Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Jaha, ieder zn talent!
Je mag hier als hond toch ook klagen
Smurf hier . Dat malle mens heeft de tuindeuren open
Extra goed ventileren heet dat
Lag ik daar net lekker op bed , bbrrr ik sterf van de kou
Nou verhuizen dan maar weer , ik ben in mijn benche gekropen . Lekker onder mijn dekentje
Smurf hier . Dat malle mens heeft de tuindeuren open
Lag ik daar net lekker op bed , bbrrr ik sterf van de kou
Nou verhuizen dan maar weer , ik ben in mijn benche gekropen . Lekker onder mijn dekentje
- CindyMayella
- 5-sterren

Sinds dinsdag een buikband om ivm een littekenbreuk (ander woord voor navelbreuk, maar dit komt door de operatie)
..... Nou, het zit vreselijk.... Op de bank zitten, zit vreselijk met dat ding, dus grootste gedeelte zit ik op de eetstoel..... Hou het ook niet langer vol dan tot 5 uur en dan gaat dat ding af..... Enige voordeel is, dat mn rug wel recht wordt geduwd, waardoor ik rechter zit..... Zie het niet zitten om dit ding mn hele leven te dragen
..... In ieder geval tot ergens in januari, dan weer naar de chirurg en dan beslis ik definitief of ik me laat helpen aan de breuk (denk het wel)...... Vermoeiend
.....
Er zitten egels in de tuin. Leuk hoor, maar ze eten hondenpoep. En nu gaat Nelson niet meer naar zijn plek omdat hij de egels niet wil storen en plast hij in het gras. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: Klaagtopic
Zitten die daar overdag dan? Hier kom ik die alleen 's nachts tegen in de tuin.Hope schreef:Er zitten egels in de tuin. Leuk hoor, maar ze eten hondenpoep. En nu gaat Nelson niet meer naar zijn plek omdat hij de egels niet wil storen en plast hij in het gras.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Re: RE: Re: Klaagtopic
hannabelgje schreef:Zitten die daar overdag dan? Hier kom ik die alleen 's nachts tegen in de tuin.
Vooral in de schemering en in de avonden, maar Nelson wil geen pottenkijkers en gaat nu dus ook overdag gewoon ergens anders zitten. Fijn.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: RE: Re: RE: Re: Klaagtopic
Ah ja das reuze handig dan....Hope schreef:
Vooral in de schemering en in de avonden, maar Nelson wil geen pottenkijkers en gaat nu dus ook overdag gewoon ergens anders zitten. Fijn.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ik laat net mijn glazen pot kokosolie op de tegelvloer vallen........
Ik vrees dat die glazen pot daar niet tegen kon. Jammer!Mandarijn schreef:Ik laat net mijn glazen pot kokosolie op de tegelvloer vallen........
Ik heb kipfilet gedroogd en die wilde ik in stukjes knippen met een hand snoeischaartje en dan de stukjes verstoppen in de tuin voor de honden.
Knip ik met de snoeischaar in mijn duim.
Doet me toch een potje zeer,mijn hele arm ( gelukkig de linker) doet er zeer van.
Kipfilet met extra saus nu...
Doet me toch een potje zeer,mijn hele arm ( gelukkig de linker) doet er zeer van.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Een nieuwe besteld. En nu deze niet laten vallen natuurlijk, tenzij hij leeg is!Hope schreef:Ik vrees dat die glazen pot daar niet tegen kon. Jammer!
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja dan maakt het niet uit!Mandarijn schreef:Een nieuwe besteld. En nu deze niet laten vallen natuurlijk, tenzij hij leeg is!
- Angelique
- 5-sterren

MIjn koffiezetter is terminaal. Lekt al een tijdje, maar nu is dat zoveel geworden dat de bakkies wel erg sterk worden.
- Angelique
- 5-sterren

Diego schreef:Ik heb kipfilet gedroogd en die wilde ik in stukjes knippen met een hand snoeischaartje en dan de stukjes verstoppen in de tuin voor de honden.
Owowoww. goed schoongemaakt toch wel hoop ik?
Dan is het nu gewoon een espresso machine! Hartstikke hip!