Welkom in het BP-café!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Welkom in het BP-café!

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

dinky89 schreef: vr 25 mar 2022, 10:43 Klopt, stuk verantwoordelijkheidsgevoel voor het team waarin ik de senior ben en stuk loyaliteit die mij in de weg zitten ;)
Ik heb hier een aantal collega's die in een vergelijkbare situatie zitten. "Ja maar... als wij daar solliciteren en we worden aangenomen, dan laten we jou in de steek."
En dan vertel ik altijd maar: ik heb veel liever dat je ervoor gaat en werkt aan je eigen toekomst en je eigen geluk daarin dan dat je hier voor iemand anders blijft hangen. Dit soort loyaliteit doet je vroeger of later de das om. Want dan wordt degene waarvoor je blijft vervangen en dan heb je spijt dat je het niet gedaan hebt.

En nee, ik vind het helemaal niet leuk dat ik de een na de ander zie vertrekken. Maar that's life.
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Altijd doen waar jij energie van krijgt!

Leuk weetje: Mijn favoriete manager ging (na heel lang twijfelen over dat ze haar team in de steek zou laten) toch voor haar eigen geluk bij een ander bedrijf. Ze werd inderdaad heel erg gemist en het oude team is 1 voor 1 ook vertrokken. Maar, ze zijn wel allemaal op een betere plek terecht gekomen.
En ik, ik ben vertrokken naar hetzelfde bedrijf als zij, en we werken nu weer samen als vanouds. Zo kan het dus ook :biggrin2:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ja, rationeel weet ik heel goed wat ik moet doen ;)
En ik kan ook in mijn beoogde nieuwe functie nog gewoon buurten bij het team en zij kunnen gewoon bij mij aankloppen wanneer ze ergens niet uitkomen dus in de praktijk zal er ook niets omvallen en zullen er waarschijnlijk veel raakvlakken blijven bestaan :)
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Bij de appie niet weten hoe je je spaarkaart kunt inwisselen voor het mes bij de zelfscan en dan naar de jongedame lopen en zeggen “ik heb een mes!”

Uuuuh oh ja en natuurlijk een spaarkaart en ik wil gewoon netjes afrekenen!

Het is maar goed dat ik er zo schattig uitzie ;D
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

;D ;D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

;D ;D
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

;D ;D ;D
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

;D ;D
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

;D ;D ;D
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Kaela schreef: vr 25 mar 2022, 19:06 Bij de appie niet weten hoe je je spaarkaart kunt inwisselen voor het mes bij de zelfscan en dan naar de jongedame lopen en zeggen “ik heb een mes!”

Uuuuh oh ja en natuurlijk een spaarkaart en ik wil gewoon netjes afrekenen!

Het is maar goed dat ik er zo schattig uitzie ;D
;D ;D ;D
Dit zou ook zomaar een actie van mij kunnen zijn :biggrin2:
dinky89 schreef:Bah, waarom kan ik mijzelf niet in twee splitsen.... Mijn huidige leidinggevende heeft heel goed te kennen gegeven dat hij blij was dat ik niet naar andere afdeling wilde rouleren met de interessepeiling die is gedaan. Ik zag voor mijzelf ook geen andere plek bij andere afdeling waar ik meer plezier uit zou halen. Eerder was hij ook al heel blij dat ik niet op andere vacature had gesolliciteerd waar hij wel bang voor was. En nu is er ineens vacature op intranet geplaatst waar ik enorm veel energie van krijg wanneer ik de tekst lees maar voelt het enorm naar om mijn huidige leidinggevende en team in de steek te laten en met een groot gat in het team achter te laten als ik de vacature daadwerkelijk zou mogen vervullen :-\ Komt natuurlijk ook omdat ik nu een geweldige leidinggevende heb die regelmatig zijn waardering uitspreekt en waar ik het enorm goed mee kan vinden. Wat dat betreft is hij echt goud waard. Maar ik zou mezelf enorm wegcijferen en een mooie kans ontnemen wanneer ik niet zou solliciteren. Gelukkig wel een leidinggevende die er net zo dubbel in staat, hij baalt enorm voor zichzelf en het team maar gunt mij ook enorm de kans. Nu duimen :angel2: dat de sollicitatie goed zal gaan, verwacht dat de gesprekken 2e helft april zullen zijn
Ik duim voor je! Altijd lastig, die spagaat tussen hoofd en hart :-*
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

We zijn vandaag bij de kittens wezen kijken...
Het is net nog spannender dan voorheen.
We hebben er allemaal zin in, zien het ook zitten, maar jeee... Wat is het spannend! Durven we dit wel?

Ze zijn nog erg bang. Klein ook. Zoveel kleiner dan onze katers.
Het gaat allemaal wel wat tijd vragen voor hen om te wennen. En dat vergt wel wat aanpassingen in huis.

Maar ze zijn ook zo lief, en schattig. Voorzichtig beetje blazen. Maar toch stiekem genieten als je heel voorzichtig achter hun oortjes kriebelt. :smitten:
En ze zijn ook zo mooi... Zo mooi...
Het zwartje heeft wat kale plekjes boven haar oogjes, wss door zo ziek geweest te zijn, maar ik vind dat wel iets hebben. Ze heeft zo'n uitstraling... :cool:
sam28
5-sterren
5-sterren

Bericht door sam28 »

Ooooh wat spannend PoP!!
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

Ja, ontzettend..

Moest er vannacht al van dromen en ik werd wakker met het gevoel dat ik wou dat ze er al waren...
Ze hebben ons hartje wel veroverd.. :smitten:

Oh, en er werd rechtstreeks gevraagd naar wat onze katten nu eten. En dan kan ik dus niet liegen. Was ik voorheen ook niet echt van plan maar misschien wel er omheen praten. We waren bang dat het misschien een reden zou zijn dat we ze niet zouden krijgen. Ik begrijp wel als je dat niet kent dat het wat eng kan zijn.
Maar nu vroeg ze het dus rechtaf.
Dus vertelde dat ze rauw kregen en gelukkig vond ze dat razend interessant. Ze had zelf wel al eens kvv gegeven en vond het prachtig toen ik een paar foto's van hun barfbakjes liet zien.
Oef... :)
Ze wil wel dat de kittens de hele dag toegang hebben tot brokjes, en dat vind ik de eerste tijd prima. Ze mogen rustig wennen en dus ook aan nieuw voer en op tijdstippen eten. Heb er vertrouwen in dat ze waarschijnlijk toch snel het vlees verkiezen en vanzelf op de voertijdstippen gaan eten. Kittens lusten doorgaans nog erg vlot vlees. Zeker kuikens. :biggrin2:
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Oh wat spannend PoP en wat fijn dat rauw geen bezwaar lijkt
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Klinkt super pop! Wanneer weet je of ze bij jullie mogen komen wonen?

Plaats reactie