Lizzy schreef:Gisterenavond spruitenstamp en ik had er een winters jus'je bij gemaakt met rode wijn, ontbijtkoek en gebakken paddenstoeltjes. Vanavond gekookte bietjes met een vega burgertje (en aardappeltjes en jus).
Ik was een beetje door mijn ideetjes heen. Dus vandaag kalkoenfilet over van gisteren, en van alles bij elkaar gemikt en in de oven gezeet: rode ui, knof, puntpaprika, courgette, bataat. Met een lekker glaasje rode wijn erbij (en meer dan een vooraf )was dat best lekker.
Vrijdagavond gezellig met oudste dochter uit eten geweest. Gisteren aan het eind van de dag wat dingen bij Ikea gehaald, dus daar ook maar meteen even gezeten. We zijn boven aan het verbouwen. De energie om zelf te koken is even weg, maar het schiet wel lekker op!
Rijst met Chinese Kool en de "vissticks" van vegafit
Gisteren waren wij bij mijn ouders, voor een verjaardagsfeestje, een mijn stiefmoeder doet altijd erg haar best om voor mij ook wat op tafel te zetten (ik ben veganist en dat is voor sommige mensen nog wel eens lastig) Ze had een buffet gemaakt, waar de zelfgemaakte salades en pompoensoep veganistisch waren, ze vegaballetjes had gehaald, sojaroom voor in de soep en 2 soorten hummus voor op het stokbrood
devillovesangel schreef:Rijst met Chinese Kool en de "vissticks" van vegafit
Gisteren waren wij bij mijn ouders, voor een verjaardagsfeestje, een mijn stiefmoeder doet altijd erg haar best om voor mij ook wat op tafel te zetten (ik ben veganist en dat is voor sommige mensen nog wel eens lastig) Ze had een buffet gemaakt, waar de zelfgemaakte salades en pompoensoep veganistisch waren, ze vegaballetjes had gehaald, sojaroom voor in de soep en 2 soorten hummus voor op het stokbrood
we bleken nog een restje soep te hebben en hebben dat gegeten, dus de "vissticks moeten wachten tot morgen
Maar ik ben ook erg benieuwd...ik heb onlangs dr woezel en pip sticks op van de jumbo en de leken net echt. Hoewel ik eerlijk gezegd al jaren geen "echte" visstick meer op heb, dus of ik ze nog echt kan vergelijken
Omelet met champignons, krieltjes uit de airfryer en sla/tomaat/komkommer
Tussen de middag gelunched in Dublin nog, met pompoen (butternut squash) bhaji met spinazie en geitenyoghurt yoghurt en mango chutney. Ik vond het erg lekker!
Vanavond zoeteaardappel-spruitenstamppot met kipvleugels.
De tempeh gister is goed bevallen, lekker een hele middag gemarineerd in ketjap met van alles