O en 'zo'n leidster' is niet vervelend bedoeld hoor. Ik zou niet weten hoe je ze anders moet noemen? Juf is het ook niet toch? En de namen ken ik nog helemaal niet
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: hoe is het met de a.s. BP-moeders? *Twee babies erbij!
Hij is wel meteen een hele dag, omdat we zo snel moesten schakelen helaas en ze met de feestdagen geen extra personeel hadden om hem er een keertje extra bij te hebben. Het is niet anders.
O en 'zo'n leidster' is niet vervelend bedoeld hoor. Ik zou niet weten hoe je ze anders moet noemen? Juf is het ook niet toch? En de namen ken ik nog helemaal niet
.
Is een gastouder anders een betere optie? Dat is toch wat huiselijker.
Heeft er iemand tips voor positiekleding die erg ruim is op de buik? Ik blijf groeien en ik had al geen klein buikje. Mn gewone positiekleding past goed (of zit ruim) op de rest, maar begint teveel te knellen op de buik. Ik vind dat heel erg niet lekker zitten.
Of moet ik toch maar kleren van meneer aan?
Heeft er iemand tips voor positiekleding die erg ruim is op de buik? Ik blijf groeien en ik had al geen klein buikje. Mn gewone positiekleding past goed (of zit ruim) op de rest, maar begint teveel te knellen op de buik. Ik vind dat heel erg niet lekker zitten.
Of moet ik toch maar kleren van meneer aan?
Ik heb geen idee koek
ik loop nog in mijn gewone kleding. Op de broeken na.
Het zijn nog maar goed 10 weken. Persoonlijk zou ik er nu niet meer teveel geld aan uitgeven.
Bij prenatal is nu een hoop stevig afgeprijst.
Het zijn nog maar goed 10 weken. Persoonlijk zou ik er nu niet meer teveel geld aan uitgeven.
Bij prenatal is nu een hoop stevig afgeprijst.
Ik kan ook niet helpen. Ik heb shirtjes van newlook en die vallen hier goed maar ik heb dan ook geen mega buik. Jeans is idd wat vervelender. Ik heb broeken met de rekker over de buik en de k dzt nu onder de buik wel handiger zou zijn. Maar het is nog 2,5 weken, ik geef er geen geld meer aan uit.
En ik loop thuis eigl vaak in pyjama/training
Hier hopen dat pruts blijft zitten tot de uitgerekende datum of liefst zelfs nog wat langer. Anders wordt het kantje boordje couveuse.
Ben dus maar wat meer gaan rusten. Tot eergisteren ging ik nog 3 uur en meer wandelen, schuurde ik deuren af, verfde kamers en god weet wat nog allemaal.
Voorlopig moeten de honden het dus maar ff met wat minder wandelingen doe. Ik laat ze wat vaker met de safestix spelen en hoop dat ze niet te vervelend gaan doen maar ik wil echt niet te vroeg bevallen
En ik loop thuis eigl vaak in pyjama/training
Hier hopen dat pruts blijft zitten tot de uitgerekende datum of liefst zelfs nog wat langer. Anders wordt het kantje boordje couveuse.
Ben dus maar wat meer gaan rusten. Tot eergisteren ging ik nog 3 uur en meer wandelen, schuurde ik deuren af, verfde kamers en god weet wat nog allemaal.
Voorlopig moeten de honden het dus maar ff met wat minder wandelingen doe. Ik laat ze wat vaker met de safestix spelen en hoop dat ze niet te vervelend gaan doen maar ik wil echt niet te vroeg bevallen
Wat ik bij mij in de buurt heb kunnen vinden vond ik niet zo bijzonder eruit zien...koekje schreef: Is een gastouder anders een betere optie? Dat is toch wat huiselijker.
Of moet ik toch maar kleren van meneer aan?![]()
Ik vond de kleding van c&a heel erg ruim vallen!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik heb toen twee paar grote heren Adidas joggingpakken gekocht, die worden in huis nog door Rudi en mij gedragen (zijn inmiddels 16 jaar oud)
Ik vergis me! in maart wordt mijn zoon 18! Jeetje wat gaat het hard!
Ik vergis me! in maart wordt mijn zoon 18! Jeetje wat gaat het hard!
Ik heb ook wat shirtjes van New Look, maar die worden te kort. Nu ben ik ook wat langer dan de gemiddelde Brit, dus dat helpt niet mee. Maar die van de Hema en Prenatal zitten ook niet meer goed. C&A vind ik een onwinkel, het zit raar bij me en ze hebben hier in de winkel geen positieafdeling.
Het vervelendste vind ik dat mn winterjas begint te knellen. Het ding was 100 euro en is een hele mooie. En te groot op de armen en schouders en rug. En nu al strak op de buik.
Misschien moet ik het gewoon maar opgeven om er niet als slons bij te lopen op het laatst 8)
@Sieglinde:
Maar je bent nu dus al de 37 weken gepasseerd? Is je baby dysmatuur dan, want ik dacht dat ze vanaf dan wel mochten komen.
Het vervelendste vind ik dat mn winterjas begint te knellen. Het ding was 100 euro en is een hele mooie. En te groot op de armen en schouders en rug. En nu al strak op de buik.
Misschien moet ik het gewoon maar opgeven om er niet als slons bij te lopen op het laatst 8)
@Sieglinde:
Maar je bent nu dus al de 37 weken gepasseerd? Is je baby dysmatuur dan, want ik dacht dat ze vanaf dan wel mochten komen.
