Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Het eerste buitenbad van het siezoen is een feit. En daar werd een grijze, gevederde vogel erg gelukkig van!
Heerlijk filmpje, prachtige vogel!
Wat heerlijkKaela schreef:Het eerste buitenbad van het siezoen is een feit. En daar werd een grijze, gevederde vogel erg gelukkig van!
Saartje haalde net voor mij haar kindjes even uit haar hol. Daarna ging ze naast mij liggen en mocht ik haar witte kindje aaien. Saartje is zo een goede mama konijn. We weten nog steeds niet of het nu vijf of zes baby's zijn.
Re: RE: Re: Geluksmomentje van de dag
En waar zijn de foto's?kira schreef:Saartje haalde net voor mij haar kindjes even uit haar hol. Daarna ging ze naast mij liggen en mocht ik haar witte kindje aaien. Saartje is zo een goede mama konijn. We weten nog steeds niet of het nu vijf of zes baby's zijn.
Regel 1: als het over babies gaat willen we foto's. Of het nou honden, katten of konijnen zijn [emoji2] [emoji6]
Hahaha, +!pluk schreef:En waar zijn de foto's?
Regel 1: als het over babies gaat willen we foto's. Of het nou honden, katten of konijnen zijn [emoji2] [emoji6]

-
frodo quin
- 5-sterren

+2 en inclusief mama en eventuele andere nijnen héKaela schreef:Hahaha, +!
Zou het graag delen maar sorry geen idee hoe dat gaat met het nieuwe bp
-
hannabelgje
- 5-sterren

Vandaag mijn eerste werkdag gehad waar ik toch wel tegenop zag. Het is 100% meegevallen. Ik mag wel mijn fiets in de fietsenstalling zetten en ze hebben wel flexibele werktijden. Als ik ingeleerd ben mag ik dus gewoon weer fijn om 7 uur beginnen en ben ik weer op tijd thuis zonder een hoop files.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Lekker dat het zo meevalt!hannabelgje schreef:Vandaag mijn eerste werkdag gehad waar ik toch wel tegenop zag. Het is 100% meegevallen. Ik mag wel mijn fiets in de fietsenstalling zetten en ze hebben wel flexibele werktijden. Als ik ingeleerd ben mag ik dus gewoon weer fijn om 7 uur beginnen en ben ik weer op tijd thuis zonder een hoop files.
Wat enorm fijn hannabelgje!
hannabelgje schreef:Vandaag mijn eerste werkdag gehad waar ik toch wel tegenop zag. Het is 100% meegevallen. Ik mag wel mijn fiets in de fietsenstalling zetten en ze hebben wel flexibele werktijden. Als ik ingeleerd ben mag ik dus gewoon weer fijn om 7 uur beginnen en ben ik weer op tijd thuis zonder een hoop files.
Wat fijn voor je dat het meevalt
- Inge en Bono
- 5-sterren

Dat is fijn!!hannabelgje schreef:Vandaag mijn eerste werkdag gehad waar ik toch wel tegenop zag. Het is 100% meegevallen. Ik mag wel mijn fiets in de fietsenstalling zetten en ze hebben wel flexibele werktijden. Als ik ingeleerd ben mag ik dus gewoon weer fijn om 7 uur beginnen en ben ik weer op tijd thuis zonder een hoop files.
Gisteren een fotoshoot gehad met cavia's. Ik vind cavia's zoooooooo leuk! Dus die shoot was wel een geluksmomentje!
En de reden voor de shoot is dat ik bij de dierenarts mag exposeren, met 8 foto's. Ik wilde nog een knaagdier om mijn serie compleet te krijgen. Dus nu helemaal gelukkig dat ik dat voor elkaar heb en dat ik mag exposeren.
En om dan maar door te gelukken
, om deze shoot te kunnen doen hebben we de studio weer van badkamer-verbouw-rommel-en-klus-stof-hok tot studio omgetoverd. Joehoe!
En de reden voor de shoot is dat ik bij de dierenarts mag exposeren, met 8 foto's. Ik wilde nog een knaagdier om mijn serie compleet te krijgen. Dus nu helemaal gelukkig dat ik dat voor elkaar heb en dat ik mag exposeren.
En om dan maar door te gelukken
-
Shanti en co
- 5-sterren

Dat lijkt me nog best een uitdaging, een cavia op de foto zetten.
Super gaaf dat je mag exposeren trouwens!
Mijn geluksmomentje telt voor 1,5 week. Vakantie!!!
Oke oke, ik ga 5 dagen werken, 4 dagen met de da meelopen en heb maar 2 dagen niks, maar toch. Geen druk om dingen af te moeten hebben of stress omdat ik het niet gedaan had.
Super gaaf dat je mag exposeren trouwens!
Mijn geluksmomentje telt voor 1,5 week. Vakantie!!!
Oke oke, ik ga 5 dagen werken, 4 dagen met de da meelopen en heb maar 2 dagen niks, maar toch. Geen druk om dingen af te moeten hebben of stress omdat ik het niet gedaan had.