Eén van de geneugten van mijn nieuwe lens is dat hij de high speed continue (10/sec) kan bijhouden. Wat zoveel inhoudt dat als er een wegwaaierige bopper op je af komt rennen, je naderhand kan concluderen dat alle foto's daarvan gewoon scherp zijn.
Angelique schreef:Eén van de geneugten van mijn nieuwe lens is dat hij de high speed continue (10/sec) kan bijhouden. Wat zoveel inhoudt dat als er een wegwaaierige bopper op je af komt rennen, je naderhand kan concluderen dat alle foto's daarvan gewoon scherp zijn.
Dat is dus succes gegarandeerd! Mag je ook niet klagen over mislukte foto's [emoji16]
Angelique schreef:Eén van de geneugten van mijn nieuwe lens is dat hij de high speed continue (10/sec) kan bijhouden. Wat zoveel inhoudt dat als er een wegwaaierige bopper op je af komt rennen, je naderhand kan concluderen dat alle foto's daarvan gewoon scherp zijn.
ow dat wil ik ook ( actie foto's zijn 9,9 van de 10 onscherp) maarja, mag ook niet veel verwachten van mijn compacte beestje, enne.....je mag natuurlijk voor allerlei high speed foto's een keer op de renbaan komen oefenen
Gisteren de bandenwissel van m'n autootje gehad. Met Moyra naar de garage gelopen, auto opgehaald en vanaf daar meteen door naar het bos.
Banden lagen nog achterin dus mevrouw mocht op de voorstoel zitten. Beetje onwennig is het wel!