Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Het weer
Is voor de titersessie van vanavond ook wel prettig. 
Wat een heerlijke dag vandaag !!!!! Gisteravond/nacht onweer met een flinke plens regen en een hoop wind, nu is het lekker fris.
Vannacht was een drama met het onweer, het ergste gedeelte van de onweer mochten ze naar beneden. Na de buien kwamen ze weer boven. Gelukkig is het hier nu ook lekker koel en bewolkt
Net nog een buitje gehad 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Jier al de hele dag regen en 16 graden. Kan het huis weer even afkoelen. Mijn plantjes even wat water opdoen en de kippen even bijkomen van de hitte.
Wij (de damesch, de planten in de tuin en ik) slaken vandaag een zucht van verlichting. Het regent hier, ik ben thuis aan het werk, alle ramen en deuren staan tegen elkaar open, de honden liggen lekker te slapen en ik heb een trui aan getrokken. Heerlijk even. 
Hier was het vanmorgen nog lekker zonder jas en een zonnetje erbij 
Keek alleen net op buienradar en het is dus blijkbaar afgekoeld ten opzichte van vanmorgen 9 uur en regen. Benieuwd of ik spijt ga krijgen dat ik met sandalen aan en zonder jas weg ben gegaan vanmorgen
Keek alleen net op buienradar en het is dus blijkbaar afgekoeld ten opzichte van vanmorgen 9 uur en regen. Benieuwd of ik spijt ga krijgen dat ik met sandalen aan en zonder jas weg ben gegaan vanmorgen
-
renate1985
- 5-sterren

Hier is het al heel de dag regen! Heerlijk 
Alles staat tegen elkaar open zodat de laatste warmte het huis uit kan trekken.
Alles staat tegen elkaar open zodat de laatste warmte het huis uit kan trekken.
Yeah regen! Daar zaten we naar te snakken (het gras) en nu is het lekker koel. Ik krijg het zelfs al een beetje koud 
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Sinds vanmiddag half 1 regen. Alles staat tegen elkaar open .
Eindelijk mijn huis kunnen schoonmaken zonder plakken.
Ruby ligt heerlijk te slapen, die is echt aan het bij tanken, ze heeft eindelijk een grote ronde kunnen wandelen na dagen van mini rondjes.
Eindelijk mijn huis kunnen schoonmaken zonder plakken.
Ruby ligt heerlijk te slapen, die is echt aan het bij tanken, ze heeft eindelijk een grote ronde kunnen wandelen na dagen van mini rondjes.
Heerlijk zo!
Ben ik dan de enige die hier geen zak aan vind...bah lijkt wel herfst...IK WIL DE ZOMER TERUG! 
Ik wil de verwarming aanDanny schreef: Ben ik dan de enige die hier geen zak aan vind...bah lijkt wel herfst...IK WIL DE ZOMER TERUG!![]()
Maar voor even vind ik het wel erg lekker. Dat het inderdaad in huis afkoelt en het dus lekker slapen is enzo.
Het regent, het is fris...........voor het eerst in weken voel ik me weer prettig, wat een zalig weer!
Jhaa regen, lekker voor de mais en het gras! De koeien vinden het ook wel fijn na die hitte.
Hier is het nu 14.5 *C en het wordt nog steeds donkerder en er komt denk ik nog meer regen. Ik wacht nog steeds tot de regen over is!