Pfffff
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re:Pfffff
Ze heeft vanavond weer op haar oude vertrouwde plekje naast de bank gezeten...
Haar pootje waar het infuus in heeft gezeten heeft ze uitvoerig zitten poetsen, als ze haar lichaam verder wil wassen dan doet ze dat netjes om het shirtje heen. Ze is duidelijk gewend aan zo'n ding om haar lijfje..(ze had met de drains ook een soort hempje aan ipv een kap) Haar pillen heb ik netjes in haar bek kunnen doen, ze hadden me wel gewaarschuwd dat Noa een slimme tante is...Ze doet alsof ze de pil doorslikt maar verstopt soms in haar wang om 'm dan later eruit te gooien..
Verder ziet haar lijfje er maar gehavend uit. Haar buikje en oksels nog kaal van de echo. Haar hals onder de kin kaal, ik denk om bloed af te nemen. Haar ene pootje kaal voor het infuus. En dan haar borst aan beide zijkanten kaal voor de drains...
Als ik naar haar kijk dan ben ik zo blij dat ze weer thuis is maar ook zo bang want ze is nog steeds niet beter....
Haar pootje waar het infuus in heeft gezeten heeft ze uitvoerig zitten poetsen, als ze haar lichaam verder wil wassen dan doet ze dat netjes om het shirtje heen. Ze is duidelijk gewend aan zo'n ding om haar lijfje..(ze had met de drains ook een soort hempje aan ipv een kap) Haar pillen heb ik netjes in haar bek kunnen doen, ze hadden me wel gewaarschuwd dat Noa een slimme tante is...Ze doet alsof ze de pil doorslikt maar verstopt soms in haar wang om 'm dan later eruit te gooien..
Verder ziet haar lijfje er maar gehavend uit. Haar buikje en oksels nog kaal van de echo. Haar hals onder de kin kaal, ik denk om bloed af te nemen. Haar ene pootje kaal voor het infuus. En dan haar borst aan beide zijkanten kaal voor de drains...
Als ik naar haar kijk dan ben ik zo blij dat ze weer thuis is maar ook zo bang want ze is nog steeds niet beter....
Balen....Ze heeft net haar shirt uitgekregen, lekker uitgekookt van dr net doen alsof dat shirt prima is en als ze dan op de badkamer zit voor de nacht snel dat ding uitdoen
Maar nu moet ze dus vanacht met die kraag om en dat ziet er zo naar uit...Net alsof ze niet inorde is, ze draait haar kop raar, duikt inelkaar, lijkt wel spastisch. En eten gaat dus ook niet echt met zo'n kap om
Morgen maar een shirtje kleiner halen, hopelijk werkt dat beter..
Die rot krammetjes moeten er 10 dagen in blijven dus tot die tijd moet ze van haar rugje afblijven...
Die rot krammetjes moeten er 10 dagen in blijven dus tot die tijd moet ze van haar rugje afblijven...
Dat is balen
. Zou je geen babyrompertje kunnen gebruiken? Iemand hier bij de uitlaatgroep had dit ook voor een klein hondje gebruikt. Ze had het gewoon bij een goedkope zaak gekocht en het werkte prima.
-
Femke
- 5-sterren

ships hee...........ja katten zijn daar vaak nog gevoeliger voor dan honden....zurca schreef: Balen....Ze heeft net haar shirt uitgekregen, lekker uitgekookt van dr net doen alsof dat shirt prima is en als ze dan op de badkamer zit voor de nacht snel dat ding uitdoenMaar nu moet ze dus vanacht met die kraag om en dat ziet er zo naar uit...Net alsof ze niet inorde is, ze draait haar kop raar, duikt inelkaar, lijkt wel spastisch. En eten gaat dus ook niet echt met zo'n kap om
Morgen maar een shirtje kleiner halen, hopelijk werkt dat beter..
Er bestaan ook een soort plastic kragen die de nek vooruit houden. Ze hebben dan wel vrij uitzicht, misschien is dat wat voor haar?
Ik denk niet dat het verschil maat, ze heeft nu namelijk al zo'n doorzichtige kraag en kan dus normaal om zich heen kijken...Zo'n mooncollar bedoel jij denk ik? Ik gok dat haar het gewoon irriteert dat er iets om haar nek zit....