Ja 37 weken gepasseerd. Dysmatuur wou de gyn niet zeggen neen. Ze zit nog net binnen de lijnen maar mocht ze te vroeg komen kan het zijn dat ze net de 2,5 kg niet haalt( ze is nu geschat op 2,3 kg) en dus eventjes de couveuse in zou moeten. Bij een voldragen dracht zou er normaalgezien geen probleem mogen zijn en zouden we richting 2,8 kg gaan.koekje schreef: Ik heb ook wat shirtjes van New Look, maar die worden te kort. Nu ben ik ook wat langer dan de gemiddelde Brit, dus dat helpt niet mee. Maar die van de Hema en Prenatal zitten ook niet meer goed. C&A vind ik een onwinkel, het zit raar bij me en ze hebben hier in de winkel geen positieafdeling.
@Sieglinde:
Nuja, we hadden het wel verwacht dat ik er geen 3 a 4 kg baby van ging maken. Ik ben klein en fijn en mijn man is ook maar gemiddeld dus die kan niet compenseren
Een leidster klinkt voor mijn gevoel wat aardiger, dan zo'n leidster.
Nou hij zal de dag wel zijn doorgekomen, misschien een beetje uit zijn doen.
Heb je een prettige opvang gevonden? Allebei mijn dochters zijn bewust niet voor een gastouder gegaan.
Als die dan een keertje niet zo fit is, loopt de hele boel in het honderd.
Dat was hun mening hoor, dat hoeft niet overal zo te zijn.
Ik ben ouderwets genoeg om kinderopvang niets te vinden, maar eerlijk is eerlijk, het is goed genoeg gegaan. Niet meer dan 3 dagen in de week.
Wel altijd heel erg moe na een dag opvang. Het zal zich wel gaan regelen, het ergste is het bij een ziek kind en een moeder, die eigenlijk moet werken.
Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen. Kun je thuiswerken, of makkelijk een dagje verschuiven?
Veel succes met alle geregel.
Hanny
Nou hij zal de dag wel zijn doorgekomen, misschien een beetje uit zijn doen.
Heb je een prettige opvang gevonden? Allebei mijn dochters zijn bewust niet voor een gastouder gegaan.
Als die dan een keertje niet zo fit is, loopt de hele boel in het honderd.
Dat was hun mening hoor, dat hoeft niet overal zo te zijn.
Ik ben ouderwets genoeg om kinderopvang niets te vinden, maar eerlijk is eerlijk, het is goed genoeg gegaan. Niet meer dan 3 dagen in de week.
Wel altijd heel erg moe na een dag opvang. Het zal zich wel gaan regelen, het ergste is het bij een ziek kind en een moeder, die eigenlijk moet werken.
Dan heb je pas echt de poppen aan het dansen. Kun je thuiswerken, of makkelijk een dagje verschuiven?
Veel succes met alle geregel.
Hanny
Het is wel goed gegaan verder maar hij was erg aan het snikken toen ik hem vast pakte. En net dunne ontlasting. Ach ventje toch. Maar we geven het even de tijd. Stoppen kan altijd nog.
Als hij ziek is gaat hij niet naar de opvang hoor! Ik kan makkelijk vrij, papa werkt thuis dus dat kan ook nog en oma kan dan in nood ook nog wel bijspringen.
Als hij ziek is gaat hij niet naar de opvang hoor! Ik kan makkelijk vrij, papa werkt thuis dus dat kan ook nog en oma kan dan in nood ook nog wel bijspringen.
De opvang is trouwens van een grote stichting maar in een verbouwde boerderij wat het heel ruimtelijk maar toch ook knus maakt. Buiten zijn er kippen en konijnen, het is erg gericht op buiten spelen. Dat vond ik erg belangrijk.
Dat je klein bent en geen grote man hebt hoeft nog niet te betekenen dat je geen grote baby krijgt, hoor. Ik ben ook maar een klein wijffie van net boven de 1.60m en m'n vent is 1.74m lang. Dik zijn we ook al geen van beiden. En volgens de groeiecho's die nog vlak voor de geboorte zijn gemaakt, zou David een gemiddeld kind worden. Woog hij dus 4596 gram.Sieglinde schreef: Nuja, we hadden het wel verwacht dat ik er geen 3 a 4 kg baby van ging maken. Ik ben klein en fijn en mijn man is ook maar gemiddeld dus die kan niet compenseren
In ieder geval sterkte met de laatste loodjes, neem je rust en maak je niet teveel zorgen!
Ik vind het zo leuk en lief en aardig: ik krijg steeds meer spullen toegestoken. Volgens mij hoef ik straks echt bijna helemaal niets meer te kopen. En ik kreeg ook nog net wat extra positieshirtjes, in een grotere maat dan ik normaal draag, dus meer plek op de buik (in theorie).
Super lief toch!! Ik heb ook haast niets meer nodig.
Vandaag nog wat luiers ingeslagen.
42 stuks voor 4,65 niet te duur lijkt me.
Yordi is vandaag flink opgeschoten met de baby kamer
Vandaag nog wat luiers ingeslagen.
42 stuks voor 4,65 niet te duur lijkt me.
Yordi is vandaag flink opgeschoten met de baby kamer
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Oh dat Duitse krampjes spul haalde m'n broer ook! Beviel ze heel goed!!