Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Angelique
- 5-sterren

Re: Het weer
Wat een dramatologisch k*tzeikweer.
-
Martine-Tom
Ik had het niet beter kunnen verwoordenAngelique schreef: Wat een dramatologisch k*tzeikweer.
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

+1Martine-Tom schreef: Ik had het niet beter kunnen verwoorden![]()
1 stap buiten en u bent kletsnet heb ik zojuist ondervonden 
Doe me dan maar sneeuw, vind ik leuker dan die regen.
Goede samenvattingAngelique schreef: Wat een dramatologisch k*tzeikweer.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Jeeeeej buienradar gaf een droog half uurtje op dus snel naar het strand gesjeesd...
Nog nooooooit zo'n harde hagelbui gezien/gevoeld!
Zelfs P was blij dat we naar de auto terug gingen en dat na nog geen 10 minuten wandeling
Zelfs P was blij dat we naar de auto terug gingen en dat na nog geen 10 minuten wandeling
Precies.Angelique schreef: Wat een dramatologisch k*tzeikweer.
Ik ga zo van mijn paard afwaaien geloof ik, als ik überhaupt bij de buitenbak aankom zonder te verzuipen.
- Lazy Garfield
- 5-sterren

Ja erg he? wat een weer. Die van mij zou het het liefst op de wc doen als ze wist hoe dat moest.MarijeEnBoomer schreef: Jeeeeej buienradar gaf een droog half uurtje op dus snel naar het strand gesjeesd...
Zelfs P was blij dat we naar de auto terug gingen en dat na nog geen 10 minuten wandeling![]()
Ging net naar buiten, ze voelde de regen, keek me aan en sjeesde weer naar binnen.
- Pauline
- 5-sterren

Kijk dan heb ik toch echt stoere jongens, ferme knapen (zowel de dieren als de mens). De eersten wandelen gewoon door de stromende regen en de modder en blubber met mij (ik ben dus ook stoer) en de laatste begint uitgerekend vanmiddag met oefenen voor de Vierdaagse van Nijmegen.

- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Wij zijn echt niet vies van slecht weer! Zoeken juist het strand op met storm/regen.
Maar deze hagelstorm was niet normaal! B kromp in elkaar zoveel en zo hard waren de hagelstenen!! Deed bij mij door m'n dikke winterjas heen zelfs au!
Maar deze hagelstorm was niet normaal! B kromp in elkaar zoveel en zo hard waren de hagelstenen!! Deed bij mij door m'n dikke winterjas heen zelfs au!
Jantina schreef: 1 stap buiten en u bent kletsnet heb ik zojuist ondervonden
+ 1
- Pauline
- 5-sterren

MarijeEnBoomer schreef: Wij zijn echt niet vies van slecht weer! Zoeken juist het strand op met storm/regen.
Ik loop het liefst met een paraplu, maar door de harde wind kan dat niet en met manke Henkie ook niet.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Eerder dom dan stoerPauline schreef:voor jullie!!! Dat was echt stoer!
Ik loop het liefst met een paraplu, maar door de harde wind kan dat niet en met manke Henkie ook niet.![]()
Maar we waren ik toen we warm binnen zaten
Ik haat wandelen met een paraplu. Echt zo onhandig de hele tijd zo'n ding vasthouden...
- Angelique
- 5-sterren

Hier in het droge kwartiertje even het land op. Kat natuurlijk de ggreootste lol, tedje en heather ook dapper, de rest, incluis stoere Jane heel rap terug naar binnen.
En nu tijd voor een Jägermeister
En nu tijd voor een Jägermeister
Hagel op het strand, niet normaal zo hard!! En we waren net van het strand af toen het ook nog even ging donderen. Wat een wandeling..