-
Femke
- 5-sterren

nee ik bedoelde geen mooncollar, we hebben een keer zo'n ding gehad voor Bowie. Het komt wel ongeveer op hetzelfde neer, alleen wat ik bedoel is van hard plastic.zurca schreef: Ik denk niet dat het verschil maat, ze heeft nu namelijk al zo'n doorzichtige kraag en kan dus normaal om zich heen kijken...Zo'n mooncollar bedoel jij denk ik? Ik gok dat haar het gewoon irriteert dat er iets om haar nek zit....
Veel sterkte vannacht...........ik hoop dat het goed gaat!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
welkom thuis 
Gisterenavond had ik haar dus die kap omgedaan en haar op de badkamer gezet. Dat werd dus geen succes. Ze is aan de deur gaan krabben alsof die eruit moest. Ik heb haar toen dus maar vrij gelaten, toen wou ze onder bed maar dat lukte niet door die kap. Om te voorkomen dat ze het bleef proberen heb ik vanalles onder de bedrand geduwd zodat ze zag dat er geen opening was. Ze is toen op bed komen liggen. Ik ben toen in een lichte slaap gevallen maar elke keer als Wim begon te draaien was is wakker omdat ik bang was dat Noa in de verdukking zou komen. Zo heeft ze heel de nacht op bed geslapen. Vanmorgen om 8 uur gaf ze ineens een rare maauw, sprong van bed en moest overgeven, ik kan je zeggen dat dat geen succes is met een kap om....Toen was ik toch wakker dus heb haar die rotkap afgedaan, een shirtje aan, wat eten, haar medicijnen....Tous even naar buiten en toen mn bed weer in. Zo hebben we met z'n alle op bed nog wat geslapen...
Verder tja...ik weet het niet zo goed, ze is zo rustig en stil. Ze heeft heel de dag op bed gelegen af en toe geef ik haar wat eten en dan eet ze wel wat. Vanmiddag heb ik haar bij de kattenbak gezet maar dat wou ze niet, toen bij de drinkbak van Tous om wat te drinken, dat wou ze wel...Ze is daarna zelf op de bank gaan liggen en daar ligt ze nu nog...
Ze heeft last van dat shirt maar dat kan echt niet uit want ze gaat dan gelijk druk poesten over die pleisters en die mogen er dus niet af...Verder vermoed ik dat ze erg moe is, ze slaapt veel en ik denk dat ze zich niet prettig voelt. Ze doet iig heel anders aan dan toen ik haar zaterdag bij de kliniek zag...Misschien moet ze nog bijkomen van de narcose van dinsdag, misschien heeft ze pijn..ik weet het niet. Ik kan alleen maar hopen dat ze zich snel beter gaat voelen....
Verder tja...ik weet het niet zo goed, ze is zo rustig en stil. Ze heeft heel de dag op bed gelegen af en toe geef ik haar wat eten en dan eet ze wel wat. Vanmiddag heb ik haar bij de kattenbak gezet maar dat wou ze niet, toen bij de drinkbak van Tous om wat te drinken, dat wou ze wel...Ze is daarna zelf op de bank gaan liggen en daar ligt ze nu nog...
Ze heeft last van dat shirt maar dat kan echt niet uit want ze gaat dan gelijk druk poesten over die pleisters en die mogen er dus niet af...Verder vermoed ik dat ze erg moe is, ze slaapt veel en ik denk dat ze zich niet prettig voelt. Ze doet iig heel anders aan dan toen ik haar zaterdag bij de kliniek zag...Misschien moet ze nog bijkomen van de narcose van dinsdag, misschien heeft ze pijn..ik weet het niet. Ik kan alleen maar hopen dat ze zich snel beter gaat voelen....
Tis natuurlijk ook niet niets wat ze heeft meegemaakt en dat zal dat koppie van dr toch moeten verwerken allemaal. Ik wens je veel sterkte, tis altijd een ellende met die kapjes en shirtjes etc. maar t gaat zeker wel lukken hoor. Het ziet er nu alleen niet uit. En was niet slaap het beste medicijn??? Ik blijf gewoon doorduimen voor Noa