Kim_S schreef:
Martine heeft nog een goed recept voor bloemkool
Daarom ligt dat ding dus ook al een week (of langer ) in de koelkast, ik probeer een variatie op haar recept
OT: Mijn Schatzi was vanmiddag weg en ik had geen zin om boodschappen te doen. Hij was zó laat thuis dat het zich niet meer loonde boodschappen te doen en te koken, dus bij Joey's een pizza besteld. Echt gevuld had dat ding niet
Ik ben zo blij met mijn airfryer xl! Alles gooi ik er in! Kipkluifjes, zelfgemaakte loempia's, krieltjes, franse frietjes, boterhammen met kaas, olijven, tomaat en stukjes ui. Je kunt ook groenten erin "grillen"" dat moet ik nog proberen. Net zoals gehaktballetjes.
Mieke L. schreef:
Ik ben zo blij met mijn airfryer xl! Alles gooi ik er in! Kipkluifjes, zelfgemaakte loempia's, krieltjes, franse frietjes, boterhammen met kaas, olijven, tomaat en stukjes ui. Je kunt ook groenten erin "grillen"" dat moet ik nog proberen. Net zoals gehaktballetjes.
Mieke L. schreef:
Binnenkort ook een nieuwe weegschaal???
Geniet ervan!!!