Re: Wat heb je enzovoort....deel 666
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Je kunt die testjes dus ook gewoon kopen van ecostyle;
https://boerenbond.nl/bbs-ecostyle-ph-b ... C0EALw_wcB
Ik verkeek me vooral in de hoeveelheid kalk, bleek, en da's nodig want anders doet je mest weer zo weinig.
Ik verkeek me vooral in de hoeveelheid kalk, bleek, en da's nodig want anders doet je mest weer zo weinig.
Even gegoegeld en idd, ze worden overal verkocht. Gaan we doeneelke schreef:Je kunt die testjes dus ook gewoon kopen van ecostyle;
Super leuke workshop gehad. Nu aan het nabewerken, zien of ik alles nog kan wat ik geleerd heb. In de auto naar huis een potje zitten janken, omdat ik na al die lieve en leuke honden Oscar zo mis
Morgen staan er teckelknuffels op het programma, dus daar verheug ik me nu op!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Kaela schreef:Super leuke workshop gehad. Nu aan het nabewerken, zien of ik alles nog kan wat ik geleerd heb. In de auto naar huis een potje zitten janken, omdat ik na al die lieve en leuke honden Oscar zo mis![]()
Thanx. Ik troost mezelf dan maar met het feit dat het een hele fijne dag met hele fijne hondjes was. En dat de enige reden dat het nu even pijn doet, is omdat het met Oscar ook fijn was.Siberienne schreef:![]()
![]()
De foto is klaar, de juf mag hem eerst nog even bekijken. Tijd om mijn bedje op te zoeken, al geloof ik dat Pongo nog even wil knuffelen voor het slapen gaan
Kaela schreef:Super leuke workshop gehad. Nu aan het nabewerken, zien of ik alles nog kan wat ik geleerd heb. In de auto naar huis een potje zitten janken, omdat ik na al die lieve en leuke honden Oscar zo mis![]()
Heel begrijpelijk, succes met de teckels morgen!
Jullie zijn lief. Ik moet zeggen, teckel knuffels en zoenen zijn echt voortreffelijk!Hylos schreef:![]()
![]()
Heel begrijpelijk, succes met de teckels morgen!
Lees ineens over een 'natuursoap' in beleef de lente: https://www.vogelbescherming.nl/beleefd ... echte-buur
Vind ik toch mooi deze onvoorspelbaarheid, hoop je een zeearend te zien broeden gaat er een havik zitten broeden
Vind ik toch mooi deze onvoorspelbaarheid, hoop je een zeearend te zien broeden gaat er een havik zitten broeden
Mooi he! En de kauwen zitten in de kerkuilenkast. Ik kijk er elke dag even naar. En ik had liever naar de zeearenden gekeken, maar havikken zijn een hele leuke tweede!dinky89 schreef:Lees ineens over een 'natuursoap' in beleef de lente: https://www.vogelbescherming.nl/beleefd ... echte-buur
Binnenkort ga ik met een vriendin daar een boottochtje doen. En dan maar hopen dat de deur een keer komt overvliegen!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Naar de Harry Potter studio's geweest vandaag. Het was fantastich. Nu moe en voldaan op de hotelkamer. Zometeen picknicken met sandwiches en sushi. Netflix kijken en op tijd ons mandje weer in.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Vandaag een heerlijk Doelloos Blokje Om geweest met de motor. Heerlijk weer (wel een beetje warm in het pak).
Nog even wezen kijken op de vliegbasis hier bij het starten van de middagrun. Zo'n pasje heeft best wel voordelen, alhoewel ik blij was dat ik mijn oordoppen in had.
Alleen foto's maken, dat mag dan weer niet...
Nog even wezen kijken op de vliegbasis hier bij het starten van de middagrun. Zo'n pasje heeft best wel voordelen, alhoewel ik blij was dat ik mijn oordoppen in had.
Ronald schreef:Vandaag een heerlijk Doelloos Blokje Om geweest met de motor. Heerlijk weer (wel een beetje warm in het pak).
Gelijk heb je . Met dit mooie weer
Ik rijd nooit zonder pak. In 1980 heb ik een zwaar motorongeluk gehad (met 180 uit de bocht gevlogen), maar mede dankzij goede kleding had ik nauwelijks letsel.smulpaap schreef:Gelijk heb je . Met dit mooie weerEn ja een pak is warm , maar ook veilig
Zeker wanneer ik iemand in tshirt of korte broek op een moter zie vraag ik me altijd af of ze beseffen hoe enorm kwetsbaar ze zijn....... Fijn om te lezen dat jij je daar wel bewust van bent Ronald
Kan me goed voorstellen dat het vandaag wel flink warm was met pak!
Hier na een dag werken nog even naar de praxis geweest voor tuintafel en daarna nog even in moestuin bezig
Toch lekker dagje ondanks dat mijn lijf niet blij was met de hitte. Hopelijk snel minder tropische temperaturen 
Kan me goed voorstellen dat het vandaag wel flink warm was met pak!
Hier na een dag werken nog even naar de praxis geweest voor tuintafel en daarna nog even in moestuin bezig
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Op RTLz de docu van Avicii an het kijken aangezien we tegenwoordig Netflix-loos zijn....
Hoe moeilijk lijkt het me om een introverte, verlegen knul te zijn en dan al zo enorm succesvol waarbij je succes inhoud dat je voor mega veel mensen moet optreden......
Hoe moeilijk lijkt het me om een introverte, verlegen knul te zijn en dan al zo enorm succesvol waarbij je succes inhoud dat je voor mega veel mensen moet optreden......