer mensen die dat willen/geven? En zo ja heeft iemand tips, of zijn er mogelijkheden om ons ergens bij aan te sluiten om het samen te kopen? We wonen in amsterdam.
Groetjes, Rex, luna, floriaan en roos
Ik ben net nieuw hier en heb samen met mijn vriend twee geweldige bulgaren
Groetjes, Rex, luna, floriaan en roos
Ik heb wel interesse om eea in Markenesse te bestellen, maar gezien de afstand komt er al weer zo'n 25 euro diesel bij
. Maar als er nog 5 van hier zijn die interesse hebben en de dieselkosten willen delen, wil ik ik het wel mee nemen, dan ligt het voor jullie klaar in de vriezer in de Beemster. Zijn er nog 5 geïnteresseerden?
Ik kan het topic van markenesse niet vinden, dus ik weet niet of ik interesse heb [emoji5]PollekeD schreef: Ik heb wel interesse om eea in Markenesse te bestellen, maar gezien de afstand komt er al weer zo'n 25 euro diesel bij. Maar als er nog 5 van hier zijn die interesse hebben en de dieselkosten willen delen, wil ik ik het wel mee nemen, dan ligt het voor jullie klaar in de vriezer in de Beemster. Zijn er nog 5 geïnteresseerden?
Of is het sowieso al te laat?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 701.0.html
Hier de link van SW Marknesse. Bestellen kan nog tot zaterdag
Top, Dank je. Ik las er overheen denk ik[emoji6] .Flamingo schreef: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 701.0.html
@pollekeD, helaas geen producten die ik voer, dus voor mij houdt het op.
Hier alvast 1 polleke
We gaan het niet redden esmee77. Bestellen kon tot morgen, we zijn maar met z'n tweetjes. Het gaat over dit keer.