Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Macaroni carbonara
- Jacqueline&Rica
- 4-sterren

enchilada's
en als je dat gisteren gedaan zou hebben dan zou je vandaag wat te eten hebben...eelke schreef: Ik zou stoofvlees maken, maar dan zouden we dus ook gisteren boodschappen doen.
wij hebben spruiten. Die moeten op, dus veel keuze is er niet. Ik denk dat ze door uitgebakken spekjes begeleid worden, en wat aardappels en nog iets.
Klopt!K&D schreef: en als je dat gisteren gedaan zou hebben dan zou je vandaag wat te eten hebben...
wij hebben spruiten. Die moeten op, dus veel keuze is er niet. Ik denk dat ze door uitgebakken spekjes begeleid worden, en wat aardappels en nog iets.
We gaan zo om boodschappen. Ik denk dat ik dan vanavond stoofvlees voor morgen maak, en pizza eet. Dan kan de zuurkoolschotel ingevroren worden en dan kan ik dat donderdag meenemen naar mijn werk en mijn vriend zijn portie thuis eten. Dan hebben we al voor een hele week eten en hoef ik lekker alleen vanavond maar te koken 8) want vrijdag is friet-dag.
- CindyMayella
- 5-sterren

Aardappelpuree (zelf gemaakt), boontjes en een braadworstje met gebakken uien.... Miss nog wat kaas door de puree.....
-
fransbulletje
Stampot zuurkool van zuurkool, aardappel/zoete aardappel/rundertartaar en appelcompote
Vega goulash (met aardappel en zoete aardappel).
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaag gewoon boterhammetjes.
Een paar uurtjes in het ziekenhuis gezeten, en was vergeten eten uit te halen.
Een paar uurtjes in het ziekenhuis gezeten, en was vergeten eten uit te halen.
Lekker met knoflook en cashewnoten !!!K&D schreef: wij hebben spruiten. Die moeten op, dus veel keuze is er niet. Ik denk dat ze door uitgebakken spekjes begeleid worden, en wat aardappels en nog iets.
Pasta met roomsaus met gemengde paddenstoelen en rucola en spekjes voor de carnivoor. Of gekruide kipstukjes met groente (kastanjechamps, paprika, ui, eventueel stukje courgette) met kleine wraps en home made tzatziki.
Als toetje straciatellayoghurt.
Dat klinkt allemaal lekker (op de paprika na dankoekje schreef: Pasta met roomsaus met gemengde paddenstoelen en rucola en spekjes voor de carnivoor. Of gekruide kipstukjes met groente (kastanjechamps, paprika, ui, eventueel stukje courgette) met kleine wraps en home made tzatziki.
Wij eten roerbak (dat is lang geleden) met mie
- -Annemarie-
- 5-sterren

Pasta met spekjes, kastanjechampi's, courgette, tomaat, crème fraîche, parmezaan. En knoflook. 
OjaNynke schreef: Lekker met knoflook en cashewnoten !!!
Ik ga je een pb sturen straks. Denk ik
Een banaan, 2 appels en 2 mandarijnen. 8)
Hier noemen we dat een fruithapje-Saskia- schreef: Een banaan, 2 appels en 2 mandarijnen. 8)